zaujimavostou, ktora zial nie je na fotkach, su minimalne 2 mestske Ikarusy 260, ktore boli videne na juhu ostrova odstavene na nejakych dvoroch. ich povod netusim, a ani google zatial nepomohol.
Podľa mňa skôr takíto pracovníci DP by mali nosiť uniformy a nie šoféri, ktorí lístky nepredávajú ako je tomu u nás. Napr. takým šoférom SAD, ktorí lístky predávajú by som dal povinne nosiť uniformy, lebo s nimi prichádzajú cestujúci do styku pri kúpe lístka. Samozrejme, u nás takíto sprievodcovie niesú čo predávajú lístky, ale hentem by podľa mňa jednoznačne uniformu mať mal. http://imhd.sk/transport/index.php?w=2b2f3a2132222fef252932252c2127ef1f&id=50850&idt=u&idg=4131&gi=0&gn=20&gs=c&gsd=
Ja si tiež myslím -zujímave ? .
Len trochu ma prekvapil starší vozový park a autobusy z druhej ruky -ale zrejme bude dobre udržiavaný.
V takej turistickej destinacií a na to že Grécko je už dlho v EU by som očakával skorej najnovšie vozidlá.
Tá autobusová stanica tiež pôsobí tak trochu "rozvojovo".
Skorej by som odhadoval že je to niekde v Turecku.
presne tak...ja osobne som sa v autoskole podozvedal tolko veci a az vtedy som skutocne pochopil naco je dobra dopravna vychova...skutocne si myslim, ze by sa to malo zaviest medzi ucebne osnovy
Práveže zákon o cestnej premávke by si mal prečítať každý, aj nevodič, pretože sa netýka iba áut, ale aj chodcov, cyklistov, korčuliarov, vozíčkarov a podobne.
áááá, ozval sa Steven Spielberg ? pointa celého videa ak si si nevšimol tam je zachytená - stará ziape do mobilu na celý voz, chlapík sa nasere a telefón podrobí bleskurýchlej demolácii... tiež videá robené za jazdy autobusom, ľuďmi z tohoto fóra niesú vždy tip-top,žeeeee? Mr. Dokonalý ? ?
Ten trolejbus počíta s trasovaním cez Tichú a Svetlú ulicu, pokiaľ sa nemýlim, čiže, žiadny súbeh.
Re #133450 MiroBA:
1) tie elekričky tam nejazdia pre srandu králikov, je tam veľa prevádzok a táto oblasť tiež zažíva stavebný boom
2) To nemyslíš vážne?
Ok Račianska radiála:
a) Kominárska - nedá sa
b) Kraskova - nedá sa
c) Šuňavcova - nedá sa
d) Legerského - nedá sa
e) Pionierska - teoreticky by to šlo riešiť električkovým podjazdom
f) Zvaračák - nedá sa
g) Sliačska - nedá sa
h) Janoškova - nedá sa
i) Skalická cesta - nedá sa
j) Biely kríž - nedá sa
k) Vozovňa Krasňany - nedá sa
l) Nový Záhon - nedá sa
a vôbec na Račianskej radiále je to nereálne všade.
Reálnejšie je preferencia koľajovej dopravy a rušenie zbytočných prejazdov s možnosťou otáčať sa na vybraných prejazdoch pre IAD
6) Obchodná ulica vôbec nie je taká atraktívna v špičke ako sa zdá, skôr v sedle večer v čase relaxu. Veľké množstvo električiek je tu tiež aj z dôvodu, že je to akési hrdlo a neexistuje akýsi električkový obchvat Bratislavy.
Návrh tiež dobrý ale v blízkom časovom horizonte nerealizovateľný. -Už len aký problém je kde tu trolejbusové dráty naťahať -aj do toho Slávičieho údolia nie to ešte tunely raziť.
A trať do Petržalky - uvidíš nakoniec budeme všetci radi ak ako tak dajú do poriadku Starý most.
Však ak chcú niečo vážne robiť, tak by mali už "kopať" v celej dĺžke. Chodim tade denne 95kou a nič.
Listok si označíš na Westbahnhof a ideš smerom na Sudbahnhof ak niekde po ceste prestupiš na autobus ktorý ide smerom na Westbahnhof tak revizor ti môže dať pokutu lebo sa to rata ako druha jazda.
Listok ktorý sa označí tak na nom je kód je to kód zástavky kde si začal jazdu.
4) Tak čo sa týka autobusov a trolejbusov - samozrejme ako som spomínal fungovalo by to za plnej preferencie MHD. V súčasnej situácií pre tej ne-preferencií sotva.
5) Západ a juh Bratislavy som nespomenul lebo som sa hlavne venoval Električkám. Na celú bratislavu by mi zabralo viacej času. Samozrejme aj tam by šlo dopravu podobným spôsobom skvalitniť.
6) Čo sa týka obchodnej -sprvu som plánoval obchodnú obísť ale mi to nevychádzalo -zase bolo by to tiež blbé lebo tam je zase plno obchodov, tiež plno ľudí dochádza za prácou....Ono je to v podstate tak aj teraz L5 -len by mohla mať lepší -hustejší interval. No tiež pravda električka sa tam pomedzi ludí motá.
k bodu 1)
Síce tiež pravda, Tak na "Zlato-Pieskovej radiále" by sa vymenila konečná v mojom návrhu M6 s L12. No neviem, skladov je tam plno. Ja čo som tam šiel terajšou L2 a 4 (do OC Palace) tak sa mi nezdala byť príliš vyťažená. No šiel som poobede. Možno by tam stačilo len ráno zahustiť trocha interval. Však ani teraz tam nieje o veľa vačšia kapacita až nad kapacita. Tam by chcelo nejakú linku posilovú špičkovú.
2) -myslel som nadjazdy tam kde je to realizovateľné samozrejme. Rači by sa dali spraviť tam je dosť miesta. V Karlovej vsi ani netreba už robiť tam už aj sú - Napr pri obratisku Karlova ves.
3) - Metrolinky som myslel že by stáli na všetkých zastávkah -leda ak by sa vybudovali niekde predjazdné koľaje -čo je ale nákladné... Jedine Metrolinka sa líši v tom, že má výraznejšie hustejší interval a je to vlastne hlavná nosná linka.
Metrolinky interval 6minút v prekladoch 2 minúty. Doplnkové linky 15-20 minút a menej kapacitné vozy.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
richardhudec