Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: kecho #133653:
Práve to je ten problém, že 84 a 99 chodia tak, že 99 poberie 84 cestujúcich pre úsek Ovsište - Hálova, alebo naopak. Zrazu DPB na riešenie tohto problému DPB kašle. Voľakedy sa dušoval ako treba robiť preklady a snažiť sa o čo najefektívnejšie využitie kapacity. Uplynuli 4 roky od zavedenia optimalizácie linkového vedenia v Petržalke, a nebolo by na škodu to premyslieť ešte raz. Nehovorím, že všetko prehádzať naruby, to nie. Len zvážiť či má zmysel taký hustý interval na L95 ako je v úseku Technopol - Vyšehradská (môj návrh 95+195 v úseku Vyšehradská - Technopol (6/7-8/6//7-8 - Šafko 3/7-8/3//7-8, poznáš myslím), zvážiť spojenie 34+83+84 do jednej linky a tiež vymyslieť dačo s poloprázdnymi L94 na Vazovovej... Keď by sa tuto podarilo ušetriť nejaké vozidlo, mohlo by sa pridať na L61 napr., kde je sedlový interval a v poobednej špičke fakt mizéria a tiež uvážiť či sú Solarisy na L96 to správne...
Reply on: Mikimaus #133632:
dobre som si prečítal, lenže nie je definované ani čo je nástup, takže neviem, na čo mám byť pripravený ?
Re #133633 enge2: to nemyslíš vážne... veď v Ovsišti je pekné obratisko a okrem toho ak si dobre pamätám, tak "výhledově" tam mal nejaký Tbus aj končiť...
Re #133636 no.ev.di.: 84+99 nechodia všelijak, chodia celkom presne grafikonovo (aspoň teda z Ovsišťa), lenže problém je, že chodia naraz, prípadne je medzi nimi rozdiel jednej minúty... podobne ako opačným smerom z Hálovej ide (najmä v sedle) v rozpätí 2 minút 88, 84, 99 a potom zase dlho nič...
Re #133638 intony: aha, tak potiaľ by mohli klesnúť na úroveň terínu - a aj mostík (pontónový) tam majú novopostavený, takže prístupné zo všetkých strán 🙂 btw. a potom "výhledově" pri Jungmannovej bude asi pretínať cestu...? či to ešte asi nikto nevie...
Re #133641 no.ev.di.: asi aby sa mali tie eliny kde v Pe otáčať, keď bude v roku 2045 hotová fáza č. 1 projektu "elina do Pe" okrem toho, kým sa rozhodnú či v Pe pôjde nad/na/pod zemou, tak to obratisko už bude treba aj rekonštruovať 😉
3514 hviezdou reklamy "dona ta caka laska" na novu televiziu DOMA ?
Reply on: S499.1023 #133650:
no tak čo ti ja poviem? dobre vieš, a viem aj ja, že nemám podklady aké by ťa uspokojili... takže poviem ti to na rovinu - čítal som, že linka ktorá má viac ako 4 spoje do hodiny sa oplatí trolejovať. Skôr to bolo napísané ako povera, resp. legenda, tak mi to pripadá ale zas je to čiste blud? To tieť pochybujem...
Reply on: no.ev.di. #133636:
Na to máš nejakú ekonomickú štúdiu, že sa oplatia alebo si sa len proste rozhodol?
Reply on: enge2 #133645:
je to na dlho, nedáme reč na ICQ?
Reply on: m@rtin #133630:
Ale nezavadil. ULF je totiž užší. Tyhle legendy se povídaly snad o každém novém typu v pražské síti a všechno projelo.
Reply on: enge2 #133645:
ale takto, ja som rátal Petržalku, číste len trolejovanie Petržalky, takže rátať tam Bajkalskú by bola kravina, nie? ? to už spadá do trolejovania Ružinova, resp. Nového mesta.
Reply on: enge2 #133642:
Ešte chcem dodať, teda keď si sa ma pýtal "a co ine okrem 98 by tu trat vyuzilo??? " sa ťa ja opýtam, že podumaj či nie je 10 spojov v rannej špičke a 6 až 8 v ostatnom čase, a cez víkendy 5 do hodiny dobrý argument. Keď napr. máme trolejbusové trate kde jazdí max 4-6 spojov do hodiny (Koliba, NÚSCH, SÚSCH, Vojenská Nemocnica), tak myslíš, že pre 10 spojov v rannej špičke a 6-8 v ostatnom čase pre linku 98 by to bolo neekonomické, najmä keď by mohla premávať v intervale 6/7-8/7-8//12, a nemala by v sedle také oslabenie ?
Reply on: no.ev.di. #133643:
ale to je o tom co vravim, ze by sa musela vybudovat pomaly cela bratislava aby to malo zmysel na takychto linkach. preto to vidim nerealne ?
Fahrdienstleiter

