Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Martin Fundárek #133406:
Ešte pred pár rokmi mali v Suchej Hore orientačné šípky k železničnej stanici a Nádražnú, Železničnú či takú akúsi ulicu 🙂. A rozpráva sa, že keď súdruhovia od vtedajších ČSD chceli robiť inventúru koľajníc (na tratri bola zastavená prevádzka ale nebola zrušená a už vôbec nie oficiálne znesená), tak zistili, že tam už neleží ani meter koľajníc, lebo všetky ležia v prekladoch novopostavených domov okolo trate...
Reply on: Martin Fundárek #133405:
S tunelom alebo ako?
Reply on: Solider #133402:
Adekvatna sa nemusi rovnat neslusna. Ja si tiez casto vselico myslim a takto to tu verejne neprezentujem 😉
Reply on: Mikimaus #133398:
Mas smolu 😛
Reply on: Martin Fundárek #133405:
Aj mne to tak oči ťahalo, že od Makova to je kúsok do ČR, a že trať z druhej strany (ČD) nie je tak ďaleko... v dnešnej dobe ale môžme byť vôbec radi, že tie lokálne trate sú v prevádzke, o nejakom predlžovaní, spájaní môžme snívať. Možno ak príde lepšia doba za 20-30 rokov, keď si ľudia uvedomia, že nemusia mať na každé prdnutie auto a, že žiť sa dá aj bez neho a ak budú používať hromadnú dopravu tak sa aj tá skvalitní.
Reply on: ufo #133395:
Tá mapa ma donútila opäť otvoriť zošiť z mapovania, kde mám polovicu 2. celý 3. ročník zo SŠ. "V druhej polovici 19. stor. bolo veľa zmien polohopisu = výstavba, rozvoj železnice, priemyslu,... = skutková stav bol iný ako vykazovali katastrálne aj topografické mapy. Preto vojenská správa žiadala nové mapovanie. Stolovou metódou bola vyhotovená originálna topografická mapa 1:25 000, ktorá bola podkladom pre odvodenie špeciálnej mapy 1:75 000, ktorá bola vyhotovená v polyedrickom zobrazení. Bola to veľmi kvalitná mapa, spracovaná podľa jednotlivého značkového kľúča. Po rozpade Rakúsko-Uhorska bola v r. 1920 reambulovaná. Bola doplnená o aktualizované názvoslovie, polohopis a výškopis. Tieto mapy boli jediným súvislým mapovým dielom, ktoré zobrazovali územie ČSR po rozpade Rak.-Uh. Malo viacfarebnú reprodukciu." toľko moje poznámky...ešte k tej mape, že výškopis je tam teda riadne stručný, lebo sú tam len chrbátnice, údolnice a šrafy, ktoré sú úplne na prd...
Reply on: vlado13 #133404:
mozno by som Ti vedel povedat priklad kedy by to slo, napriklad keby si chcel ist z Halovej na Markovu (priamy spoj 99) zastavky: ZST Petrzalka-Zavod Matador-Jiraskova-Svabinskeho-Markova...peso to urobis za 10 minut, aj za menej, bez problemov, ale samozrejme nie po trase autobusu ale krizom cez sidlisko.
Martin Fundárek

Martin Fundárek

Reply on: vlado13 #133404:
Keď som študoval v Žiline, zvládal som 4 zastávky na jednej trase za 8 a pol minúty chôdzou... (takmer pretekárskou:-)).
Martin Fundárek

Martin Fundárek

Reply on: no.ev.di. #133383:
Pozri sa na vlaky.net, pred pár mesiacmi tam bola reportáž od niekoho, kto sa snažil zvyšky trate Trstená-Suchá Hora prejsť. Stanica bola cca 2 km od obce Suchá Hora.
Martin Fundárek

Martin Fundárek

Reply on: no.ev.di. #133382:
V jednej mape som videl zakreslené plánované prepojenie Makov-Velké Karlovice.
Reply on: richardhudec #133390:
4 zastávky do 10 minut? podla mňa nezvládne ani dobrý bežec, predpokladám, že zastávku, kde nastupuje, nerátal
príklady:
hl. stanica - samsung arena (zimak) - L74
Nemocnica Kramáre - Janotov L32
hl. stanica -
Reply on: Mikimaus #133394:
a co maju v takom pripade robit ludia na vyse polovici zastavok v bratislave, kde nie je automat, alebo stanok??? to ich opravnuje cestovat na cierno...lebo ze im tam nepostavili automat a oni to mozu revizorovi dokazatelne ukazat, ze am ten automat naozaj nie je...a este dalsia otazka...kto dnes nema mobil??? podla mna 2 z 3 babiek a dedkov uz maju mobilny telefon...90 percent mladych ludi ho urcite tiez ma...ale v kazdom pripade zavedenie SMS listka dopranym podnikom bol velmi ustretovy krok voci cestujucim, pre ktorych nastali podobne komplikacie...a myslim si, ze tu nie je co riesit...nespocetne vela pokut uz bolo udeleych koli tomu, ze cestujuci si myslel, ze drbe system a ze mu to prejde, lebo automat na zastavke nefungoval...alebo ze v nedelu bol zatvoreny stanok, kde si dany clovek kazdy iny den ten listok kupit vie...
Reply on: intony #133401:
Myslím si, že ten príspevok si zaslúžil adekvátnu reakciu.
Reply on: richardhudec #133391:
Ako admin by som hanbil za takúto poznámku.
Reply on: icha51 #133387:
Môže. Keby nemohol, vieš koľko ľudí by to zneužívalo? Verím, že tisíce ľudí by začali vyhľadávať zastávky s nefunkčnými automatmi/bez automatov, aby mohli ísť zadarmo.

Re #133390 richardhudec: Za to, že sa spýtal trošku blbú otázku, ju snáď netreba hneď osočovať... Dúfam, že je to len tým teplom...
Reply on: Mikimaus #133398:
Tak môžeš ísť načierno a riskovať pokutu alebo použiť "pešibus".
Reply on: 810zssk #133396:
A co ak blizko ziaden neni ? ?
Reply on: no.ev.di. #133382:
Môžem len doporučiť, aby si používal k svojim diaľkovým analýzam nejakú mapu, na ktorej sú aj vrstevnice ? .
Reply on: Mikimaus #133394:
Musim najst iny automat.
Reply on: no.ev.di. #133383:
Tu máš trať aj železničnú stanicu Suchá Hora. Trať šla samozrejme až do Poľska pôvodne.
http://oldmaps.geolab.cz/map_viewer.pl?z_height=500&lang=cs&z_width=900&z_newwin=1&map_root=3vm&map_region=75&map_list=4263

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.