Kúty som tam dal len z dôvodu, že je to trio hraničných priechodov pre železnice, ktoré sú veľmi blízko seba. Osobne považuje spojenie Holič - Hodonín za zbytočné spojenie. Inak s prechodom vlakov cez Kúty nemám žiadny problém.
1. Ako často opravujú Limbovú? Snáď nechceš povedať, že každý rok?
2. Žiaľ, výluka si vždy vyžaduje aj isté zhoršenie dopravy (a nie len MHD). S tým sa musí rátať a nedá sa tomu vyhnúť.
Okrem dvoch rakúskych železničných prechodov, tých čo máme s Čechmi a cez Štúrovo, Fiľakovo a Čaňu do Maďarska ostatné nemajú skoro žiadne vlakové spojenia. Ešte som zabudol na trať cez Plaveč do Poľska. Neviem ale teda aký zmysel majú také prechody cez Bánréve, Sátoraljáujhely, Komárom, Zwardóń (keď Skalnica a Goral by sa dostali do Poľska,v pohode cez Bohumín alebo Č.Těšín), Lupków a tie tri prechody do ČR na Záhorí : Kúty, Holič a Skalica namačkané na sebe ? ešte prechod cez Skalicu sa dá chápať, že je to ďalej, ale Hodoním - Holíč je na čo dobrý?
Šotouši . Blíži sa koniec grafikonu, začína intenzívne prechádzanie tratí s ohrozenou osobnou dopravu (a v súvislosti s tým ryčanie, že to predsa jazdí plné ? ). Je to medzinárodná doprava, keď nemajú Pşiąnci záujem, môžu sa Zločinci snažiť ako chcú. Ale keď si spomeniem, ako Zločinci sprostitútkovali osobku cez Velkú nad Veličkou a cez Vlárský průsmyk, tak neverím tomu, že by stáli o udržanie nejakého ritného Lupkówa.
Tie osobné vlaky, čo tam teraz jazdia, nie sú najprázdnejšie (pri absolútne nepoužiteľnom grafikone dvoch párov vlakov). Zločinci vozia oveľa pochybnejšie vlaky. Hlavne nechápem, kde sa tam stále berie toľko českých spoluobčanov na tej trati.
No však tie kopce tam sú pre nákladnú dopravu úplne ideálne, 25 promile, to taká bardotka možno aj 500 ton odvezie ? . Ale možno tam začne prevádzkovať dopravu MiroBA.
-zase sa chystá dobrá sprostosť so železnicami. No teda aspoň podľa mňa.
Trať Łupków - Medzilaborce vraj, že dokonca ani nákladná doprava tade nemá premávať čo dnes spomínali na TA3.
To je naozaj tak nevýhodné?
Aspoň tam mohli nechať pendlovať jednu 810. A čo ked niekto napr. z Humenného bude chcieť ísť do Sanoku?
Radšej pôjde viac smradľavých kamiónov a autobusov cez Duklu, než by sa preferovala železnica.
A k tomu tá trať bola ešte nedávno nákladne opravovaná.
A všeobecne tam kde sú potiahnuté koľajnice by som nedal žiaden autobus ani nepustil kamióny -nech sa využívajú koľajnice keď už boli raz pracne a nákladne niekde vybudované.
Ešte spomeniem opustenú trať Trstená - Suchá Hora - Czarny Dunajec. -Keby sa obnovila a dobudoval chýbajúci úsek, tak by mohla chodiť linka z Martina cez Oravu až do mesta Nowy Targ.
A tá by bola aj vyťažená si myslím, lebo veľa ľudí tam chodí na trhy a na nákupy.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
no.ev.di.