Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: 810zssk #127317:
Tak mne osobne by museli ponúknuť supermegabonus, aby ma zlákali ísť jazdiť na parovodoch. ? Možno aj to bude jeden z dôvodov... ?
uz dlhsiu dobu hladam v odbornych knihkupectvach knihu "90 rokov trolejbusovej dopravy v Bratislave" a nikde ju neviem zohnat a preto sa pytam, ze ak viete kde sa da zohnat dajte mi vediet
Reply on: 810zssk #127297:
takze uy nemam sancu? Re #127141 t6a57919: ? ?
Reply on: MatejBA #127318:
To uz musia vediet iny, co by ludi nalakalo a zaroven velmi vela nestalo 🙂
Reply on: 810zssk #127317:
Napriklad ake? Volna jazda na trolejoch tbusu? ?

Ale pokial si dobre pametam jedno PDFko z DPB.sk tak vodici busov maju plat 21 000,- Sk (pouzijem staru menu) a tbusov maju 23 000,- SK (ak to nemenili) - tusim v hrubom to je ?
Reply on: Mike #127312:
Nemuselo by ist o prepustanie. Slo by to riesit motivovanim tych ludi ze obmedzeny pocet co prejde na tbusy ziska nejaky bonus 😉
Reply on: zakaznik #127302:
Teraz je dôležité, že búranie stojí. Ovšem dokedy?
Reply on: luky133 #127305:
Tak preferencia je základ, samozrejme. ?
Reply on: Mike #127312:
Aj keď podla zákona by to všetko šlo ako navrhuješ.
Ja sa hlavne bavím na tom, ako tam šaškuje Ďurkovský, kua veď on sám žiadal búracie povolenie. Schizofrénia? ?
Reply on: zakaznik #127311:
Však najblžišia doba ukáže nakoľko to bolo zákonné...
Re #127310 810zssk:Ale ich nemôžu len tak prepustiť bezdôvodne z busov, keď žiadny prúser neurobia... akože len preto že "sorry ale Ty si naviac" - však sa uvažuje že sa s brigádnikmi rozlúčia ?
a na t-busy musia ísť tí vodiči sami, dobrovoľne, to je iná divízia, teda iné personálne odd., iná zmluva.. už pri preradení na inú prevídzku v rámci tej istej divízie býva problém a veľa papierovačiek a nie to ešte toto... si v DPB
Reply on: Mike #127306:
Tak ale niečo urobiť museli, lebo keby búracie povolenie 19. apríla vypršalo, tak už by sa k svojim prachom asi nedostali. 🙂 Na ich mieste by som asi postupoval rovnako...
Reply on: Mike #127308:
Samozrejme po preskoleni. Naco drzat na busoch viac ludi ako treba? Druha moznost su samozrejme autobusove spoje trolejbusovych liniek..
Reply on: 810zssk #127304:
Ja skor navrhujem ze nech busy zacnu robit T-busove spoje
Reply on: 810zssk #127304:
To ako šibnutím čarovného prútika? ? Alebo v rámci plánovaného päťročného hospodárstva nariadením strany budu dirkektívne preradení?
Na t-bus treba osobitné školenia a kurzy, na a-bus stačí klasické D. To opačne prechádzajú: utekajú z t-busov na busy...
Ale niečo opdobné som navrhoval aj ja - nech záloha u a-bus zobere povedzme 170X a nech idú robiť nejaké poradie - dve l. č. 208.. radšej ako nevypravené služby...
Reply on: Mike #127306:
V tom prípade ak niekomu niečo poškodili by mal na nich podať trestné oznámenie a pravdepodobne bolo všeobecné ohrozenie takže by to mohla prevzať polícia. 🙂
Reply on: zakaznik #127302:
Ale nemohli začať lebo tie budovy ešte sú využívané a došlo by k ohrozeniu zdravia, ich zariadenia atď...
Reply on: Emo #127301:
Pokiaľ by bola 100% preferencia môže byť na povrchu, ale to, že stojí na každom semafóre ma presvedčilo aby som pooužíval len 133 a keď musím ísť električkou vďaka "preferencii" cítim odpor. A pomaly nie je týždňa kedy by sa niečo nestalo na KV radiále a ja čo idem busom som skorej v škole a spolužiaci zo západnej časti mesta prídu ba pomaly aj na druhu hodinu. ? Nechápem v čom je problém urobiť preferenciu akú má napr. Praha.
Reply on: Mike #127303:
Tak ked je na a-busoch nadstav, nemohlo by ich zopar prejst na trolejbusy?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.