martin: no a typické preteba je, že keď ti človek povie kritiku na Prahu tak hneď útočíš. To o tých 90mil mám z ČT1 relácia Události. Neviem ako bude vyzerať, Ruzyňa v roku 2005 ale viem že Schvechat a Letisko Gen. M.R. Štefánika idú spolupracovať a rozširovať a tak. Ku nám by mala ísť všetka nákladná a tým sa uvolní vo Viedni pre osobnú. Fakt je ten, že letisko v BA má najlepšiu pozíciu v strednej EU. Mám pocit že v celej ale nie som si istý takže radšej len stredná. Tá pozícia, je veľmi dobrá vďaka prírodným podmienkam. No aj tak neviem čo to sem ťaháš, keď hovoríme o MHD. A neviem či Viedeň má horšie metro, skôr by som porovnával to, že pri rovnakej veľkosti má Viedeň U1 - U6 a Praha A,B,C neviem, či aj D tam moje vedomosti nesiahajú. Eliny zo všadial všade,...
Ja proste len vidím, že vozy sú z vonku čisté. Hovorím o vonkajšej čistote, stále len ty to akosi ignoruješ. Dnes sa dokonca leskol (naozaj leskol) I280. Trolíky nevídam, ale dnes ste si VY všimli, že sú čisté. A nie je to tým, že pršalo, skôr naopak,by to potom malo byť, či sa mýlim.(Bývym v Petržalke). 1. kolóna jazdí o dosť čistejšia, no fakt, je ten že na 4. nemajú kde vozy sušiť, keď vonku mrzne. Bol som dnes aj v K.V. Eliny z Júráku boli ako dobytčáky z vonku, no ja som išiel s T6 s novým náterom a bola čistá. Ostatné vozy som si nevšimol, lebo som pozeral mimo trať. A tiež musím, uznať, že za dverami býva humusu hodne a keby bolo na mne tak pár ľudí za to vyrazím. Na umývynie busov, zamestnáš aj postihnutého a tento bude robiť rád a spravíš ešte aj dobrý skutok. A hlavne bude to robiť poctivo. Do toho depa bezdomovci asi nechodia, kedže tam je permanente min. 20cm vody. Projekty stály asi 500mil no čo je to oproti 6 mld CZK, ktoré boli dané, BEZ verejnej zakázky za to že sa nezavreli dvere, ktoré sa mali. To čo sa stalo je hrozné a je mi to ľúto. Dp .... P to zvládol skvele no asi to nemuselo byť také dramatické, keby systém fungoval tak ako mal. A asi je fakt že som optimista a vidím, že aj tu sa veci hýbu dopredu. Som si istý, že týto ľudia tu zvládnu a spravia skvelé veci. A keď sa pôjdeme učiť tak naozaj do Viedne, hlavne pri fakte, že sa pravdepodobne bude prepájať systém MHD Viedne s Bratislavou.
KLF: no neviem, ale podzem vrazíš ako metro tak aj elinu. Uvidíme, ak bude mať BA raz podľa predpokladu 700 - 900 tis. obv tak zrejme bude nutné.
Ja proste len vidím, že vozy sú z vonku čisté. Hovorím o vonkajšej čistote, stále len ty to akosi ignoruješ. Dnes sa dokonca leskol (naozaj leskol) I280. Trolíky nevídam, ale dnes ste si VY všimli, že sú čisté. A nie je to tým, že pršalo, skôr naopak,by to potom malo byť, či sa mýlim.(Bývym v Petržalke). 1. kolóna jazdí o dosť čistejšia, no fakt, je ten že na 4. nemajú kde vozy sušiť, keď vonku mrzne. Bol som dnes aj v K.V. Eliny z Júráku boli ako dobytčáky z vonku, no ja som išiel s T6 s novým náterom a bola čistá. Ostatné vozy som si nevšimol, lebo som pozeral mimo trať. A tiež musím, uznať, že za dverami býva humusu hodne a keby bolo na mne tak pár ľudí za to vyrazím. Na umývynie busov, zamestnáš aj postihnutého a tento bude robiť rád a spravíš ešte aj dobrý skutok. A hlavne bude to robiť poctivo. Do toho depa bezdomovci asi nechodia, kedže tam je permanente min. 20cm vody. Projekty stály asi 500mil no čo je to oproti 6 mld CZK, ktoré boli dané, BEZ verejnej zakázky za to že sa nezavreli dvere, ktoré sa mali. To čo sa stalo je hrozné a je mi to ľúto. Dp .... P to zvládol skvele no asi to nemuselo byť také dramatické, keby systém fungoval tak ako mal. A asi je fakt že som optimista a vidím, že aj tu sa veci hýbu dopredu. Som si istý, že týto ľudia tu zvládnu a spravia skvelé veci. A keď sa pôjdeme učiť tak naozaj do Viedne, hlavne pri fakte, že sa pravdepodobne bude prepájať systém MHD Viedne s Bratislavou.
KLF: no neviem, ale podzem vrazíš ako metro tak aj elinu. Uvidíme, ak bude mať BA raz podľa predpokladu 700 - 900 tis. obv tak zrejme bude nutné.
Andy