Reply on: IGIs #134220:
Najlepšie by bolo prehodnotiť nielen linkovanie v Petržalke a prípadne dačo poondiť vo Vrakuni (kde nakoniec aj tak museli 67 a 87 prehodiť), ale v celom meste. Trolejbusy sú v norme celkom, jediné čo by to chcelo sú nové vozidlá a trate rekonštruovať kde sú zastaralé. Ale ten mrdník čo sa roky drží z neviem akého dôvodu v električkách je teda chrapúnstvo. Keď som do DPB písal prečo s tým niečo nespravia, tak napísali, že by to m.č. neschválili. Petržalka tiež neschvaľovala tieto zmeny a DPB s magsitrátom si ťažkú hlavu nerobili. Na Petržalke vďaka auditu ušetrili a ešte aj to majú problém zaslať z tej posranej vozovne z Trnávky a Juráku 10 klbákov do rezervy.Električky by mohli spraviť takto :
L2 : ŽST Nové Mesto - Trnavské mýto - Vazovova - Hl.st. (6//12)
L4 : Zlaté piesky - Trnavské mýto - Nám. Ľ. Štúra (6//12)
L5 : Rača - Obchodná - tunel - Karlova Ves (8//15)
L7 : Rača - Americké nám. - Nám. Ľ. Štúra/Šafárikovo nám. - Dúbravka (8//15)
L9 : Dúbravka - tunel - Obchodná - Trnavské mýto - Ružinov
(8//15)
L12 : Ružinov - Trnavské mýto - Nám. Ľ. Štúra - Karlova Ves (8//15)
L13 : Hlavná stanica - Obchodná - Nám. Ľ. Štúra (8//15)
- dúfam, že je zrejmé z návrhu, že linky 2 a 4 sú vedené v prekladoch na spoločnom úseku
- L12 som obojsmerne poslal cez Jesenského lebo zo Šafka premáva do Ružinova tiež L50 a každých 6min premáva aj L4 na Trnavské mýto k linkám 9,12 a 78
kacka