No to čo si napísal je dobré akurát tak na dobrú hádku. Keby celé mesto zmýšľalo ako ty, tak to by napríklad Račania mohli obviňovať ľudí z Nového mesta, že používajú linky 3,5,7,16 a 17, obyvatelia Trnávky by mohli nadávať ľuďom z Nového mesta, Ostredkov a Štrkovca, že čo si to dovoľujú používať trolejbusy 204 a 205, a takto by sa mohli všetky m.č. medzi sebou napádať. Keby už len o čakanie na 30 a 63 išlo tak v sedle si človek nenavyberá a navyše v sedle neexistuje žiadny preklad medzi 30 a 63 viď tuto http://www.imhd.sk/ba/index.php?w=3023ef2f302523ea&x=104857890844&l1=30&l2=63 a tuto http://www.imhd.sk/ba/index.php?w=3023ef2f302523ea&x=314572987403&l1=30&l2=63 Ba dokonca preklady medzi 30 a 63 NEEXISTUJÚ VOBEC! Ani počas špičiek a víkendov kedy majú rovnaké intervaly. ?
Ja zas navrhujem zmeny na L35 a zavedenie L135 na DD, a to tak, L35 bude cez prazdniny chodit prazdnejsia kvoli skolakom, preto ju predlzit zo šaštínskej k iuvente az po rosnicku kde by si otocila a sla by spat po karloveskej a hore nad luckami kazdy druhy spoj interval na rosnicku 1 hodina, a L135 z kuklovskej cez ludovita fulu popod kostol, tomankova, banikova, segnerova, karloveska, iuventa, rosnicka, iuventa, šaštínska, kuklovska, interval 1hodina a spolu s L35 by vytvorili interval 30 min. a obcania DD by mali letne spojenie s rosnickou....
Aha, takze sa bude urcovat, kto ma pravo do akeho spoja nastupit a kto nie? V zmysle, ze "ty smies nastupit, a ty uz nie"? Nehnevaj sa, ale kazdy, kto si za cestovanie plati, sa ma pravo rozhodnut, do akeho spoja nastupi a do akeho nie. A nikto mu nema pravo urcovat, ci to smie spravit alebo nie. A uz vobec nie vodici.. Ako vies, ci sa nahodou dotycny neponahla niekam, a proste musi ist na skorsi spoj? To, co si napisal, je uplne od veci.. Takto sa neda robit MHD.. V prvom rade maju byt spojenia spravene tak, aby co najviac vyhovovali cestujucim, a nie, ze cestujuci budu musiet vyhoviet MHD a vodicom.. ?
Tie 12M vozidla budu podla mna nahradou za Ikarusy 415 pre Petrzku. Doprial by som ich aj na L37 -lebo v "Markizove " sa tiez stavia . Na 36ku postacia max. 2 vozy - tam by stacil aj SOR B 9,5 (samozrejme BN ? ). Ze vraj by mala byt spustena koncom leta. Rozmyslal som aj uz o jej trase L36 - navrhol by som okruznu trasu - co by stihal aj 1 voz ( trasa cca 30 minut - interval 40 minut po trase TESCO - Harmincova- Karloveska - Kuklovska - Majernikova - Hany Melickovej - Molecova - Karloveska - Harmincova - TESCO )
12: Netrep chujoviny.Robieval som dost dlho 37cku a poviem ti ze keby Lamacania neboli neohladuplni a pockali si na spoje z Patronky do Lamaca a nervali sa nasilu do 37cky tak by bolo vsetko ok.Pretoze najviac sa naplni 37cka od patronky a tesca Lamac a v Lamaci na Vrancovicovej sa skoro vyprazdni.Tam si niektori pockaju na dalsi spoj ktorym sa odvezu 2-3-4 zastavky a poniektori idu pesi do stareho Lamaca.Do Zahorskej ich az tak vela necestuje.Lamacania by mali vyuzivat L30 A L63 a zahoraci 37cku.A bolo by po probleme.Taki isty machri su na DD.Hlavne poobede by sa kazdy najradsej narval do maleho tedomu akoby si pockali za dalsie 3.min na dalsi spoj.Chore. ?
Dnes som videl o 13:08 ísť z Patrónky tak narvaný 9.5m SOR na linke 37, že tu končí všetká trpezlivosť s vedením DPB. Ešte viem pochopiť, že 9.5 SORky jazdia na L30, ale na L37 to je blbosť 1.stupňa keď 37 obsluhuje TESCO, Lamač a ešte aj Záhorskú Bystricu. Na takej L38 zas dnes úplne zbytočne premával voz 3631 ? Však keď je už dosť 10.5m SORiek tak prečo ich nenasadzujú na L37?! ?
Derkay rozpraval v NASTUPTE PROSIM aj o dalsom tendri na 12 M abusy ( nie tie pre vozickarov ) - viac by ma potesilo, keby radsej daco vravel o 12 M tbusoch ?
Inak tu je podla mna chyba v Durkovskom.. Na novom vedeni DPB sa mi zda, ze by aj chceli nakupovat nove vozidla, ale mesto im neuvolni peniaze.. Takze preto to zostalo zase pri rekonstrukciach..
Takže zas len generálne opravy trolejbusov... hmmm, myslím že trolejbusy nemajú takú životnosť ako električky. Jedna generálna oprava je dosť, pri ďalších to snáď už ani nemá zmysel.
Nedávno som išiel z Koliby trolejbusom, ktorý mohol mať generálku tak pred piatimi rokmi a myslel som že sa rozpadne. Kabína vodiča a el. skriňa sa len tak odliepali od skeletu. Je to fakt zlá cesta, škoda tam nasadzovať novšie trolejbusy.
tak to ma netesi, neviem v akom technickom stave su tie 14Tr, ale kazdopadne su moralne zastarale a GO znamena, ze tu budu jazdit este pekne dlho.. inak dufam, ze aspon sedacky im po GO zostanu kozenkove (sorry s499? ), lebo nerad by som este aj v trolejbusoch musel celu cestu stat, tak ako musim teraz stat v IK4xx ?
Pôvodne sa rozhodlo že končia VP a už sa budú robiť iba GO na TrM.. avšak došli TrM-kové skrine tak sa rozhodlo že sa bude pokračovať vo VP. Minimálne všekty od 6257 vyššie ju majú dostať
pre rekapituláciu ak dobre počítam zo 14Tr ostávajú ešte:
6257-6259, 6262, 6264, 6272 - 6274, 6277-82, 6284, 6287, 88, 92, 6302, 6307, 08, 6310, 6311, 6315 (tie ktoré sú odstavené že čakajú na VP a teda ju dostanú už čoskoro nepočítam)
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Petto