Zaujimaveeee inde to tak moze fungovat len u nas nie ze???? Predpokladam ze asi si tiez vodic eliny ze?? a asi nejazdis na gumokole?? chodis aj domov na eline?? Ja som mal situaci ked som chcel prejst cez trat elina nebola siroko daleko ale nemohol som sa zaradit do pruhu lebo isli auta tak som ostal stat na kolajach no a sympatak vodic eliny mozno aj ty mi uchmatol cely kufor. Prirodzene som bol na vine ja. Takze asi ma nepresvedcis. Nehovorim niekedy vbehne auto tak ze sa neda nic robit obzvlast ked elina ako vsetci dobre vieme ma perfektne brzdy. No a k tomu kludne mozu byt aliny zaradene ako vlaky potom aspon namontoju zavory a bude po probleme.
Martin Fundárek
http://www.pravda.sk/dennik/2003/01/16/pravda/01/article.89482.html
a
http://www.pravda.sk/spravy/2003/01/15/ekonomika/article.89346.html
Zaujímavé na tom je, že MDPT sa rozhodlo NAJPRV zastaviť prevádzku a POTOM spracovať vyhodnotenie, aké to malo dopady. Napadá ma starý vtip o tom, ako išli Lenin, Chruščov, Brežnev a Stalin po BAMe a vlak zastal, lebo chýbal kus koľajníc. Stalin vtedy navrhol podobné riešenie, ako Prokopovič. "Najprv zastreľme rušňovodiča a potom sa uvidí."
Ďalšou zaujímavosťou je, že MDPT nehľadalo možnosti, ako so samosprávami ZACHOVAŤ železnice, ale ich zavrie a potom ich chce so samosprávanmi OBNOVOVAŤ. Takéto rozmýšľanie úradníkov priam volá po okamžitej výpovedi, resp. okamžitom odvolaní (aj ministra).