Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
V madarsku maju vraj problemy s reko mot.voznov radu 810.
Viac: http://www.sme.sk/clanok.asp?rub=online_ekon&cl=804656

Inak veta "Pri modernizácii tiež údajne použila nevhodné osy, takže motor mal zhruba o 100 koní väčší výkon." je dost divna... Neviem mozno je chyba vo mne ale netusim aky maju vplyv osy na vykon motora... Ach jaj uz aj TASR robi taketo chyby 😞
Reply on: tr3mp #13407:

dosť by pomohlo keby aspoň postavili 4 pruh od Žarnovice po Žiar tj 18 km za cca 6 mld Sk (300mil/1km v danej rovinatej lokalite bez potreby budovania mostov a tunelov). Pretože 41 km cesta Nitra - Hronský Beňadik aj bez 4 pruhu je celkom dobrá (isteže 4 pruh by bol lepší) ale ten žiarsky lievik to je poprdeli. A potom ešte od Zvolena po Lučenec, to by danému regiónu dosť pomohlo.
J: kua jazdim teraz skoro kazdy den, aj teraz padam, ale piatok vecer by sme teda sli sadnut ? Keby daco, dohodni sa s Rikom, to bude teraz taky moj zastupca tu, on vie kedy, KDE, atd... 😉
Hroch: plati aj pre teba.

van: ;)))) no jo.
Reply on: J #13398:
Podľa môjho názoru je spustenie dopravy na petržalskej stanici v plnom rozsahu spôsobené tým, že sa Petržalky obmedzenia týkajú minimálne - nemajú dôvod štrajkovať. Okrem toho Petržalka je prihraničná stanica - to je vlastne jediné, čím je v súčasnosti významná. Inak je to z hľadiska pomeru jej kapacity a prevádzky nevyťažená stanica, mnoho staníc na tratiach so zastavenou prevádzkou bolo užitočnejších ako ona.

Čo sa týka diaľníc, severný ťah ako priorita spojenia východu a západu Slovenska je v situácii, keď sa odvolávame na zlú ekonomickú situáciu, rušíme železnice a pritom sa presadzuje drahý severný variant (drahý prinajmenšom pre množstvo tunelov). Južnej trase stačí 1 (Rožňava) alebo najviac dva (v prípade severného obchvatu Nitry) tunely je plytvanie peniazmi. Je pravda, že aj Liptov, či Žilina potrebujú kvalitné cestné spojenie, ale investorov treba priviesť do ekonomicky najslabších oblastí a to sú najmä juh a východ. Inak budú tieto regióny (a nie vlastnou vinou) brzdiť celé Slovensko.
Reply on: tr3mp #13391:

teda fakt :-):-):-)
Presne tak, m@rtin je pohodak, akurat s tou Prahou to trosku prehana 😉 😉
Reply on: J #13403:
Neboj, m@rtin sa este vrati. Je to prazsky lokalpatriot, je na svoje mesto hrdy, v podstate ved aj ma na co. Poznam ho osobne a je to v reale velmi mily clovek 🙂
potom čo mu pražák povedal stav MHD v Prahe, tak stiahol chvost a odišiel sám. On povedal že už sem nebude chodiť, nikto ho nikam neposielal.
J: zaujimavejsia je juzna zeleznicna magistrala.. Ta zide kompetentnym na um, len ked vichrica pri Ruzomberku povala stromy a tie potrhaju troleje. Za dva dni po oprave sa na to zas akosi zabudne...
Ja osobne neviem pochopit, ze take velke mesto ako je Nitra nema normalnu zeleznicu. Podobny ale mensi priklad Rimavska Sobota.
Ludia, to ste zase m@rtina nemuseli poslat do ....! Sak len hovoril svoj nazor! Je sice prevda, ze kecal o prahe ako o pupku sveta, ale zase ste ho nemuseli az tak urazit ze zduchol! Na druhej stranke to ale ajtak prehanal...
Reply on: Neopl@n #13399:
Inac ludia, to je ten vnutorny BUSE transparent taky drahy, alebo su v Dielnach taky lenivy.

Podla mna by sa do klbovych vozov mali davat aj do zadnej casti (tak ako v trolejbusoch)!
A este, by mal byt jeden, aj opacne! ale na to asi nejsu bubaky, ze!
ﻁﺾﺻﻂﺽﺹ :-)))
Reply on: COLOR #13396:
Ved aj mne! Jak pises hrubym?


J: Uz som ti poslal odpoved...
Je podľa mňa samozrejme trate obnoviť, ale musí sa nájsť spôsob ako ich stratu znížiť. Môže nejaká zostať ale nie 500mil. No potom som sa dozvedel , že aj Petržalka spustila v plnom rozsahu dopravu do Viedne takže vzdávam hold aj Bratislavčanom 🙂

KLF: to hospodárstvo platí 6mld. na železnice. Ak padne na kolená hospodárstvo, padnú aj železnice. Tu ide aj o objem prepraveného tovaru, z ktorého žijú. A tie K2S veď v 98-2 99-3, 00-4, 01-2, 02-2 Takto je to. už sa robia iba dve ročne 😞

martiner: aj mňa tá info prekvapila. Asi by sa najprv a čo najrýchlesie mali spojiť KE so BA. Za 5 rokov 40mld alebo 10 rokov 80mld. hovorí jasne pre južnú vetvu. No a KE sú napojené s Prešovom. Potom by bola priorita spojiť Tatry, Liptov, Oravu a Kysuce s BA cez severnú vetvu. Mali by predať SPP celé a zisk použiť na urýchlené budovanie obidvoch vetiev. Keby sa to celé skončilo v 2013 bolo by super. Je nevyhnutné, aby sa východ napojil kvalitnými komunikáciami, pretože neverím, že ľuďom na východe sa nechce robiť oni len nemajú príležitosť v dobrej fabrike.
Reply on: KLF #13386:
pekne pekne. komunisti nikomu nedovolovali sa uprimne umelecky prejavovat. na komunizme nebol nic dobre, o tom co sa ma alebo ludom pacit rozhodovali kompetenti ako si ty.
Reply on: Neopl@n #13393:
A si si isty, ze ich podporujes aj v otazke prezamestnanosti? Ja teda nie, ide mi len a len o tie trate a trochu o tie spoje.
Reply on: COLOR #13394:
Vedeli ste, ze... povodne mal tento prispevok byt v dispecerovi? Zaujimave, asi napisem report d3k0v1... 🙂
Hmmmm......... tot velmo zaujimave, ak klinem na Pridat dalsi prispevok v tom mini okienku a nenecham spustit debugger, tak to funguje 🙂 Sraanda...
Hm! Hm ! Hm zaujimava diskusia! Ja som za strajkujucich! Tie trate musia zostat 🙂
#13379 a #13380 Ja viem, priznavam ze aj novinari robia chyby.A ja ako clovek zamestnany v jednom nemenovanom denniku 🙂 to vidim kazdy den. Ale ak ste si vsimli kto v poslednom case robi hovorcov tak musite pochopit ze zle informacie podaju casto uz hovorcovia pretoze ani ti sa tomu vobec nerozumeju aj keby aspon oni by tomu rozumiet mali. Viz. taky hovorca min.zdravotnictva 🙂 Nech mi netvrdi ze sa vyzna v lekarstve. Ale ok, the end lebo toto s mhd nesuvisi.
Reply on: Riko #13390:
Môj favorit je DODO JANOŠKO :->

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.