Je podľa mňa samozrejme trate obnoviť, ale musí sa nájsť spôsob ako ich stratu znížiť. Môže nejaká zostať ale nie 500mil. No potom som sa dozvedel , že aj Petržalka spustila v plnom rozsahu dopravu do Viedne takže vzdávam hold aj Bratislavčanom
KLF: to hospodárstvo platí 6mld. na železnice. Ak padne na kolená hospodárstvo, padnú aj železnice. Tu ide aj o objem prepraveného tovaru, z ktorého žijú. A tie K2S veď v 98-2 99-3, 00-4, 01-2, 02-2 Takto je to. už sa robia iba dve ročne
martiner: aj mňa tá info prekvapila. Asi by sa najprv a čo najrýchlesie mali spojiť KE so BA. Za 5 rokov 40mld alebo 10 rokov 80mld. hovorí jasne pre južnú vetvu. No a KE sú napojené s Prešovom. Potom by bola priorita spojiť Tatry, Liptov, Oravu a Kysuce s BA cez severnú vetvu. Mali by predať SPP celé a zisk použiť na urýchlené budovanie obidvoch vetiev. Keby sa to celé skončilo v 2013 bolo by super. Je nevyhnutné, aby sa východ napojil kvalitnými komunikáciami, pretože neverím, že ľuďom na východe sa nechce robiť oni len nemajú príležitosť v dobrej fabrike.
pekne pekne. komunisti nikomu nedovolovali sa uprimne umelecky prejavovat. na komunizme nebol nic dobre, o tom co sa ma alebo ludom pacit rozhodovali kompetenti ako si ty.
#13379 a #13380 Ja viem, priznavam ze aj novinari robia chyby.A ja ako clovek zamestnany v jednom nemenovanom denniku to vidim kazdy den. Ale ak ste si vsimli kto v poslednom case robi hovorcov tak musite pochopit ze zle informacie podaju casto uz hovorcovia pretoze ani ti sa tomu vobec nerozumeju aj keby aspon oni by tomu rozumiet mali. Viz. taky hovorca min.zdravotnictva Nech mi netvrdi ze sa vyzna v lekarstve. Ale ok, the end lebo toto s mhd nesuvisi.
Pravda, 27.1.2003. Kazdopadne, aj ked pisem clanok o trolejbusoch vseobecne, mal by som ich dokazat odlisit od autobusov, to nie je nejaka specializovana technicka vedomost A ak to bol preklep (alebo skor v nesustredenosti napisane podobne slovo), poriadny redaktor (a vlastne hocikto, kto verejne publikuje), by si mal svoje vystupy citat a opravovat.
Priznavam sa, ze tato tema nie je podstatna z hladiska diskusie, ale uroven novinarskej prace sa podla mojho odhadu mierne znizuje ... ked citam Vecernik, tak v napati ocakavam, aku "perlu" v nom zase najdem ...
Jano: tento problem strasne stve aj mna ! Ale neviem ako sa da riesit. Pocarbane su aj klbove vlaky, nielen supravy. Ja za carbanie fyzicky tvrdo ublizujem, myslim si, ze je to spravne (myslite si o mne co chcete, ale NEMOZEM SA DIVAT AKO CARBU NA MHD, BUDOVY...) ! Za komunistov toto nebolo. Riko, sorry, ze ich tu obhajujem, ale bolo vela dobreho vtedy, napriklad toto. Spraye sa predavali aj vtedy, boli lacne (16 - 26.- Kcs). Ale nikoho to nenapadlo. Maximalne co sme my carbali bolo kriedou po asfalte a to zmizlo za 24 hodin. Su dve moznosti - bud bol lepsi system, alebo je terajsia mladez podstatne ***nutejsia. (ano vulgarizmus d3k0 a dalsi... mozte nan reagovat....)
Troska odbocim od vasich tem. V sobotu ma moja babka prekvapila zaujimavou myslienkou. Totizto nastupila do druheho vozna na linke 9 a kedze vacsinou nastupuje do prveho vozna, strasne sa zhrozila nad pocarbanostou elektricky, az jej bolo z toho zle. Opytala sa ma, ci by sa nedalo urobit, aby sa druhe vozne suprav nemohli po 20. h. zamykat a jednoducho by sa vyuzivali iba prve vozne? Ja viem, je to blbost, ale aj mne uz lezu na nervy tzv. "tiez majstri umenia", najradsej by som im ruky dolamal, alebo by som na nich pouzil to oblubene vyhybkove zelezo.
