Do pozornosti dávam aj linkovanie autobusov: l. č. 29 ide až z Karlovky kde sa na ňu prestupovalo z elín, rovnako L32 z Jurajovho Dvora alebo Rača...linky č. 22 a 24 končili na dnešnom "Trnku", lebo na Hl. St pokračovala L34 a t-bus č. 18
A máš aj tam jednu čiastočne tangenciálnu linku, ktorá až na jeden detail ostala v jej podobe dodnes - vtedy 38 dnes 50 ?
Cele je to o tom, ze mas potrebu nadavat. Ano, toto nie je systemove riesenie, ale je absurdne nadavat ze aspon na par tyzdnov tu mame aspon jeden voz. Na tom nie je nic extra pozitivne, ale ani nic negativne.
Môj pohľad na vec je ten, že MAN tu nebude večne, je tu len na chvíľu a pokiaľ sa tu nebude takýchto vozidiel pohybovať aspoň 100-240 (sľubovaných), tak takéto skúšky sú pomaly a iste bezpredmetné. Na teba tieto testovačky zapôsobili presne ako DPB potrebuje - náhla eufória, vďaka až k nebesám. SOR sa tu netestoval ani a nakúpilo sa až prebytok vozidiel typu MIDI, za to Citybus BA zažila len na testovačke a nič z toho a môžme ďalej menovať čo všetko cez BA prešlo a nikdy sa sem nevrátilo. Ešte ani mizerných 6kusov 25Tr pre DD nevie DPB zakúpiť, ale radšej ich vyhodili na ďaľších 18 MIDIbusov od SOR. Všimni si, že z toho čo sa tu testovalo sa nikdy nič nekúpilo.
Moja reč! Nepoviem keby sa testovalo od roku 2002 po 2006 a v 2007 by sa vyhlásil tender vzhľadom na očakávané doslúženie Ikarusov 280 a 283 (až na ten jeden no, ak mám byť puntičkár). Ale nie...je rok 2009 a tu sa testuje veselo aj keď neviem načo, keď inde MANy jazdia a nemyslím, že je s nimi problém. Kľudne nech DPB povie, že chce klbák od SOR, pokiaľ si SOR vyrieši ešte niektoré nedostatky aké sa objavujú na Nitrianskych klbákoch. Hlavne nech DPB prestane hrať divadlo ako mu veľmi záleží na precíznosti prípravy tendra (tú precíznosť myslím ocenil najmä UVO...) a nech bez okolkov povie, že by malo rado od SORu všetky autobusy s odôvodnením, že sa osvedčili u nás ako aj inde. Keby tieto teatrálnosti odpadli aj by som menej vyskakoval.
Tak BA testuje zase kĺbový MAN -nech testujú aj tak figu drevenú kúpia. Ale inak MANy sú v poho.
Stálo by za to trocha pouvažovať, aspoň keby DPB normálne odkúpil tie MANy od Albusu a dával to na normálnu výpravu. Ved sú 100krát lepšie než tie šunty B741 a IK435.
Tiež by bolo vhodné sa dohodnúť s Viedeňákmi Dr. Richard že by príp. nejaké dalšie pre nich nepotrebné busy posunuli DPB na odpredaj aj kĺbové ak by mali. Aj ked sú už volačo ojazdené, myslím, že by to bola dobrá alternatíva.
Chybicka se vloudila
Dnes, 27. marca 2009, si pripomíname výročie vzniku názvu Bratislava. Presne pred 90 rokmi bol v Úradných novinách župy prešporskej č. 13 publikovaný dekrét 3086/1919, ktorým sa oficiálne ustálilo meno Bratislava. Rozhodla o tom ministerská rada ministerstva s plnou mocou pre správu Slovenska dva dni predtým - 25. marca 1919.
Dnes, 27. marca 2009, si výročie vzniku názvu Bratislava. Presne pred 90 rokmi bol v Úradných novinách župy prešporskej č. 13 publikovaný dekrét 3086/1919, ktorým sa oficiálne ustálilo meno Bratislava. Rozhodla o tom ministerská rada ministerstva s plnou mocou pre správu Slovenska dva dni predtým - 25. marca 1919.
no to je individualne, viackrat som bol v Polsku, aj autobusom aj autom, aj na nakup aj na exkurziu a vylet a nikdy som nemal nejake potiaze. Po jesennom futbalovom zapase som zacal mat poliakov za nespratne hovada ktore si v pohode zapalili v autobuse MHD v BA, ale stacili dve slecny Polky ktore so mnou studuju a nazor sa hned zmenil....je to relativne, a tiez o rakuskych policajtoch nemozeme hovorit vseobecne. Takisto ako aj o slovenskych- mame tlkov uplatkarov, vymletych ktorych zobrali preto lebo su velki, ale nejdu sa aj policajti splnajuci kriteria cestnosti a pod. Len uz toto presahuje ramec debaty o MHD ? o hodny kus
810zssk
Dnes, 27. marca 2009, si pripomíname výročie vzniku názvu Bratislava. Presne pred 90 rokmi bol v Úradných novinách župy prešporskej č. 13 publikovaný dekrét 3086/1919, ktorým sa oficiálne ustálilo meno Bratislava. Rozhodla o tom ministerská rada ministerstva s plnou mocou pre správu Slovenska dva dni predtým - 25. marca 1919.