Si,
koľkokrát som ti už hovoril, že nemôžeš mať v meste v troleji napätie vyššie ako 1 kV? Trolej v meste je veľmi ohrozená a popri tom sama mesto ohrozuje. Rátaj napríklad s tým, že ak spadne trolej s napätím 3 kV, tak pozabíja všetkých psov na vzdialenosť najmenej 20 m od miesta dopadu. Keď pri tom bude náhodou pršať, tak ich bude viac. Aj ľudia sú tým ohrození a nie zrovna málo. Keď je krokové napätie tak veľké, že človeka porazí, tak ho ležiaceho na zemi takmer isto dorazí. Nemôžeš zvýšiť napätie v troleji mestskej dráhy. Zmier sa s tým. Ono by to ani celkom na nič nebolo. Prevodový pomer veľkosť transformátora takmer neovplyvní.
KLF,
neviem si predstaviť dopravný podnik, ktorý nechá vodiča v službe vyzlečeného do poli tela. Za to sa v Prahe prepúšťalo aj za rudofašistov. To nie je zvykom ani na Balkáne. To je tak možno na civilizačnej úrovni Uzbekistanu a ani tým si nie som istý. To je nechutný a sprostý zvyk, ktorý vypovedá iba o naprostej absencii civilizovanosti.
koľkokrát som ti už hovoril, že nemôžeš mať v meste v troleji napätie vyššie ako 1 kV? Trolej v meste je veľmi ohrozená a popri tom sama mesto ohrozuje. Rátaj napríklad s tým, že ak spadne trolej s napätím 3 kV, tak pozabíja všetkých psov na vzdialenosť najmenej 20 m od miesta dopadu. Keď pri tom bude náhodou pršať, tak ich bude viac. Aj ľudia sú tým ohrození a nie zrovna málo. Keď je krokové napätie tak veľké, že človeka porazí, tak ho ležiaceho na zemi takmer isto dorazí. Nemôžeš zvýšiť napätie v troleji mestskej dráhy. Zmier sa s tým. Ono by to ani celkom na nič nebolo. Prevodový pomer veľkosť transformátora takmer neovplyvní.
KLF,
neviem si predstaviť dopravný podnik, ktorý nechá vodiča v službe vyzlečeného do poli tela. Za to sa v Prahe prepúšťalo aj za rudofašistov. To nie je zvykom ani na Balkáne. To je tak možno na civilizačnej úrovni Uzbekistanu a ani tým si nie som istý. To je nechutný a sprostý zvyk, ktorý vypovedá iba o naprostej absencii civilizovanosti.
MarekG
co to je? kolko to stoji? preco LEN tento voz? oplati sa to?
vdaka