Je podľa mňa samozrejme trate obnoviť, ale musí sa nájsť spôsob ako ich stratu znížiť. Môže nejaká zostať ale nie 500mil. No potom som sa dozvedel , že aj Petržalka spustila v plnom rozsahu dopravu do Viedne takže vzdávam hold aj Bratislavčanom
KLF: to hospodárstvo platí 6mld. na železnice. Ak padne na kolená hospodárstvo, padnú aj železnice. Tu ide aj o objem prepraveného tovaru, z ktorého žijú. A tie K2S veď v 98-2 99-3, 00-4, 01-2, 02-2 Takto je to. už sa robia iba dve ročne
martiner: aj mňa tá info prekvapila. Asi by sa najprv a čo najrýchlesie mali spojiť KE so BA. Za 5 rokov 40mld alebo 10 rokov 80mld. hovorí jasne pre južnú vetvu. No a KE sú napojené s Prešovom. Potom by bola priorita spojiť Tatry, Liptov, Oravu a Kysuce s BA cez severnú vetvu. Mali by predať SPP celé a zisk použiť na urýchlené budovanie obidvoch vetiev. Keby sa to celé skončilo v 2013 bolo by super. Je nevyhnutné, aby sa východ napojil kvalitnými komunikáciami, pretože neverím, že ľuďom na východe sa nechce robiť oni len nemajú príležitosť v dobrej fabrike.
KLF: to hospodárstvo platí 6mld. na železnice. Ak padne na kolená hospodárstvo, padnú aj železnice. Tu ide aj o objem prepraveného tovaru, z ktorého žijú. A tie K2S veď v 98-2 99-3, 00-4, 01-2, 02-2 Takto je to. už sa robia iba dve ročne
martiner: aj mňa tá info prekvapila. Asi by sa najprv a čo najrýchlesie mali spojiť KE so BA. Za 5 rokov 40mld alebo 10 rokov 80mld. hovorí jasne pre južnú vetvu. No a KE sú napojené s Prešovom. Potom by bola priorita spojiť Tatry, Liptov, Oravu a Kysuce s BA cez severnú vetvu. Mali by predať SPP celé a zisk použiť na urýchlené budovanie obidvoch vetiev. Keby sa to celé skončilo v 2013 bolo by super. Je nevyhnutné, aby sa východ napojil kvalitnými komunikáciami, pretože neverím, že ľuďom na východe sa nechce robiť oni len nemajú príležitosť v dobrej fabrike.
Neopl@n
J: Uz som ti poslal odpoved...