Reply on: hoppusmark01 #129268:
predlzenie T-busov k Novemu mostu nicv nevyriesi, spravne by to malo byt v linii dnesnej 133 s pokracovanim po Karadicovu, kde by sa to spojilo s exitujucim vedenim, chcelo by to este spojku od Geologickeho ustavu po Botanicku, v oboch smeroch, tym by sa zabezpecilo zokruhovanie trolejov a variability dopravneho prepojenia DD i KV s mestom po viacerych trasach, zaroven by sa vyrazne mohla obmedzit potreba prestupu ma elektricky v KV (Molecova - Botanicka) alebo dalej na nabrezi, ak by sme nabrali odvahu (peniaze by sa urcite nasli), mohlo by sa natiahnut trolejove vedenie z nabrezia cez Staromestsku, nam. 1. maja, Mytnu, Vazovovu na Racianske myto a potom od Trnavskeho myta dalej (spat) po trase linky 31 vratane odbocky do Mlynskej doliny k internatu, mozno i dalej pre nahradu t-busom,linka 33 by mohla zostat ako lokalna s tym, ze by sa doplnili troleje na Janotovej, Banikovej a Karloveskej, premavat by mohla najma v rannej spicke a zabezpecovala by hlavne prestup na elektricku v smere do Dubravky s moznym doplnenim o prestup do KV v smere Molecova - Botanicka, ale na ovela bezpecnejsom svetelne riadenom priechode, kedze nie je v priamom ohrozeni odbocujucich vozidiel,
linka 32 ako "dialkova" by sa mohla opat vratit na Molecovu a skratit prepravny cas na Patronku, Kramare a hl. stanicu,
Majo