Reply on: kecho #133653:
Práve to je ten problém, že 84 a 99 chodia tak, že 99 poberie 84 cestujúcich pre úsek Ovsište - Hálova, alebo naopak. Zrazu DPB na riešenie tohto problému DPB kašle. Voľakedy sa dušoval ako treba robiť preklady a snažiť sa o čo najefektívnejšie využitie kapacity. Uplynuli 4 roky od zavedenia optimalizácie linkového vedenia v Petržalke, a nebolo by na škodu to premyslieť ešte raz. Nehovorím, že všetko prehádzať naruby, to nie. Len zvážiť či má zmysel taký hustý interval na L95 ako je v úseku Technopol - Vyšehradská (môj návrh 95+195 v úseku Vyšehradská - Technopol (6/7-8/6//7-8 - Šafko 3/7-8/3//7-8, poznáš myslím), zvážiť spojenie 34+83+84 do jednej linky a tiež vymyslieť dačo s poloprázdnymi L94 na Vazovovej... Keď by sa tuto podarilo ušetriť nejaké vozidlo, mohlo by sa pridať na L61 napr., kde je sedlový interval a v poobednej špičke fakt mizéria a tiež uvážiť či sú Solarisy na L96 to správne...
no.ev.di.