Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Mikimaus #129102:
nemusel, lebo dalej nema kam ist. oznacit si vsak musi ak by cestoval v opacnom smere.
Reply on: TeBeCe #129094:
Takze by si listok musel cviknut (v pripade, ze by bola vozovna v P2) cestujuci z P1 na konencnej t.j. vo vozovni ? ..ak vychadzame z toho, ze hranica je medzi dvoma zastavkami? To by teda mohlo vysvetlovat, aby nebola zbytocna buzeracia to P1, ak by napr. kontroloval revizor tarifne vybavenie pri vystupovani z vozidla ?
Reply on: jandro #129099:
Ľudí vo vozovni neodstavuješ, oni vystúpia pred vozovňou. Vo vozovni sa zvyknú odstavovať len vozidlá. ? Ale teraz vážne - na Vinohradoch aj tak neotočíš autobus (náhradná doprava), takže aj tie sa musia otáčať vo vozovni. Otáčajúce sa električky nemajú vo vozovni čomu prekážať, nakoľko je cez deň väčšina vozidiel na trati.
Reply on: 21Tr #129095:
len aby neprišlo k "náhodnej" dodatočnej zmene a dajme tomu od 1.6./1.7. bude nový grafikon, kde bude Vozovňa už 2. pásmo a potom nabehnú revízori...
Reply on: Majo #129098:
Stále sa mi to potom zdá akési nedorobené, keď sa nedá ísť na všetky smery. Výluka na Račianskej (pri Figare alebo na Ursínyho) je kvôli nehodám tiež pomerne častým javom a odstaviť ľudí niekde vo vozovni, kde nič nie je? Okrem toho stále sa otáčajúce električky vo vozovni neprekážajú?
Reply on: jandro #129096:
A načo by to bolo dobré, keď vozovňa slúži taktiež zároveň ako obratisko? Napr. v Karlovej Vsi by sa také niečo zišlo (využitie v prípade výluk/nehôd na otáčanie električiek z Dúbravky), ale na Vinohradoch to považujem za zbytočné.
Reply on: jandro #129096:
a na co by to bolo dobre?
Inak by ma zaujímalo, prečo sa stále nedá na obratisko ŽST Vinohrady odbočiť doprava električkou, ktorá ide z vozovne resp. ísť z obratiska do vozovne? ?
Reply on: Mikimaus #129093:
Asi ide o dočasný preklep alebo to robia kvôli tomu, že zastávka ŽST Vinohrady pre električky je v 1.pásme tak 51 keďže nemôže stáť na ŽST Vinohrady má ako náhradu za to Voz. Krasňany a je v prvom pásme. Však uvídme časom či sa to zmení alebo nie.
Reply on: Mikimaus #129093:
mas to popletene. listok je potrebne oznacit si az na Hubeneho. Hranica pasma je medzi zastavkami, nie na zastavkach.
Reply on: 810zssk #129085:
Ale ved to je aj teraz. Len vozovna je pre L51 (asi vynimocne) v prvom pasme.
To bolo o HRANICNEJ zastavke (Nobelova). V tom pripade by si museli uz na Nobelovej cviknut listok kedze by bola hranicna. Tak ako si musis cviknut na ZST, napriklad ked ides L75 hoc len do Krasnan a mas elektricneku len na P1 ?
Reply on: 21Tr #129083:
Kecáme,kecáme - interval na L33 sa nepredlzil ani zdaleka to neviem kde si zobral . Ked bola este tbusova 133 tak s 33 mali interval 5 minut , teraz je to este lepsie 33ka 6 minut a medzi tym ide este kazdy 2x 133. V sedle doslo k zlepseniu z 10/20 na 10, PS sa nemenila , PV sa jedine zhorsil z 7-8 na 10 a vikend z 10/20 na 10.
Ja pravdou, ze isty cas vozia vzduch tbusy napriklad v sedle kazdy druhy spoj,ale to je vdaka meskajucej L32. V poobednej spicke detto kvoli meskajucim L32,133 ( nie vzdy ).
Preto som za, aby bola otocka pri LIDLi aby sa nehrnulo vsetko ludstvo na Molecke do kratkeho Tedomu ked potom ide dlhy tbus prazdny za nim.
Reply on: Iva1981 #129089:
na Devin z Mlynskych Niv L70 + prestup pod Novym mostom na L28,29. A do centra z Mlynskych Niv v podstate hocicim, ak si myslela historicke centrum tak naj tbusy 202,205,206,208 abus 50 na Safko . Urcite nie 21,88,210
Reply on: Iva1981 #129089:
Autobus c. 70 spred autobusovej stanice smer Novy most (vystupit treba na konecnej). Odtial je centrum mesta lahko dostupne a zaroven odtial odchadzaju aj linky 29 a 28 do Devina.
Zdravím všechny ? Chystám se do Bratislavy a chtěla bych se zeptat na radu ohledně dopravy. Neporadil by mně někdo jak se co nejrychleji dostat z autobusového nádraží Mlýnské Nivy do centra a na Děvín? ❓ Za všechny odpovědi moc děkuji
Reply on: jandro #129087:
naopak, radi takto chytaju 🙂 prikladom je Avion Shopping Park smer mesto.
Reply on: kecho #129078:
Detaily....dúfam, že revízori to neberú až tak vážne, ak sa niekto jednu zastávku preveze v inom pásme ako má kúpenú električenku, ak ju teda má.
Reply on: Pettrik #129075:
Okrem historickej 317 samozrejme. ? Čo sa Ti na tom nezdá?
Reply on: Mikimaus #129082:
Blbost. Ved Nobelova by bola P1 a vozovna P2. Tazke?
Reply on: kecho #129078:
L51 aj druhy den po predlzeni beha veselo s cielom "Nobelova".
Obyvatelia Nobelovej nepotrebovali elektricenku do 2.pasma ak cestovali do centra a toto predlzenie je hlavne pre imobilnych obyvatelov a matky s kocikmi. Na Raciansku radialu sa odtial dostanes iba cez dve lavky ponad ZST.Predmestie alebo dookola po Nobelovej. Urcite toto nie je systemove riesenie. Druha vec mozno ,ze jednoducho to zabudli zaradit do 2.pasma.

V Brne maju rozdiely v pasmach na rovnakych zastavkach medzi autobusmi a elektrickami s dovodu podpory elektriciek na koridoroch.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.