Záložne, herne, stávkové kancelárie a pajzel najnižšej kategórie - to sú podľa ŽSR základné služby, ktoré je potrebné zabezpečovať na staniciach. Preto niet divu, že sa tam takí ľudia zdržujú.
Trnavska, Sancova, Ruzinovska, Mickiewiczova, Limbova, Kollarovo namestie... a to su len so poznam... a najlepsie vsetko zavriet naraz a sucasne so Zahradnickou a Mileticovou a Vajnorskou...
Preco mam pocit ze v tomto meste sa cca. 20 rokov nerobila BEZNA UDRZBA KOMUNIKACII - ako pravidelna vymena asfaltovych povrchov, a teraz sa ROBI VSETKO NARAZ ? ? ?
počkaj, máš na mysli tú stanicu , ktorú rekonštruovali miesto roku a pol, vyše 2,5 roka a stále sa zdá, že nie je celkom hotová? a je pekný nápad zrekonštruovať stanicu, ale nástupné peróny k nej nepatria?
Mne sa najviac páči stanica v Petržalke, len by mohli dať sieť do tej kupoly pred vstupom aby tam nelietali holuby lebo je to tam fakt slušne posrané. Ale celkovo ma zaráža ako stále vyzerá Žilinská vlaková stanica. Chodia tadiaľ vlaky skoro z celej republiky a nemálo vlakov zo zahraničia, ale za 20rokov čo tam cestujem vlakom sa na tej stanici nič nezmenilo, okrem toho, že predĺžili staničný podchod na smer k Nám. A. Hlinku. Toť vsjo. Avšak vkladám veľké nádeje do toho projektu, ktorý sa začne 4 stanicami : BA-NM, PD, ZA a TN. Ohľadom nových vlakov/vozňov/rušov pre osobnú dopravu to vyzerá celkom dobre, ale znepokojuje ma, že čo bude voziť nákladnú dopravu keď 751,770,771 a ostatné staré sedemstovky otrčia kopytá. Viem, že sa robia dáke 736,773 a 756, ale to sú opäť len modernizované rušne a na západ od Slovenska už jazdí možno niečo lepšia technika (pochybujem, že pri modernizácii sa nedržia trendov, ale nejde určite do modernizovaného rušňa nacpať to najnovšie) v modernom kabátiku.
To je ta stanica kde pytaju OP resp. preukaz totoznosti ked chces pouzit WC, aby si ho neznicil? ? To je ta stanica , kde este , nie je zbehnuta kolaudacia? ?
no aspon je krasne vidiet rozdiel medzi rakuskymi a SK vlakmi.. Aj ked na SK to uz vyzera celkom pozitivne do buducnosti co sa tyka obnovy vozoveho parku, bojim sa vsak, ze na to najdolezitejsie sa zabudne, a to na kvalitnu udrzbu novych vlakov hned od zaciatku.. Ako po technickej stranke tak aj po cistotnej.. Totiz vlaky sa musia pravidelne cistit (tak ako aj autobusy v MHD), no a to sa u nas stale nerobi.. No a takisto stanice su na SK totalny humus.. Skor by som to nazval homeless-ubytovnami ako stanicami..
Hehe a najlepsie bolo minule v spravach, ako zeleznice vychvalovali zrekonstruovanu stanicu DNV, ze je teraz najmodernejsou stanicou na Slovensku.. ..to som sa pobavil.. Ta stanica vyzera aj po rekonstrukcii priserne, o nejakej estetike a architekture ani nemozno hovorit..
Dnes ráno z Rajky na smer Rusovce vyrážala diesel-lokomiňotíva od Siemensu (s nápisom Dispolok) a za ňou zapojená 740 v červeno-bielom nátere akéhosi súkromného dopravcu, na ktorého meno si nespomeniem.
Mimochodom OBB sa mi začínajú javiť ako charita pomaly lebo na spoje BA - Wien posiela ozaj vlaky na úrovni doby a na rýchliku z Viedne do Budapešti jazdí push&pull jednotka RAILJET s lokomotívou natrenou vo farbe súpravy (oranžovo-červeno-čierna). Čiže mám dojem, že kto susedí s Rakúskom a má namiesto slušných vlakov šunky, tak OBB ochotne vyčlení na to krásne súpravy len aby sa nedostala nejaká herga zo Slovenska alebo Maďarska na ich územie ?
len aby nezažalovali imhd za to, že vlastne ten zlý-zlý internetový server je na príčine, že im to nefunguje ?
koľko zastávok sa tak ešte nachádza na KV-DD? že koľko displejov nakoniec DPB do volieb aj reálne nakúpi myslím, že na takú Zochovu ho napr. už vôbec netreba...
ja som počul že 5 septembra ma byť aj dod JURAJOV DVOR venovaná hlavne 100 rokov trolejbusov v Bratislave bolo to povedane na TV patriot 2.8 v správach v reportáži o storočnici trolejbusov ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ?
keby si si aspon precital co sa tam pise truhlik. Ty si sem flakol nejake VZN so Ziliny, ktore teda plati pre Zilinu a nie pre Bratislavu a to uz nehovorim o vykonatelnosti takehoto VZN co by len na uzemi Ziliny.
V zakone o obecnom zriadeni sa jasne pise na zaklade coho sa obec zriaduje, zrusuje, rozdeluje alebo zlucuje a kto tak cini. V zakone sa nehovori nic o referende, ale o peticii, ktorou musi o ziadat zmenu uzemia obce 75% obyvatelov s trvalym pobytom na uzemi povodnej obce. No aj toto tak ako ine ustanovenia tohto zakona maju od roku 2006 pozastavenu ucinnost a to rozhodnutim ustavneho sudu.
Ano ano, milionari dotuju. Aj nas Dominik Hrbaty sa rozhodol dotovat VD v Monacu. A miestna vlada sa pozera a je z toho cela stastna, ze ju to nic nestoji. No v kazdom pripade mi cena 50€ za trimesiace a 175€ za rok nepride nijak symbolicka vzhladom na to, ze maju 5 liniek. Takze zase len trepes.
Re #133857 S499.1023: Vies ono su aj, podla teba, "nenormalny" vodici, ktorym to trva dlhsie a dokonca aj ti, ktori maju z pozdlzneho parkovania panicky strach. To prave pre nich su urcene vymozenosti ako parkovaci asistent. No zato, ze ty ho nepotrebujes, neznamena ze ostatni su nenormalny.
"preco potom ked rano zastane autobus
pri banke nevystupi nikto v saku...."
tak asi z mlynskej tych bankarov vela necestuje, ale ja som sa dnes rano v autobuse viezol s minimalne troma chlapikmi v oblekoch (aj kufrik jeden z nich mal) a s dvoma damami v slusnych kostymoch. a to boli len ti, na ktorych som mal vyhlad, nepocital som cely autobus.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
no.ev.di.
Mimochodom OBB sa mi začínajú javiť ako charita pomaly lebo na spoje BA - Wien posiela ozaj vlaky na úrovni doby a na rýchliku z Viedne do Budapešti jazdí push&pull jednotka RAILJET s lokomotívou natrenou vo farbe súpravy (oranžovo-červeno-čierna). Čiže mám dojem, že kto susedí s Rakúskom a má namiesto slušných vlakov šunky, tak OBB ochotne vyčlení na to krásne súpravy len aby sa nedostala nejaká herga zo Slovenska alebo Maďarska na ich územie ?