Fahrdienstleiter

Reply on: Ike #133617:
Páni, šetrite svoje city. Kolega Milan N. nič také robiť nebude, je to dobrák od kosti, to len tu na diskusii robí ramená.
Reply on: enge2 #133642:
no využiť by ju mohla L74 od zastávky Prístavný moc po Bajkalskú ? však sa aj do Vlčieho hrdla plánuje trať. Síce vidím, že cez Domové role si neviem predstaviť kedy chcú tu komunikáciu vystavať lebo trolejbus nemôže ísť kdesi v humne medzi záhradnými chatrčami kde je tá cesta rozhodne nie je pre MHD.
Reply on: no.ev.di. #133640:
ja som tym chcel len povedat, ze je to nerealne nakolko je tam strasne mnozstvo novych trati mimo petrzalky a tym padom by si nemal tych 25 km ale markantne viac a co ine okrem 98 by tu trat vyuzilo??? 75 by musela mat potiahnutu raciansku az po kadnarovu, to iste v ruzinove od ruzinovskej ja to realne nevidim 🙂 🙂. ale je dobre ze si kratis cas aspon takto a mozno raz ta napadne lepsia alternativa 😉
Reply on: intony #133638:
načo tam obratisko? nebolo by lepšie ho spraviť pri Technopole alebo pri Holíčskej a potom ťahať trať ďalej?
Reply on: enge2 #133637:
tak ale určite by trať na Bajkalskej nevyužívala len L98 a čo sa týka trate k OD Slimák tiež by to nebola určite záležitosť len L98 ?
Reply on: intony #133638:
hmm, po dostavani trate az po JD by mohlo sluzit toto obratisko pre ZV teda ak ho nezlikviduju 😃, nevies este nejake info ?
Reply on: kecho #133629:
obratisko blízko Vlasteneckého námestia.
Reply on: no.ev.di. #133636:
ale nemozes brat do uvahy len petrzalku, musis do toho zapocitat aj mesto pri 98 musis zatrolejovat celu kutlikovu, dolnozemsku, pristavnu, bajkalsku, vajnorsku, riazansku, kukucinovu, jarosovu a spat je to dalsie navysenie a to pozeram len L98 ?
Reply on: enge2 #133635:
ja viem, ale keď si pozrieš pôvodný plán trolejovania Petržalky, tak sa hovorí o 26km tratí. Meral som môj návrh a vyšlo mi 25,75km, takže by som sa do toho plánu spratal v pohode. Prekvapuje ma, že sa neuvažuje aj o trolejovaní L98, lebo tá je dosť dlhá a interval má taký, že sa tam trolejbusy oplatia. Čo sa týka L83, tak tá je vlastne náhrada pre Ovsište za L84+99 a hlavne aby boli pravidelné rozostupy medzi spojmi a nie ako teraz chodia 84 a 99 všelijak, síce cca podľa CP ale o preklade nemôže byť vôbec reč. Z môjho návrhu vidíš, že sa Petržalka po zavedení električky dá obslúžiť 8 trolejbusovými linkami (resp. 9, keď 80 a 88 rátam ako jednu), a 3-4 autobusovými linkami (59(?!),92,96,99) a jednou minibusovou (180). Ešte k tej L83 (resp. aj 34 a 84), chcem povedať toľko, že ma prekvapuje, že napriek tomu, že cez Harmincovu smeruje slušný počet cestujúcich do mesta neuvažuje sa nejak nahlas o ekologickom prepojení Dúbravky s Patrónku a ďalej cez Pražskú do mesta ?
Reply on: no.ev.di. #133634:
to sa mi vidi moc nerealne, mozno horizont 100 rokov 😃. L98 urcite v takejto forme nebude moct byt pretoze by to malo vysoke naklady, kazdopadne bolo by fajn mat v BA skoro celu MHD na elektrickej trakcii, ale zase neprehanat to a urobit ju len tam kde sa naozaj oplati a nebude problem s realizaciou trolejoveho vedenia 😉

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.