a čo by potom robili, keby všetko postavili na prvý pokus poriadne? ?
Re #130860 M3go: myslíš "nové" petržalské vozy 408x a dopĺňali by ich podľa Kadnára "po GO takmer nové" skvosty 27xx?
Re #130869 Peon: načo im budú súbežné linky 34/83? potom môžu rovno zrušiť 34 a posilniť 83ku...
Re #130876 M3go: mal si to prezentovať záhradkárom na diskusii ?
Sorry, vlastne máš pravdu, že to tu 1. rát bolo, jak si napísal, som si spomenul. ? A napísal by som skôr, len som myslel, že je v nezvýraznených oznamoch, ktoré veľmi nesledujem. Po dlhom čase som ich ale očami prebehol a zistil som, že to tam chýba.
Už by sa to mohlo konečne stabilizovať to linkovanie. Vkuse nejaké zmeny človek má z toho už takú hlavu...
18rokov dozadu som poznal spamäti 2tretiny liniek. Teraz pomály boh nevie kde čo jazdí.
Konkrétne čo sa týka Dúbravky, nevidím dôvod prečo by mala 34 zachádzať ako 83. Ked už sa niekto z ulíc Štepná a Pri kríži tak dožaduje L34 tak by som to urobil predĺžením terajšej trasy 34 od obratiska po tých uliciach a konečnú by mal tam kde kedisi ešte pred zavedením oblastného systému číslovania spoločne s L104.
Čo sa týka tej akcie v Mlynskej doline.
Ja myslím, že to bola v prvom rade povinnosť usporiadateľa akcie zabezpečiť dopravu - rokovaním s DPB. Bolo vôbec takéto rokovanie. Ak by u dpb nepochodil tak mohol zabezpečiť aj iného dopravcu. Aspoň do centra na zochovu alebo na stanicu a tam by sa už ľudia rozptýlili, každý na svoj smer.
Však presne tak som i chodil pokial bola 11ska. Asi to budem ozaj tak riešiť hlavne v zime to 3 + 93. Len Problém, ani nie v tom že je to zachádzka ale ja osobne sa vyhýbam vo večerných hodinách priestoru pred hlavnou stanicou. Všeliake individuá...-už svedčí o niečom aj ten močový zápach na nástupišti 93 atd.
Tu by som sa chcel niekoho spýtať. Či nevie niekto náhodou. Ako to vyzerá s prestavbou Predstaničného priestoru? -boli otom tiež velké reči a dlšiu dobu ostalo ticho. Ked sa vezme, je to jeden zo vstupov do hl. mesta Slovenska tak by si to zaslížilo omnoho vačšiu úroveň.
Prechod na konci Molecky je ešte v spáde a ten končí pár cm pred križovatkou, ešte keď sa autobus ponáhľal aby stihol zelenú tak to enormné naklonenie je spôsobené aj rýchlosťou. Ostatne autobusy sa nakláňajú aj na rovinkách keď idú rýchlo a k tomu v zákrute tesne za spádom to je ešte výraznejšie, nehovoriac o tom keby klesanie terénu pokračovalo aj za Molecovou čo by sa dialo...
Mysliš to s tymi Tedomami?:D no jednoducho ked ide bus s kopca dole na zakrutu čo je na rovine je tam pravdepodobnosť že sa oškrie ak maš na mysli "zrušenie Molecovej" tak to je ina tema (samozrejme všetko je brane s humorom"
Konkretne teba som si vyhodil ja, ale vacsina mi potvrdila ze diskusia s tebou bola katastrofa Nebudem rozoberat preco. Na ICQ si idiotov ako ty uz nedavam, mas mail, hlavne tu tuto temu neriesme
AAA