nuz skoda tych starych dobrych ikarusov 280 a 283, este sa mozno dockame ich znovuzrodenia ? alebo prenajatia starych busov z prahy kedze tam to ide v style SOR ? ?
rámcová dohoda (na SVK spôsob-t.j. po voľbách už nebudú peniaze) ?
tu je výcuc: btw. nikde nie je požiadavka na nejaké konkrétne referencie
OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA – VYBRANÉ ODVETVIA
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1.1)
Názov zákazky podľa obstarávateľa:
Nákup nízkopodlažných kĺbových autobusov pre prevádzku mestskej hromadnej dopravy.
II.1.4)
Informácie o rámcovej dohode:
Rámcová dohoda s jediným dodávateľom
Trvanie rámcovej dohody Obdobie v mesiacoch: 36
Predpokladaná celková hodnota nákupov na celé obdobie trvania rámcovej dohody
Predpokladaná hodnota bez DPH 19 916 360,00 EUR.
Frekvencia zadávania zákaziek:Priebežne.
II.1.5)
Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov):
Predmetom zákazky sú nízkopodlažné, kĺbové autobusy do mestskej premávky s dieslovým pohonom a kapacitou 185 cestujúcich. Technické parametre budú podrobne uvedené v súťažných podkladoch.
MNOŽSTVO ALEBO ROZSAH ZÁKAZKY
II.2.1)
Celkové množstvo alebo rozsah:
Predpokladaný počet 40 kusov.
Predpokladaná hodnota zákazky bez DPH: 19 916 360,00 EUR.
II.3)
TRVANIE ZÁKAZKY ALEBO LEHOTY NA USKUTOČNENIE:
Obdobie v mesiacoch: 36 (od uzatvorenia zmluvy).
III.1)
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.1.1)
Požadované zábezpeky a záruky:
Obstarávateľ požaduje zábezpeku ponuky vo výške 300 000 EUR, podrobne bude uvedené v súťažných podkladoch.
III.2)
PODMIENKY ÚČASTI
2. Prehľad o dosiahnutom obrate uchádzača v oblasti, ktorej sa predmet zákazky týka za posledné tri hospodárske roky, t.j. 2006, 2007, 2008. ....každoročný obrat vo výške 10 000 000 EUR.
III.2.3)
Technická spôsobilosť:
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: 1. Zoznam zmlúv rovnakého charakteru ako je predmet zákazky zrealizovaných za posledné tri roky, t. j. 2006, 2007, 2008 s uvedením cien, miest a lehôt dodania podľa obchodných podmienok...
IV.3.3)
Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov:
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom: 12.7.2009 - 12:00.
Spoplatnenie súťažných podkladov: nie.
IV.3.4)
Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť:
30.7.2009 - 12:00.
IV.3.7)
Podmienky na otváranie obálok s ponukami:
Dátum: 31.7.2009 - 10:00.
Miesto: DPB a.s., Olejkárska 1, 814 52 Bratislava, 3. poschodie, zasadačka - miestnosť č. 331.
VI.5)
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
27.5.2009.
Vo väčšine prípadov samozrejme áno, ale v tomto nie, nakoľko jedno z vozidiel K2YU má byť použité na modernizáciu. A je v podstate jedno, že papiere bude mať z iného vozidla, dôležité je, z čoho bude modernizované fyzicky.
Možno mal náskok a chcel sa ho zbaviť. ? Toto napríklad robia vidiči linky 83 ešte v obratisku pri Technopole. Keďže zelená na otáčanie len vzácne vyjde úplne ideálne a veľakrát príliš skoro, po otočení sa snažia ísť maximálne pomaly, aby chytili červenú pri odbočení na nástupnú zastávku, aj keď je to vymyslené tak, že vždy tú zelenú musia stihnúť aj tam. Potom vznikajú kuriózne situácie, že neúmyselne blokujú autá, ktoré mali v pláne tú zelenú stihnúť. Niektorí vodiči to majú vymyslené aj tak, že síce prejdú na zelenú, ale chvíľu čakajú kúsok pred zastávkou. Najčastejším javom je, že autobus síce príde na nástupište, ale ešte tam čaká pol minúty a takéto zdržiavanie samozrejme nemajú príliš radi vodiči liniek 92, 95, 99 a 192, ktorí ho musia obchádzať. Raritou bolo odparkovanie autobusu na chodníku pred odbočením k zastávke.
Premýšľal som nad zmenou v linkách 65 a 67, dúfam, že než ma dakto pošle do ... si to najpr prečíta.
L51 - ZRUŠENÁ
L58 - TECHNICKÁ, Rádiová, Mierová Kolónia, PCC, Jarošova, Tehelná, TRNAVSKÉ MÝTO (nová zastávka pre linku pri OD Slimák na Jarošovej alebo Kukučínovej po odbočení na smer Trnavské mýto) (30/30/30//-)
L65 - TBILISKÁ, Púchovská, Mäsokombinát, Vajnory, Tuhovská, Jurajov dvor, Galvaniho, Edisonova, Rádiová, Rožňavská, ŽST NOVÉ MESTO (20/30/20//30, prestup na zastávke Bojnícka na 63 a 96 k AVION-u)
L67 - VINOHRADNÍCKA, Trojičné nám., Korytnická, Dolné hony, Astronomická, Martinský cint., ŽST Nové Mesto, Odborárska, Nobelova, VOZ. KRASŃANY (15/30/15//30)
nezufaj...mozno nekonci...nevedel som rozoznat, ci ten bledomodry lak bol novy, alebo nie...ak bol novy, tak sa da predpokladat znovunalepenie 3. verzie reklamy (mozno este krajsej) - pomohlo by, keby mi niekto vedel povedat, ci mala podkladovy lak aj doteraz modry pod tymi nalepkami, alebo nie..
Ci ide niekde v meste elina viac ako 30 newem, ale uz sa mi stalo ze som prisiel z elinou na semafor, ked bola cervena, a naskocila zelena, a elina sa vobec nepohla, takze potom bola zase cervena a myslel som ze sa odtial nepohneme. Niektorym vodicom zrejme nestaci cas na odpocinok na konecnej !
a ide vôbec niekde v meste elina viac ako 30?
Re #130476 credo: pochybujem, že by napr v kabínach viac ako 10ročných Ik bola klíma...
Re #130477 Valec: a keď s spolu s BA realiťákom veľmi ľutovali, že ňové" eliny nie sú NP? či vtedy iba nstúpili, pozreli a vystúpili...?
Keď už sa naťahujú tu o K2, tak z kvarteta 7084 až 7087, je koľko ešte v prevádzke. Mám na mysli nie, že držia pokope, ale že ozaj denne zasahujú do premávky.
kecho