Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: S499.1023 #133952:
Neštudoval som návrh na budúci rok, ale v návrhu na súčasný GVD tiež tie vlaky neboli - neboli dodané podklady asi, to môže byť dôvod.
Reply on: N/A #133955:
Bolo by to fajn investovať do hromadnej dopravy ako ekologickej formy, avšak či to bude práve úsek železnice medzi Oravou a Poľskom pochybujem. Ako tu odznelo chýba úsek medzi Lieskom a Suchou Horou, ale čo je dôležitejšie, úsek medzi Podczerwonym a Nowym Targom je už tiež úplne rozobraný. Toto je už len bujná fantázia niektorých miestnych obyvateľov. Na jednom prerokovaní sa mi stalo, že mi zástupca starostu predstavil návrh postaviť rýchlostnú cestu medzi Námestovom a Oravskou Lesnou. Že vraj majú veľmi hustú premávku. Nie nebol to vtip. Alebo iný návrh. Diaľnica medzi Námestovom a Ťapešovom. Toto im dokonca zhltla aj markíza, ktorá to brala ako seriózny problém. :-))
Reply on: MiroBA #133925:
mojko a o akom chybajucom useku hovoris? od Trstenej az po Suchu horu ziadne kojanice uz niesu, tie uz davno skoncili vselikde inde, ver ze viem o com hovorim...
Reply on: luky133 #133830:
cele monako su milionari.. na cele s tym vodicom autobusu ?
http://www.railpage.net/modulesnews/article.php?storyid=1959

Napriek správe o udalosti v tom linku, som nevidel ešte na danej trati voziť hentie rušne nákladné vlaky nevidel. Jedine od BRKS som tam videl 230+740.
Reply on: ufo #133946:
A odkiaľ vypriadol AutistaBA tú tabuľku, čo sem prelinkoval z vlakov.niet? Ja som predpokladal, že to je z Návrhu...
Reply on: no.ev.di. #133949:
Trať od Trstenej v smere na štátnu hranicu je potrebné postaviť úplne nanovo, čo bez finančných prostriedkov z fondov z EÚ je pri dnešnej ekonomickej situácii nerentabilné.
Reply on: no.ev.di. #133949:
Isto? Väčšinou tam jazdí len 813-913 bez ďalšieho vozňa..
Reply on: 810zssk #133948:
Pokiaľ nevieš, tak na Oravskej lokálke chodia spriahnuté 813/913+813/913, čiže jedine buď jedna dvojička alebo dve by pokračovali na Nowy Targ.
Reply on: Emo #133941:
Prevadzkovat trat kvoli jednej 810 je somarina tak ci tak 😉 Jedine ze by chodila v straasne hustom intervale, aj to len mozno.
Reply on: S499.1023 #133945:
ja viem, že na tých dvoch priechodoch nie je žiadna osobná doprava, ako som ten príspevok písal, tak som pozeral GVD. Asi som to len zle sformuloval a vyznelo to, že aj tie dva priechody rátam ako tie kde je osobná preprava.
Reply on: S499.1023 #133937:
Lupkow nekončí, v rovnakom rozsahu bude aj budúci rok. Skončila len nákladná doprava.

Re #133940 Emo: A tá diaľková doprava - IC vlaky Praha - Žilina teda nie je diaľková doprava, keď to jazdí cez Čadcu? ?
Reply on: no.ev.di. #133944:
Furt rozmýšľaš nad nesmrteľnosťou chrústa a riešiš úplné zbytočnosti. Spojenie Holíč - Hodonín je elektrizované spojenie, ktoré vzniklo ze Československa pre potrebu vozby lignitových vlakov zo Záhoria do elektrárne Hodonín a v súčasnosti sa veľmi často používa ako odklonová trasa pri výlukách na trati Lanžhot - Kúty (neviem, či nie aj práve teraz).
Na priechodoch Holíč-Hodonín ani Skalica-Sudoměřice nie je žiadna osobná doprava, pred napísaním príspevku by si sa mohol pozrieť aspoň do cestovného poriadku.

KURNÍK, SI ZO ŽELEZNIČIARSKEJ RODINY, STÁLE SI TO TU OMIEĽAL, TAK SA SPÝTAJ NIEKEDY NA NIEČO RODIČOV, ABY SI TU NEPôSOBIL AUTISTICKýM DOJMOM AKO MIROBA!!!
Reply on: Emo #133940:
Kúty som tam dal len z dôvodu, že je to trio hraničných priechodov pre železnice, ktoré sú veľmi blízko seba. Osobne považuje spojenie Holič - Hodonín za zbytočné spojenie. Inak s prechodom vlakov cez Kúty nemám žiadny problém.
Reply on: no.ev.di. #133931:
mám. ale niekam som zapatrošil nejaké čísielka, čo k tomu treba, takže ako keby som nemal... ?
Reply on: KikushkaBA #133885:


1. Ako často opravujú Limbovú? Snáď nechceš povedať, že každý rok?
2. Žiaľ, výluka si vždy vyžaduje aj isté zhoršenie dopravy (a nie len MHD). S tým sa musí rátať a nedá sa tomu vyhnúť.
Reply on: 810zssk #133930:
Tak záleží od toho, ako by bola naplnená. ?
Reply on: no.ev.di. #133938:
Zrejme nákladná doprava (ale neviem to iste). A prečo sa pýtaš aj na Kúty, kadiaľ inakadiaľ by si viedol diaľkovú dopravu do ČR? Snáď nie cez Čadcu?
Reply on: S499.1023 #133916:
no lebo ty si urcite strasny krasavec. a pre hlupaka je kazdy hlupy
Reply on: S499.1023 #133937:
Okrem dvoch rakúskych železničných prechodov, tých čo máme s Čechmi a cez Štúrovo, Fiľakovo a Čaňu do Maďarska ostatné nemajú skoro žiadne vlakové spojenia. Ešte som zabudol na trať cez Plaveč do Poľska. Neviem ale teda aký zmysel majú také prechody cez Bánréve, Sátoraljáujhely, Komárom, Zwardóń (keď Skalnica a Goral by sa dostali do Poľska,v pohode cez Bohumín alebo Č.Těšín), Lupków a tie tri prechody do ČR na Záhorí : Kúty, Holič a Skalica namačkané na sebe ? ešte prechod cez Skalicu sa dá chápať, že je to ďalej, ale Hodoním - Holíč je na čo dobrý?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.