Aj k zraneniu. No keď DPB nevie čo od rozmaru z predĺženia linky do Hainburgu, tak nech za to nesú zodpovednosť.
Mimochodom, dnešná vyťaženosť 901 je nejak zmapovaná? Som zvedavý, že ako sa to vyfarbí počas pracovných dní a víkendov a či tie víkendové počty neboli len počiatočný ošial.
Ak si si nevsimol, tie autobusy boli totalne preplnene (viac ako je povolene) a doslo tam k zraneniu. To bol dovod kontrol.
Taktiez sa robia namatkove kontroly, ale co som pocul tak tie robia aj nasi napriklad na hranici s CR.
Ja neviem či stojí prevádzka linky 901 za to aby hentak Rakúšáci šikanovali Slovenských cestujúcich. Ak nás majú za vagabundov, tak prosím, ale zaviesť obojstranné kontroly a kontroloval by som každého kto by sem chodil z Rakúska a pekne krásne potupné kontroly a obštrukcie, nech si vyhodia z hlavy, že sú viac ako my.
ovela viac je vtipne ze elektricka 5 (ak mysli Ganz) bola davno davno pradavno zosrotovana ?
a ak mysli linku, tak tam sa strieda vela elektriciek, ale vacsia sanca ako to, ze to DPB posle je to, ze to sam nahra
Urcite plati ze ak nastupis v prvom pasme a vystupis na prvej zastavke v druhom (a mas elektricenku na 1 pasmo) - tak si v pohode - ale opacny smer tusim tak nie je.
Áno. Platí to iba opačne - teda môžeš docestovať v rámci prvého pásma na prvú zastávku druhého pásma. Ale keď nastupuješ na poslednej zastávke druhého pásma nemôžeš použiť električenku prvého pásma..
Mám jednu otázku, keď nasúpim do autobusu na zastávke, ktorá ma v rozpise ešte druhé pásmo, a nasledujúca zastávka prvé, a mám električenku iba na prvé páasmo, môžem sa obávať revízora?
A ešte otázka do pléna. Práve čítam z prospektu Citelisu toto: Citelis se vyrábí ve třech délkách: 10,5 m, 12 m a v kloubové verzi o délce 18 m. Videl niekto niekedy Citelis 10,5m? Je mi potom záhadou prečo sa neuchádzalo Iveco aj o tender na 10,5 metrové vozidlá.
21Tr
Mimochodom, dnešná vyťaženosť 901 je nejak zmapovaná? Som zvedavý, že ako sa to vyfarbí počas pracovných dní a víkendov a či tie víkendové počty neboli len počiatočný ošial.