Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Dnes som meral pomocou GPS trasu 133 a čas cesty od zástavky Matejková až po Malú Scénu bol 15 minút 20 sekúnd. Najvyššia rýchlosť bola 59km/h takže bola prekročená zákonom stanovené rýchlosť. 😃 A priemerná rýchlosť bola 29,6km/h. A tento výkon podal Solaris. Bohužiaľ sa mi nepodarilo prísť na to ako z toho programu vyexportovať aj tie grafy a vždy mi to exportuje len textové info takže ak by sa niekto zaujímal pridávam aspoň .kml súbor (otvoriteľný Google Earth) kde je zobrazená trasa (miesta kde autobus stál program robí ako keby vývrtky ? ) a je tam zakreslený, ešte najvyšší bod trasy a najmenší bod trasy a taktiež najvyššia rýchlosť (teda miesto dosiahnutia). http://www.edisk.cz/stahni/90364/133google.kml_19.36KB.html
no to veru bolo riadne otravne ? ? baba hrala a maly pankhart vyberal po elektricke so slovom " muuuzika " ? ? ?
Reply on: 810zssk #126585:
uhm to je pravda ale teraz buzeruju (hraju) pred obchodmi, aspon nie v mhd lebo bolo to ako za trest aspon teraz mame pokoj ? ?
Reply on: boxcar #126586:
Zmena nastaveni -> Zobrazit e-mail
ahoj, otázka skorej na admin (ov): je možné si do nicku pridať svoj e-mail alebo si musim vytvoriť nový nick?
tento nick už mam niekolko rokov, bola by to "škoda".
Reply on: IGIs #126584:
Alebo zistili ze im tu aj tak nikto nic neda a isli do Hainburgu 😃
no vidieť že harmonikári nám niak z električiek vymyzli......možno DPB začal konať....
Reply on: Valec #126582:
Je v lepšej kvalite? Z ktorej knihy som ju vlastne vytrhol pred cca 10 rokmi, ked sme ju vyhadzovali? ?
Reply on: jandro #126570:
Tú mapu mám doma aj ja. ☺
Reply on: MiroBA #126569:
Dr.Richard nevlastní klbaky sa mi zda Klbaky vlastni iba Viener linien a ty maju dosť vela odstavených takže iodtial by sa dalo 🙂 čerpať
Reply on: Mike #126579:
jasné, už chápem....ďalšia vec, čo ma zaujala je to, že na Račianskej, Vajnorskej a na nábreží chodili vtedy čisto len električky. Asi neohrozovali plynulosť ich premávky autá neskúsených motoristov tak ako to je dnes. Ani tých áut nebolo veľa.
Reply on: jandro #126578:
t-bus neratam.. a nehovorim podobne trasy ale si pisal ze vsetky linky su vylucne radialne tak som Ti oponoval ze jedna je tangencialno-radialna...
Reply on: Mike #126577:
Tých podobných trás liniek so súčasnosťou tam je určite viac, napr. 28 vtedy dnes 95 alebo 13-ka vtedy a dnes tuším 203
Reply on: jandro #126575:
Do pozornosti dávam aj linkovanie autobusov: l. č. 29 ide až z Karlovky kde sa na ňu prestupovalo z elín, rovnako L32 z Jurajovho Dvora alebo Rača...linky č. 22 a 24 končili na dnešnom "Trnku", lebo na Hl. St pokračovala L34 a t-bus č. 18 🙂
A máš aj tam jednu čiastočne tangenciálnu linku, ktorá až na jeden detail ostala v jej podobe dodnes - vtedy 38 dnes 50 ?
Reply on: 21Tr #126574:
Cele je to o tom, ze mas potrebu nadavat. Ano, toto nie je systemove riesenie, ale je absurdne nadavat ze aspon na par tyzdnov tu mame aspon jeden voz. Na tom nie je nic extra pozitivne, ale ani nic negativne.
Reply on: 810zssk #126573:
Tieto mapky boli našťastie do dĺžky iba o trochu väčšie ako je A4-ka. Škoda tej vyblednutej farby.

Na vtedajšie trasy liniek sa dnes podobá skôr nočná doprava ako tá denná. Skoro všetko bolo v smere centrum - iná časť mesta.
?
Reply on: 810zssk #126572:
Môj pohľad na vec je ten, že MAN tu nebude večne, je tu len na chvíľu a pokiaľ sa tu nebude takýchto vozidiel pohybovať aspoň 100-240 (sľubovaných), tak takéto skúšky sú pomaly a iste bezpredmetné. Na teba tieto testovačky zapôsobili presne ako DPB potrebuje - náhla eufória, vďaka až k nebesám. SOR sa tu netestoval ani a nakúpilo sa až prebytok vozidiel typu MIDI, za to Citybus BA zažila len na testovačke a nič z toho a môžme ďalej menovať čo všetko cez BA prešlo a nikdy sa sem nevrátilo. Ešte ani mizerných 6kusov 25Tr pre DD nevie DPB zakúpiť, ale radšej ich vyhodili na ďaľších 18 MIDIbusov od SOR. Všimni si, že z toho čo sa tu testovalo sa nikdy nič nekúpilo.
Reply on: jandro #126570:
Pekne 🙂 Ja mam mapu z 1988 a tam uz je ta siet o dost rozvinutejsia. Len som zatial nezohnal nikoho kto by mal dost velky skener.
Reply on: 21Tr #126571:
Ty si fakt neskutocny tlk. Tak nie aby si bol rad ze aspon na kratky cas mame o jedno kulturne vozidlo viacej, ale ty este aj na to nadavas.
Reply on: MiroBA #126569:
Moja reč! Nepoviem keby sa testovalo od roku 2002 po 2006 a v 2007 by sa vyhlásil tender vzhľadom na očakávané doslúženie Ikarusov 280 a 283 (až na ten jeden no, ak mám byť puntičkár). Ale nie...je rok 2009 a tu sa testuje veselo aj keď neviem načo, keď inde MANy jazdia a nemyslím, že je s nimi problém. Kľudne nech DPB povie, že chce klbák od SOR, pokiaľ si SOR vyrieši ešte niektoré nedostatky aké sa objavujú na Nitrianskych klbákoch. Hlavne nech DPB prestane hrať divadlo ako mu veľmi záleží na precíznosti prípravy tendra (tú precíznosť myslím ocenil najmä UVO...) a nech bez okolkov povie, že by malo rado od SORu všetky autobusy s odôvodnením, že sa osvedčili u nás ako aj inde. Keby tieto teatrálnosti odpadli aj by som menej vyskakoval.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.