To si kde počul že Dubravcania požadujú opatovne spojenie s HS elinou č.1??? takéto spojenie využívalo minimum ľudí nakoľko je to oveľa dlhšie ako cestovať s 34,83 . Karlovestanom sa vylepsil grafikon L32 , cize uz tiez nie je potrebne dalsie spojenie s HS
Zrušením L14 by si zrušil spojenie Ružinova s celou Špitálskou -kde nastupuje isto viac ľudí ako na Obchodnej až TU
1. Zmenou trasy L1 by sa konečne obnovilo cestujúcimi dlhop požadované spojenie Dúravky, Karlovej vsi a Hlavnej stanice.
2. Zrušením L 11, 12, 13, 14 by sa dosiahol menší počet liniek &(a teda aj električiek) v centre mesta.
3. Nie je pravda, že by v centre mesta namiesto 4 liniek jazdili 2.
Môj návrh: Linky 5 + 11 + 12 = 5 z intervalom 6 minút cez deň a 10 minút večer a cez víkend.
1 + 13 = 13
9 + 14 = 9 s intervalom 6 minút cez deň, 20 minút večer a 10 minút cez víkend.
L6: Obnovenie linky, posilnenie dorpavy na Vajnorskej radiále (prestup do Dúbravky na Obchodnej ul. do kapacitne posulnenej L5, alebo do L1.
L4: bezzmeny.
už dlhšie som sa to snazil najsť ale nepodarilo sa,
jazdili - jazdia v nejakych DP v Madarsku aj Karosy? alebo je
výhradne na Ikarusoch a inych značkách...
mne sa stala podobná vec iba raz za posledný rok sporadického cestovania (cez víkend) , linkou SL, Malacky- Bratislava: cestujúci predomnou si nezobral lístok a dostal som jeho. Samozrejme som sa neozval, takže budem opatrný v tom, či to bol úmysel vodiča alebo ľahostajnosť cestujúceho.
10 €, to by bola smiešna pokuta... V skutočnosti je 50 €, ale ak sa uhradí na mieste alebo do 5 pracovných dní v sídle DPB, tak sa znižuje na 40 €.
Re #127607 Karakol + Re #127613 Karakol: Fíha, ja som sa s takým niečim ešte nestretol (alebo pri iných som nezbadal, keďže nesedávam úplne vpredu). Ale že je to až také rozšírené, ako píšeš, to som teda netušíl. Mohol by si pls pre zaujímavosť napísať bližšie (ak nechceš sem, tak e-mailom)? Ktoré to boli tie 3 linky?
Ako iste viete, v autobusoch Slovak Lines sú na oknách nálepky, že zaplatením cestovného ste poistený v prípade nehody, napomáhate zachovaniu spojov aj do vašej obce a tuším ešte niečo...
zjavne planovali takym sposobom modernizovat viacere T3, preto dostali samostany ciselny rad. Tak ako napr. K2S maju 71xx. Ta 3 v 73xx inak neznamena nic.
No konečne aj s týmto idú niečo robiť. ? Som zvedavý čo za autobusy to bude. Mohli by to byť napr. TEDOMy nakoľko nech neberieme zase ďalšie autobusy od x výrobcov. ? A nebude mať KV odpustené platenie za takýto autobus nakoľko ako výhovorku použijú, že financovala GO 1199? ?
No praveze mi je divne, lebo ja som uz u niektorych notoricky qerulant. Skusam cez starostov, vselijako, sam som bol za niektorymi osobne. Naprava ziadna. Takze niektore dopravne podniky asi nemaju najlepsie vedenie. Neviem, nie som odbornik v oblasti dopravy, ale zas niekedy nefunguju ani veci pochopitelne sedliackym rozumom, tak potom neviem co si mam o tom mysliet.
Myslíš si že dopravcom sa nechce riešiť že prichádzajú o peniaze?
Na takýchto ľudí ale treba bonzovať, bonzovať a ešte raz bonzovať. Lenže pospolitá slovač je celá rada, že sa vezie za polovicu normálneho cestovného; najmä na prímestských linkách, kde sa z ľudia s vodičom poznajú som celkom bežne videl, ako ho pozdravili, len tak mu šupli dvadsaťkorunu a išli si rovno sadnúť. A potom ľudia znášajú hromy-blesky na SADku, ako to, že im mohla pre nevyťaženosť zrušiť spoj ktorým chodievalo tridsať ľudí...
No podla mna je to celkom rozsirena prax. Mohol by som o praktikach napisat mozno aj nielen clanocek. Je typ vodicov, ktory si vybera submisivne typy. Zobere peniaze a uz krici "Dalsi prosim". Ten chudak si vsimne, ze nedostal listok az ked si sadne. Alebo "odvlecie" uboziaka (v tomto pripade mna) za stlp vo Zvolene pri autobuse Slovaklines a zacne zjednavat cenu bez listku. A potom sa divi, ked ten listok chcem. Potom popisany pripad na zaklade dohody, pripadne nevydava listky vobec (viem o 3 linkach, ktore takto zrusili, lebo na papieri chodili prazdne) a berie podla toho ako sa vyspi. Lenze ani dopravcom sa to nechce riesit, niekedy mi to pride, za kazdy tam ma za usami, tak to potom aj tak vyzera.
Ja nenadávam na MHD, ako som už písal, nie som z BA a konkrétne bratislavskou MHD som išiel tretíkrát v živote, a zrovna takáto nepríjemná skúsenosť. Ale u nás sa nestáva, že by vodiči v autobusoch zobrali úplatok, teda mne sa to ešte nestalo ani nikomu z mojich známych.
Ja sa divim ze ti cestujuci na to pristupia. Vacsinou to byva tak ze vezmeme menej ako stoji listok aby mal aj cestujuci motivaciu.
Ale pri takychto zlodejoch je to uplne jednoduche - napisat dopravcovi. Tak som to minule riesil ked si vodic prepravoval romskych spoluobcanov so "zlavou"..
"lebo sme ušetrili polovičku na pokute" - Vsak co, okradneme DPB (na listku aj na pokute) a potom budeme niekde s kamaratmi nadavat aka je ta MHD na nic, ze?
Aj keby bonzoval. No podla mna sa inak veci nepohnu dopredu, ak sa nebude poukazovat na problemy. Je uplne bezne, ze napriklad v busoch do Hamuliakova, alebo na Oravu soferi zoberu peniaze, nevydaju listok, zmurknu na ludi a ti potom mlcia. Ked som tak sledoval taketo praktiky, tak listok nedali v plnom autobuse asi 5 ludom. T.j. na jazdu zarobil 5x3 EUR=15 EUR. Za mesiac to robi 450 EUR(13500 SKK). Takze asi na to treba upozoronovat lebo tieto peniaze niekomu chybaju ci je to SAD alebo DPB a my sa potom na to skladame.
Ale ja na nikoho nebonzujem, bonzoval by som, keby som to išiel nahlásiť úradom, som len rád, že sa to zaobišlo, lebo sme ušetrili polovičku na pokute. Okrem toho my sme ani nevedeli, že im dávame ten úplatok, lebo neviem, ako to chodí v Bratislave, oni si od nás vypýtali nejakých 10 Eur a nedali nám ani doklad, ani nič, a keď som to hovoril môjmu známemu z Bratislavy, tak povedal, že od nás zobrali úplatok, keď nám nedal doklad a že na pokute sa platí ovela viac.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Kami