Preto by bolo najlepšie posilniť 61. Kámoš s ňou chodil a strašne bývala natrieskaná. Určite cez sedlo by neuškodilo 15 a v poobednej špičke 10minút. Ale niesú vozidlá a tak skoro ani nebudú... ?
Hento linkovanie je v poho. Ja som síce volakedy veľmi loboval za linky na Hlavnú stanicu ale čo mám odsledované skutočne o tie nemajú ludia záujem. Myslím vela ludí vystúpi na Račianskom alebo trnavskom a zvezie sa na stanicu trolejom 201 alebo 61čkou.
Ja som zažil v prázdninovom režime, že vodič linky 14 sa vybral z Krížnej cez Vazovovu (lebo to bol práve ten jeden prejazd za službu z 8/x). Len nepovedal, že sa pomýlil, ale že ideme odklonom pre nehodu. (Samozrejme, nijaká nebola.)
Tak vieš, určite nie všetci vylepovači sa zaujímajú o MHD - teda nie každého to trápi. ? Keby tam nechal pôvodný CP alebo prelepil to bielym papierom, neviem či by to bolo lepšie ako takto.
Inak prekvapuje ma ako "v tichosti" bola pre linku 67 zriadená zastávka na znamenie "Váhostav" (že o tom letáky na zastávkach ani žiadna novinka tu a ani na dpb.sk neinformuje).
linkou 70 na konecnu pod Novy most, tam prestupit na elektricky c. 4, 12 a 17 do zastavky Karlova Ves (pre linky 4 a 17 konecna zastavka). odtial cez nadchod smerom k obratisku elektriciek - je to za budovou Slovenskeho metrologickeho ustavu.
To je nová iniciatíva DPB, a.s. Vylepí prázdny CP a každý človek si tam dopíše časy, ktoré mu vyhovujú Neskôr to plánuje spraviť aj tak, že aj číslo linky bude prázdne.... Služba sa bude volať Nekonečný D***o ?
Presne. -na toto nadávam i ja Od SNP na Šafko peši. Ono ešte teraz ked je dobré poščasie OK prejdem sa ale príde zima lejaky a som zvedavý komu sa bude chcieť po Štúrovej moknúť pre blbosti DPB.
Alebo nič by som proti tomu nemal ak by 95 predĺžili na nám SNP.
A hádam sa aspoň dovtípia a dajú premávku do cca 23.00 linkam 5 a 9 než tej linke 16.
Však samozrejme, to, že L16 nevznikne pre potrebu spojenia Ružinova a Rače mi došlo. To som skorej myslel ironicky.
Samozrejme celú trasu by cestoval len pako.
Ale Na čo? Načo vôbec vznikla to stačí posilniť linky 5 a 9.
Že všetky linky jazdia cez nábrežie - ako to myslíš? alebo ktoré myslíš Je Vajanského nábrežie kde má trasu 4,11,12,13,14
Ale tam nemusí mať trasu odklonená 1, 5, 9, ani 4 , 17. Po rázusovom nábreží môžu chodiť 1, 4, 5, 9, 12, 17 ale nie 11, 12, 13, 14. Ked tak JEDINý problém môže byť na JEsenského ulici aj to len v smere Jesenského Mostová kde sa ozaj všetky tieto linky stretnú 1,4,5,9,11,12,13,14,17. to je asi 1.3 minúty na prechod jednej električky. Neviem v čom je problém, v napájaní tak vyením usmernovač v meniarni za výkonnejší a nebrblem ostatné radiály. A upravím intervaly električiek.
Ako ludia prestúpia na 95ku ked pojdu z Rače či Ružinova? 16ka im bude na nič.
Včera som na zastávke "Čiližská" smer Astronomická videl prázdny (nesprávny) CP linky 67. ? http://sk.fotoalbum.eu/Peon/a91107/00000011 Na iných zastávkach (ktoré som videl) sú CP v poriadku.
Ešte mi napadlo, nemohla by 65-ka v smere na Čiližskú na zastávke "Bojnická" stáť tam, kde 53, 63, 96, aby bol zabezpečený zaujímavý prestup "na hrane"? Viem, že v opačnom smere sa to nedá, ale to je dôvod, aby sa to aspoň v jednom smere neurobilo?
A takisto Avion. Zastávka "Galvániho" je odtiaľ relatívne ďaleko (a tuším je bez prístrešku). V smere na Tbiliskú, keby sa pri Avione vybudoval nejaký krátky chodníček, by 65-ka teoreticky mohla stáť na tej širokej ceste "na skok" od nástupišťa liniek 63 a 96 pri Avione. ?
Započul som dnes v 65-ke z rozhovoru (asi) vodičov DPB kritizujúcich jej novú trasu, že ráno tam vznikajú veľké meškania. Vraj niektorý spoj kvôli tomu následne ani nebol vykonaný...
PS: Ozaj, napr. o tej zmene 65-ky rozhodol v DPB jeden človek? Podlieha také niečo aj schvaľovaniu hlasovaním v nejakej komisii v DPB? Takéto zmeny povoľuje magistrát, či jemu sa to iba oznamuje? Myslím konkrétne trasovanie, nie finančnú stránku.
no hej, prestup na 203 by bol zo Spitalskej problem, to je pravda. Otazka ale je, kolko ludi prestupuje na 203..
Cize to zavisi od poctu ludi. Na tych trasach, ktore vyuziva velky pocet ludi, by mali byt priame linky alebo max. jeden prestup. Na trasach, ktore vyuziva malo ludi, mozu byt aj 2 prestupy..
Napr. spojenie Raca-Petrzalka (spojenie dvoch velkych mestskych casti: 1 prestup), Raca-Koliba(spojenie ktore vyuziva malo ludi:2 prestupy).. A ten pocet ludi je len moj odhad, na to treba prieskumy vytazenosti. Ak sa ukaze, ze z Race na Kolibu sa prepravuje velky pocet ludi)(co pochybujem), tak samozrejme by malo byt priame spojenie alebo max.1prestup.
21Tr
No moje riešenie by bolo takéto :
1 : Dúbravka - Šafárikovo nám./Jesenského - Špitálska - Trnavské mýto - ŽST Nové Mesto (12//20)
2 : Zlaté piesky - Trnavské mýto - Vazovova - Hl.st (6//10)
5 : Dúbravka - Jesenského - Americké nám. - Rača (6//10)
8 : Ružinov - Trnavské mýto - Špitálska - Nám. SNP - Obchodná - Rača (12//20)
9 : Karlova Ves - Šafárikovo nám./Jesenského - Obchodná - Vazovova - Trnavské mýto - Ružinov (5/6/6//10)
13 : bez zmeny trasy (12//15)
17 : bez zmeny trasy (12/-/12//-)