Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: JohnyButrel #131083:
Nie som z Ružinova, istý čas som býval vo Vrakuni, potom 19 rokov na Dlhých dieloch a teraz na Záhorí, kde mám železničnú zastávku vzdialenú nie 70, ale 700 m ☺

Pre mňa, za mňa, vezmi si pravítko a zmeraj si vzdialenosť, v jednom smere nebude viac než 70, v druhom viac než 140 m. Alebo rovno napíš na nejaké oddelenie do DPB s otázkou, aká je vzdialenosť medzi spomínamými zastávkami ?
Reply on: 24Tr #131070:
Nesúhlasím, na Krčacoch sa namiesto záhradiek plánuje bytová výstavba, takže dopyt tam v budúcnosti bude
Reply on: JohnyButrel #131083:
oprava: ty nie si z Ružinova? Navrhujem aby sme sa prestali vzrušovať nad vecami, ktoré aj tak nikto z nás nezmení, jedine ak sú medzi vami mestskí poslanci alebo členovia vedenia DPB ?
Reply on: intony #131073:
Tých školákov som spomenul ao príklad, ale dobrý- tam sú 3školy. sou, gympel Ivana horvátha aj základka... Ty tiež Z Ružinova že ❓ ? Napísal si blbosť- alebo máš mizerný odhad- reálna vzdialenosť medzi spomínanými zastávkami je okolo 200-300metrov, určite nie 70-1000, ako si napísall ty, možno v tvojej hlave je to 70metrov ?
Reply on: JohnyButrel #131080:
V REáLE JE TO AJ 14 minút vzhľadom na rýchlosť električiek na Záhradnickej, kde priemerná rýchlosť je asi 5-6km/hod...max. 8-10km/hod ? ?
Reply on: 24Tr #131079:
k2? ta tam este stoji? sak uz ju vyradili. co sa tam chúďa rozpadava vsetkym na ociach?
Reply on: 24Tr #131074:
Tých 12minút z Astronomickej na trnavské nie je kvôli počtu zastávok, električku zdržiavajú 2 nové križovatky aj so semaformi- to je hlavný faktor "preferencie"...Aktuálne je aj že pozdĺž Záhradnickej chodia pomaly kvôli práci na ceste na Záhradnickej...Btw nie tak dávno to bolo len 10minút na Trnavské, potom 11, teraz 12!
Reply on: kacka #131077:
Samozrejme som to spojenie Voz. Krasňany+Nový záhon podmienil tým, že by na druhej strane vozovne bola vrátnica tam kde teraz stojí K2 pre autoškolu.
Reply on: Nick #131075:
Tým, že som povedal, že z jednej zastávky dovidno na druhú som chcel povedať, že ich je v pohode zlúčiť do jednej lebo v danej oblasti nikto nebýva, ani sa tam ľudia nehrnú. Obdoba zastávky Nový záhon.
Reply on: 24Tr #131076:
ale zastavka vozovna krasnany tam je kvoli vodicom, nie?
Reply on: AAA #131031:
No a čo sa týka rušenia niektorých zastávok, už nie? Konkrétne podľa mňa by bolo super keby sa spojila Voz. Krasňany a Nový záhon do zastávky na druhom konci vozovne, aspoň by bola využitá a pracovníci poisťovní a firiem čo tam sídlia by to mali blízko.
Reply on: 24Tr #131070:
No aj Drobn=ho je dosť využivana, tieto zastávky v Dúbravke by som asi nechal tak, ako sú. Treba, ale vyradit ten semafor, čo je medzi Alexyho a Švantnerovou, pre električky by ho mali vyradiť z činnosti úplne, a pre autá upraviť samostatne pre každý smer.

No a Krčace zlúčiť asi nie, sú dosť daleko od seba. Keby sa dalo ich dať len na znamenie, ale to asi nepôjde.
Reply on: JohnyButrel #131033:
Ja niesom sova ale dunčo ❗ ? A ako ti bolo dobre napísané, tak zastávky môžu byť každých 70-100 metrov ale opováž sa si sťažova na to, že cestuješ z Ružinova na Trnavské mýto pol hodinu!
Reply on: JohnyButrel #131033:
A sme doma. Zastávky treba mať každých 70 metrov (lebo to je reálna vzdialenosť medzi Chlumeckého a Astronomickou), alebo ešte lepší nápad, urobiť jednu súvislú zastávku pozdĺž celej Ružinovskej, električka bude jazdiť 10 km/h, nastupovať a vystupovať sa bude za jazdy. Toto je totiž predstavuje reálny cestovnú rýchlosť v prípade boli zastávky po celom meste rozosiate 70-100 metrov.

Astronomická sa zrušiť nemôže, pretože ide o prestupný uzol. Ak by sa zrušila Chlumeckého, nemuseli by sa školáci a (Dopraváci ?) cpať do plnej električky, ale by sa mohli pobiť s davom ešte na Astronomickej so šancou získania voľného miesta na sedenie.
Reply on: Emo #131052:
Bola tam rýchlosť 30, bol na to aj oficiílny príkaz, donedávna to ešte aj dokumentovali tabuľky z oboch strán tunela ?
Reply on: Emo #131052:
Ja si toež pamätám 30.
Reply on: Nick #131047:
Tak skôr než dať na moje drísty alebo iných návrhy, by bolo lepšie analyzovať ktoré zastávky sú ako využívané. Drobného je ako využívaná teda? Mne inak príde ozaj zbytočné mať dve zastávky na Krčacoch lebo z jednej dovidí človek na druhú a pre pár ľudí denne tam mať dve zastávky je veľký luxus.
Reply on: MiroBA #131040:
No ale takto by expresné linky dobiehali tie ktoré by všade stáli, ako si dobre napísal, tak by to chcelo koľaje kde by sa mohli predbiehať. Simferopoľská trať je skôr pozostatok megalomanského plánu z minulosti, kedy bol ZSSR najväčší, najlepší, naj...naj...naj... Určite by sa teraz na takú trať nezmohli. V každom prípade niesom za obnovovanie liniek radu 1xx, síce by to bolo pekné ale sú to skôr linky len na špičku, skôr treba dumať ako ľudí dostať na električky, rozširovať ich sieť a tam kde električky nemôžu tak tam poslať trolejbusy ?

Zastávky sa podľa mňa v nemálo prípadoch zavádzali skôr z rozmaru ako z rozumu, koniec koncov aj v centre aká je diera medzi Mariánskou a Jesenského svedčí o niečom, tiež aj medzera Mariánska - Odborárske nám.
Reply on: Pettrik #131066:
neni to moj novy kamarat. jeho poznam ovela dlhsie ako mata. dlhsie ako tuto stranku

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.