Nuz ja by som bol viac za to, aby sa do druheho vozna namontovala kamera a vodic by mal vpredu prehlad o tom, co sa deje vzadu. Ja viem, je to financne narocne a v sucasnych podmienkach asi tazko realizovatelne.
Taktiez ma napadla myslienka, ze by v zadnom vozni sedel aspon vo vecernych hodinach nejaky "dozorca", DPB by ho musel sice platit, ale na druhej strane by sa to asi viac oplatilo, ako nakup a nasledne pouzitie cistiacich prostriedkov.
Co vy na to??
tr3mp: zalezi ci bol autor specialista na dopravu, alebo nie. Koniec koncov - bol ten udaj dolezity pre citatela ? Alebo bol dolezity obsah clanku ? Dalsia vec je samozrejme aj ta, ci slo o specializovany casopis o doprave (tam by sa to tolerovat nemalo), alebo o vseobecny casopis, dennik, atd.
Co sa tyka toho autobusu 9Tr, tak by som to beznemu cloveku toleroval ako preklep ako neznalost uplne samozrejme. Lenze tento text sa vyskytoval pod obrazkom v specializovanej teme o rozvoji trolejbusov v Bratislave ... a v takomto kontexte je to podla mna hruba chyba.
J: No hej, minuly rok prisli 2 kusy K2S, ale ja mam pocit, ze predtym chodili 4 rocne. Aj to tak vychadza, ked si to spocitas. Inak ono to je zavisle na nasej objednavke, nie na tom, ako stihaju v Sumperku. Tam nam urobia aj 8 rocne, ak zaplatime. Ale inak... tie nove K2S su fakt super ! S tym je RADOST jazdit !
d3k0: ja ta nechapem... sa tu vzrusujes nad tym, ze si niekto splietol trolejbus s autobusom podla oznacenia 9Tr. Ty mi chces povedat, ze oznacenia trolejbusov patria k vseobecnym znalostiam ludi ? Skus sa svojej babky spytat co je to 9Tr ci bude vediet. Zas respektuj, ze nie kazdy je fanatik na autobusiky, trolejbusiky a elektricuocky. Chcem tym povedat to, ze je normalne ze bezny clovek nevie ci je 9Tr autobus, alebo trolejbus, alebo ze CO to vobec je.
All: sa tu tesite ze skoncil strajk, ze to bolo na nic, ze stat prisel o peniaze... mam uplne v prdeli tie peniaze o ktore hospodarstvo prislo. PRVORADY je verejny zaujem a tym je doprava do obci, kde jazdili lokalky. Zelezniciari zrusili strajk, ale co sa vyriesilo ??? Neprinutili vladu nezrusit tie linky. Ja som striktne za zachovanie tych liniek, za KAZDU cenu. Hospodarstvo a vobec financna strata statu mi je v TOMTO pripade ukradnuta ! Neobhajujem zeleznice za kazdu cenu, izte, ked boli stratove nech to vyriesia prepustanim (ak je prezamestnanost), ale nie rusenim liniek.
Ekologovia, Strana Zelenych na Slovensku: vcera som sa na vasom oficialnom vyhlaseni pobavil ako uz davno na nocom ! Spomenuli ste lokalky na ktore NEBOLI elektrifikovane, ze by sa mali zachovat, lebo su EKOLOGICKE na rozdiel od autobusov ! Citujem: "... A NEVZNIKAJU SKODLIVE SPLODINY." Chcem sa teda spytat, kedze nejazdili ani na elektinu, ani na naftu, benzin, NA CO JAZDILI ??? Chcem si dat tento pohon namontovat aj ja do auta.
Toto prehlasi hovorca oficialnej politickej strany na Slovensku. Skutocne zrkadlo urovne u nas...
OK, ale niekedy píšu také hovadiny o všeobecne známych skutočnostiach, že to až dverami plieska, tu nepotrebujú detailné informácie, ale len všeobecnú inteligenciu
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
tr3mp
Priznavam sa, ze tato tema nie je podstatna z hladiska diskusie, ale uroven novinarskej prace sa podla mojho odhadu mierne znizuje ... ked citam Vecernik, tak v napati ocakavam, aku "perlu" v nom zase najdem ...