Reply on: Majo #128522:
Sklamem ťa ale mám na viac, ako byť len obyčajný šofér a potom tuto po večeroch vypisovať poradia a ukájať sa nad somarinami v MHD. Mňa MHD baví ale tým môj život nekončí. Ak ju budú robiť takí ako ty, 810 a pod. tak moja doprava bude auto a ty aj ostatní tu môžete večer čo večer oplakávať zrušené linky, predĺžené intervaly a to krásne linkové vedenie ?
MiroBA
Lamačský tunel č.I opravovali 4.5 roka.
Pre zaujímavosť udaje zo stránky:
http://www.rail.sk/skhist/tunely/110/01.htm
- začatie stavby - odovzdanie staveniska - 7. júna 1984,
- zariadenie staveniska, prípravné práce - začiatok 3. septembra 1984,
- demontáž trolejového vedenia - jún 1985,
- vlastné práce na injektážnych vrtoch a injektáž - 26. júna 1985
- búranie starého muriva na zväčšenie prierezu - 15. november 1985
- montáž skruží Tubosider - 13.-17. január 1986
- začatie betonáže za skružami - 20. marca 1986
- ukončenie pokusného úseku a jeho vyhodnotenie - 10. decembra 1986
- praktická realizácia na tuneli č.I - koniec roka 1988
Tunely električkový pod hradom i Lamačský sú dlžkovo približne rovnako a tiež sa ide robiť komplexná rekonštrukcia.
Takže zrejme aj doba trvania 1 rok je nedôveryhodná nie to tých 6 mesiacov. Len aby sme sa nedivili.
Žial mal sa tunel lepšie udržiavať priebežne a nemusela
by rekonštrukcia toľko trvať.