Bolo by to fajn investovať do hromadnej dopravy ako ekologickej formy, avšak či to bude práve úsek železnice medzi Oravou a Poľskom pochybujem. Ako tu odznelo chýba úsek medzi Lieskom a Suchou Horou, ale čo je dôležitejšie, úsek medzi Podczerwonym a Nowym Targom je už tiež úplne rozobraný. Toto je už len bujná fantázia niektorých miestnych obyvateľov. Na jednom prerokovaní sa mi stalo, že mi zástupca starostu predstavil návrh postaviť rýchlostnú cestu medzi Námestovom a Oravskou Lesnou. Že vraj majú veľmi hustú premávku. Nie nebol to vtip. Alebo iný návrh. Diaľnica medzi Námestovom a Ťapešovom. Toto im dokonca zhltla aj markíza, ktorá to brala ako seriózny problém. :-))
mojko a o akom chybajucom useku hovoris? od Trstenej az po Suchu horu ziadne kojanice uz niesu, tie uz davno skoncili vselikde inde, ver ze viem o com hovorim...
Napriek správe o udalosti v tom linku, som nevidel ešte na danej trati voziť hentie rušne nákladné vlaky nevidel. Jedine od BRKS som tam videl 230+740.
Trať od Trstenej v smere na štátnu hranicu je potrebné postaviť úplne nanovo, čo bez finančných prostriedkov z fondov z EÚ je pri dnešnej ekonomickej situácii nerentabilné.
ja viem, že na tých dvoch priechodoch nie je žiadna osobná doprava, ako som ten príspevok písal, tak som pozeral GVD. Asi som to len zle sformuloval a vyznelo to, že aj tie dva priechody rátam ako tie kde je osobná preprava.
Furt rozmýšľaš nad nesmrteľnosťou chrústa a riešiš úplné zbytočnosti. Spojenie Holíč - Hodonín je elektrizované spojenie, ktoré vzniklo ze Československa pre potrebu vozby lignitových vlakov zo Záhoria do elektrárne Hodonín a v súčasnosti sa veľmi často používa ako odklonová trasa pri výlukách na trati Lanžhot - Kúty (neviem, či nie aj práve teraz).
Na priechodoch Holíč-Hodonín ani Skalica-Sudoměřice nie je žiadna osobná doprava, pred napísaním príspevku by si sa mohol pozrieť aspoň do cestovného poriadku.
KURNÍK, SI ZO ŽELEZNIČIARSKEJ RODINY, STÁLE SI TO TU OMIEĽAL, TAK SA SPÝTAJ NIEKEDY NA NIEČO RODIČOV, ABY SI TU NEPôSOBIL AUTISTICKýM DOJMOM AKO MIROBA!!!
Kúty som tam dal len z dôvodu, že je to trio hraničných priechodov pre železnice, ktoré sú veľmi blízko seba. Osobne považuje spojenie Holič - Hodonín za zbytočné spojenie. Inak s prechodom vlakov cez Kúty nemám žiadny problém.
1. Ako často opravujú Limbovú? Snáď nechceš povedať, že každý rok?
2. Žiaľ, výluka si vždy vyžaduje aj isté zhoršenie dopravy (a nie len MHD). S tým sa musí rátať a nedá sa tomu vyhnúť.
Okrem dvoch rakúskych železničných prechodov, tých čo máme s Čechmi a cez Štúrovo, Fiľakovo a Čaňu do Maďarska ostatné nemajú skoro žiadne vlakové spojenia. Ešte som zabudol na trať cez Plaveč do Poľska. Neviem ale teda aký zmysel majú také prechody cez Bánréve, Sátoraljáujhely, Komárom, Zwardóń (keď Skalnica a Goral by sa dostali do Poľska,v pohode cez Bohumín alebo Č.Těšín), Lupków a tie tri prechody do ČR na Záhorí : Kúty, Holič a Skalica namačkané na sebe ? ešte prechod cez Skalicu sa dá chápať, že je to ďalej, ale Hodoním - Holíč je na čo dobrý?
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
2xT3SUCS