Čo si predstavuješ pod pojmom plnohodnotné komfortné obratisko? A keď toto nie je plnohodnotné a komfortné, čo je potom napr. Astronomická (autobusové obratisko), Jasovská, Lamač a mnoho ďalších, kde sú podmienky horšie ako na Kuklovskej?
Uff tak tam musela byť sranda. Predpokladám, že bude aj nabudúce tesne pred voľbami a tam pôjdem už aj ja. ? Ak do konca ŠK. roka neopravia tú zástavku čo som nahlasoval idem písať e-mail, že v čom je problém. Či nevedia vyfasovať odnekiaľ 4 obrubníky, kúsok asfaltu a betónu. ?
Fajn, Dlhodielčania sa vybúrili a teraz napíšem opatrenia, aké by som zaviedol na Dlhých dieloch ja:
- linka 32: zrušenie zachádzky cez Segnerovu;
- linka 33: skrátenie intervalu v rannej i popoludňajšej špičke zo 6 na 5 minút;
-l inka 133: zrušenie;
- minibus 35: predĺženie premávky cez víkendy a sviatky - namiesto od cca 8.30 do 18.00 by premával tak ako v prac. dni, t. j. od cca 6.00 do 20.30.
Top výroky z diskusie: (necitované presne, parafrázované; z radov publika)
- ja 35kou necestujem, neviem na čo je dobrá, nech sa zruší
- na Kuklovskej nie je komfortné plnohodnotné obratisko
- L32 nech sa predĺži po Kuklovskej a nech sa urobí nové obratisko niekde ako je metrologický ústav - veľké komfortné, alebo nech sa L32 potiahne až k Domu Pionierov
- všetky M. Č. Majú spojenie k veľkým nákupným centrám, iba Karlova Ves nie; Lidl sa neráta za veľké nákupné centrum; iba v Petržalke majú asi 10 nákupných centier
- v lete by sa mohla zaviesť sezónna linka z D. Dielov k Rosničke, lebo sú tropické teplá
- viete si predstaviť aké je nebezpečné keď ide po tme žena sama podchodom (tým čo je na zast. „pri podchode“)
- ten kto ide na Hlavnú stanicu sa nechce voziť hodinu, lebo sa zvyčajne ponáhľa na vlak
- z Kramárov keď idú ťažko chorí keby mali ísť ešte zdĺhavo okolo Lidlu aj umrú kým dojdu domov
- Z Lidlu skoro nikto nechodí s taškami na MHD, všetci idú autom s ťažkými nákupmi, aj s ľahkými
- (svine) vodiči 33ky čakajú s prázdnym trolejbusom na Molecovej aj dve minúty kým my stojíme na červenej a v momente ako prejdeme cez prechod on zatovrí a pohne sa, s prázdnym trolejbusom, pritom by ho vôbec nezabilo tých 20 sekúnd kým všetci nastúpime
- niektorí vodiči si tým asi leičia ich komplexy
- keď sa na troch metroch oficiálne nevyasfaltuje komunikácia, tak tam autá nebudú chodiť
- my pri prechádzaní cez prechod ani nemôžeme čakať na zelenú ale musíme utekať na trolejbus/autobus kým stojí na zastávke, ešte kým som v električke pripravená na schodoch na výstup sa to dá
- ráno do 6tej hodine keď vystúpim na Lafranconi zo 133 vždy mi ujde 31/39 pred nosom a musím čakať 10 min na ďašiu (31/39), po 6tej už chodia hustejšie, ale mali by ste ich zahustiť už od 5tej, keď ľudia chodia do práce
- na kolibu chodia ľudia aj trolejbusom nie len autom a ten 15 minútový interval je horzne riedky, keď vypadne spoj čakáme 30 min a niekedy až 45 min!
- Hodinový prestupný lístok by sa mal predĺžiť o dobu čakania na ďalší spoj, lebo na to potom doplácame a je to nespravodlivé; síce je to tak aj všade na západe ale tam majú metro, ktoré ich rýchlo dovezie z jednej sstrany mesta na druhú!
- keď ráno pôjde preplnený trolejbus z Dlhých Dielov, ľudia zo Starých Gruntov už nebudú mať kam pristúpiť
- p. Záhradník, mohli by ste upraviť ten pruh na premenlivý, že ráno jeden smer a pobede druhý, tam by ste dali tie značky to nie je problém namaľovať
- p. Záhradník mohli by ste zasa upraviť tie semafóry naspať aby zelené na prechodoch nadväzovali
- podstatné je aby bola križovatka upravená v prospech chodcov, lebo im vadí čakaniedve minúty na prechode, to spraví veľa, a pre autá nemusí byť križovatka nastavená, lebo im tých pár sekúnd čakania naviac nevadí, to sa nikde neprejaví
hej odpovedal doslova, ze je este mozne ze by sa tam dali 15M na L133,ale rozhodne nie klbaky - to vtedy povedal zvelicene za stolom.
ADD L36 - linka podla mna nebude mat celodenne opodstatnenie - ludia chodia zvacsa na nakupy cez vikend a potom co zazivam v DD BILLE tak dost chodia na nakupy aj v podvecernych hodinych po 18tej , ked clovek nakupi za 10 min a stoji v rade aj polhodinu .
Moj navrh na 36 - stacil by aj SOR daky ( pre istotu BN aby bola Nizkopoldzanost zachovana ?) s intervalom cca 30 min pri 2 vozoch,lebo pri hodine by sa im nato ludia vy.....
Ono to spojenie s Rosničkou nie je od veci, ale nei 32... Stačilo by tam predĺžiť 35 a myslím, že to by úplne stačilo. A zopár minútová záchádzka by nevadila na 35 nakoľko je tam času ešte.
Hovadina na ntu aby to chodilo dookola po starych trasach vsetko . Podla mna to uz nehrozi , nemame tolko penazi na zatrolejovanie dalsej otocky .Ale isto vies/viete ze na L33 su cez vikend aj Tedomy na 33/4 - tak ze by tie chodili po starej trase L33 a boli by oznacene ako Linka 233 ? a o5 to navrhla ta teta ,ktora mi sla btw. dost na nervy tam.
Za DPB tam bol Ing. Kadnár, Derkay, Yáhradník a Baranec (investičné odd.), projektant Ing. Májek, za K. Ves starostka, prednosta MÚ a za oddelenie územného plánovania Ing. Koreň
Majo