SNS bola vcelku dobrá strana, pokiaľ sa tam nezačali združovať primitívi typu Slota a jeho pobočníci, vtedy klesla nielen podľa mňa na úplné politické dno.
Nenavážaš sa do nikoho tu na DF ale úplne bezdôvodne si sa naviezol do stoviek a tisícov obyvateľov Vrakune, Podunajských Biskupíc, Dolných Honov a ďalších, ktorých poznáš ešte menej, čím si sa dostal práve na úroveň Dunča, ktorý robí presne to isté..
A gramatické chyby by som na tvojom mieste riešil až potom, čo by som sa v dostupných zdrojoch zoznámil s diagnózami dysgrafia, dysortografia a podobnými.
Doporučil by som jazdu po nejakom opravovanom úseku diaľnice v Nemecku, kde sa tie ľavé pruhy v obmedzeniach robia podstatne užšie ako u nás, máš auto široké 1,90 a pruh široký 2,20, ale skutočne od zvodidla po koleso kamiónu a v pohode. Netreba všetko podľa seba. Ja mám tiež kolegu, ktorý v takej situácii radšej pôjde pol hodiny za kamiónom, než by sa tade prepasíroval.
Paradoxne, keď všetky peniaze mesto (nemyslím teraz Bratislavu) investuje do IAD, IAD tým až tak nepomôže, pretože existujú aj iné ako finančné obmedzenia (napríklad geografické, a pod) a dopyt po IAD stále stúpa (aj vďaka zhoršujúcej sa MHD).
Naopak, keď sa "optimálne" množstvo peňazí investuje do MHD, zlepší sa tým aj IAD a väščinou aj celková kvalita života v meste.
Samozrejme, že nie je nižší. Problém je v tom, že novostavcba musí spĺňať iné normy. Fyzicky by sa tam samozrejme vošiel pod vedenie aj najvyšší regulárny kamión a Convoi Exceptionell by halt museli jazdiť inakade...
Solider