Trochu off-topic, vraj od zajtra má byť na šiestich križovatkách a troch prechodoch pokusne zapnutá blikajúca zelená, a ak sa osvedčí, tak ju zapnú všade.
? ja zas obdivujem ako niektorí ľudia nevedia čítať. Väčšinou som len písal fakty. To, že neovládam ekonomické mustre je pravda. Chceš mi povedať, že inflácia je len u nás? To, že SORky sa nedajú nasadiť na všetky linky, je pravda, nič prevratné. To, že bol na 20 a 22 upravený interval je fakt, nič som nehodnotil. Určité typy SORov sú osvedčené a nie je problém ich nakupovať - je na tom niečo nepravda? To, že 18m SOR a trolejbus od SOR nie je osvedčený výrobok tiež súhlasí, keď sa pozrieš ako dlho je to na trhu. A na záver som len vyslovil nádej, že nech už DP dačo kúpi a nech to vydrží... BODKA! Neviem kde je v tom všetkom veda. ?
človeče, tvoj príspevok je asi ako keď vyberem z chladničky potraviny a všetky ich zmiešam v jednom kýbli a nechám zhniť.... aspoň píš nech to má hlavu a pätu, lebo takto to vyzerá že do všetkého rýpeš a ničomu sa nevyznáš... obdivujem Ťa ako dokážeš do jedného príspevku vtesnať problematiku inflácie, ktorej nerozumieš, komparatívnu analýzu so susednými krajinami, problém vozového parku a ešte aj výpravu...
S 15 minútovým neprestupným lístkom nesúhlasím a myslím si, že je to hlúposť... ale s tým už nič nespravíme...
Uff, tak sa priznám, že ja veru na rátanie ekonomický vecí neovládam žiadne mustre ? ? Ale na druhej strane, inflácia nie je určite len u nás... Je aj inde a napriek tomu, sú dopravné podniky (aj na Slovensku), ktoré dokážu úroveň držať a zlepšovať. Nedá sa poprieť, že by SORky nepriniesli do BA omladenie a skvalitnenie vozového parku, avšak sú to vozidlá, ktoré svojou kapacitou nemôžu byť nasadzované na nosné linky alebo ani také ako sú 70,74,75,87,96 a nejaké iné ktoré ma nenapadli... Napr. na také linky do Východného, Na Pantoch, Devín alebo 20,22,23,28 postačujú, avšak pri 20 a 22 si to vyžadovalo skrátiť intervaly. Naše štastie v nešťastí je, že 9.5,10.5 a 12.5 od SOR sú osvedčené vozidlá čo majú najazdené nemálo km, avšak 18m SOR a trolejbusy od tohoto výrobcu nemajú najazdené toľko aby mohol ísť náš DP do ich kúpy na istotu (si myslím). To, že DP je na SOR naviazaný jak pásomnica na človeka už ani nemá zmysel komentovať, ale zas naša MHD trpí vážnym nedostatkom kĺbových autobusov a dúfam, že nebudeme čakať na SOR až sa ich klbáky osvedčia, detto aj prípad trolejbusy a električky... Ak by sa do klbákov od SOR DPB pustil tak aspoň nech vydržia.
blikavá zelená nie je žiaden vynález, osobne mu tiež nerozumiem (pretože v zahraničí má funkciu ako naša oranžová), ale tak hlavne za to dostane niekto dobre zaplatené, to je to najdôležitejšie... ?
Ziadne hranice nepadli, akurat sa nevykonavaju kontroly, to je sakra rozdiel.. zial si ho niektore osoby stale neuvedomuju a potom pyskuju ked ich zastavia na nahodnu kontrolu, ktora je v ramci Schengenu bezna.
Aj keby sa nerobilo nic, je tu inflacia. Minule som ratal kolko by to malo stat keby sme brali do uvahy inflaciu a vyslo o dost vacsie cislo. Pohladaj.
Kam v Bratislave cestujes viac ako hodinu? Tam uz je sanca mensia. Pri tom 15 minutovom by vela ludi chodilo na doraz, co by bolo OK keby si potom boli schopny oznacit dalsi listok.
Neviem prečo sa za cestu cez hranice do riti platí gratis, vlak ako vlak, cesta ako cesta. Po hranice všetko ide normálne a zrazu keď človek chce ísť vlakom zo štátu do štátu tak ledva nájde 3-4 páry vlakov ? a to sme v Schenghene, hranice padli, slobodne sa môže cestovať ale kto nemá auto, tak si môže trhnúť a dopravcovia to veselo ignorujú ?
a zároveň 4 roky sa pre MHD aj rovnako hovno robilo... trať na DD a 6x 25Tr to nie je nič prevratné nakoľko aj tých 25Tr malo byť viac, trať DD sa robila na 2x a stále nie je napojená na ostatnú sieť. Električky a trolejbusy sa len modernizujú, čiže dostaneme to isté vozidlo čo sme vyslali na GO len s krajším interiérom, pár kozmetických úprav ale podstata vozidla stále bohužiaľ ostáva. A najväčšie sídlisko Petržalka je stále odkázaná na autobusy (v drvivej väčšine kĺbové), ktoré sa stále nenakupujú...
mmm,nechápem... však tam vlaky bežne premávajú medzi Skalitým a Zwardońom, tak kde je problém? Poľská strana má určite záujem o spojenie cez ten prechod, tak naši by poskytli súpravy a oni by zas dali na to trať. Ak sú tam autobusové spojenia, tak ich zrušiť a nahradiť vlakovým spojením. WUF! ? ?
si myslím, že keď blikajú, tak by (polo)vodiči mali vedieť, že bude oranžová a prispôsobiť sa tomu a nie ako teraz, že tvrdia "veď ešte bola oranžová, to nebola červená..." alebo "ono to rýchlo bliklo, nestihol som zastaviť"... osobne si myslím, že blikajúca zelená je fajn, hlavne keď niekde nepoznám miestne pomery a dĺžku zelenej...
Zoznam vybraných križovatiek a priechodov pre chodcov, kde sa bude experiment „Prerušovaný signál – VOĽNO“ overovať:
* Križovatka Ulica svornosti – Mramorová ulica
* Križovatka Cesta na Senec – Pri mlyne
* Križovatka Račianska ulica – Pekná cesta
* Križovatka Nadjazd Vajnory – NAY
* Križovatka Lamačská cesta – Cesta na Červený most
* Križovatka Botanická ulica – pri študentskom domove Družba
* Križovatka M. Schneidera Trnavského – Harmincova ulica
* Križovatka Dolnozemská cesta – Gettingova ulica
* Križovatka Dolnozemská cesta – Mamateyova ulica
* Priechod pre chodcov na Popradskej ulici (pri cintoríne Ružinov)
* Priechod pre chodcov na Brnianskej ulici (Dubová ulica)
* Priechod pre chodcov na Panónskej ceste (CARREFOUR)
Čiže to ide normálne cez ZSSK (osobnú)? 560 dajú Českým dráham výmenou za E499.0, tie sa opravia v ŽOS ZV a za predaj potom dostanú ZSSK peniaze? Zaujímavé.
Pri chodcoch to beriem, hlavne menej mobilní dôchodci môžu vedieť, či sa im oplatí ísť cez prechod alebo čakať...
ale načo je to pre autá? viem že také existuje aj v zahraničí, no napr. v BA by boli lepšie odpočítavacie semafori ako blikacie... Veď blikajúca zelená má vlastne rovnaký význam ako oranžová...
Ike
S 15 minútovým neprestupným lístkom nesúhlasím a myslím si, že je to hlúposť... ale s tým už nič nespravíme...