Myslíš, že v Praze neznáme Sory? Myslíš, že Praha kupuje zajíce v pytli? Můžeš trochu rozvést tvojí "myšlenku", že SORY jsou otřes? Řada NB je klasický 100% nízkopodlažní autobus poskládaný ze stejných komponentů (motory, převodovky, nápravy), jako Citara, Citelisy, Many, Volva aj. Jen to jinak vypadá a stojí to i jiné peníze. Mně se SORy nelíbí, ale je to jen čustě můj subjektivní pocit. Co se týče technické stránky, nemám o SORy obavy...a už se moc těším na 20 hybridů z dodávky pro příští rok.
Alebo Citara?? uvidime ako dopadne tender ? ? aby sme nedopadli ako Praha ? ale sak tam uvidia po nejakej dobe ze tie SORy su otras...ale tak Jakabovic a Tkac to tusim maju pod palcom a tito pani maju celkom dobry lobing vackovy takze sa necudujem ze SOR dostava objednavky
no a zober si kolko sa uz na NP caka ? kupit ich v takom 98/99 ked sa zacali vyrabat tak by akurat pekne dosluzili za tieto 3 roky ? teda nieze dosluzili ale mohli by sa vyradit niektore zazraky ako ta nafotva karosa b 741 co sa neustale kazi ? taktiez mohli byt skor vyradene ikarusy 280 a myslim ze uroven cestovania by bola vyssie. Ale tak toto su polemizacie, bohuzial na DPB tusim ani nepolemizuju ? a este k tym TAM BUSom v nich vidim vyhodu ze su dynamicke ? Inak aj ty si zvedavy co bude DP vypravovat na trolejbusove linky za take 3-4 roky?? ? ? asi tie nove citelisy ako zaskok ? ? alebo nechaju trolejbusovu trat len na dlhych dieloch a bude im stacit tych 6 25tiek co maju ?
No, ale to je jediné + dopravy v BA potom. Lebo ak by chceli hodnotiť autobusy a trolejbusy museli by ísť na Dlhé diely, ale zatiaľ nevymysleli čo sem dajú aby aj sem pritiahli turistov. ? ?
Aký zmysel by malo kupovať v tej dobe vysokopodlažné kĺbaky keď už boli nízkopodlažné a vlastne viac menej plynové GO sú ako nové vozidlá a taktiež vysokopodlažné takže by sa získalo + len o nový facelift, sedadlá a rok výroby... V tej dobe ich kupovali len kvôli tomu, že boli lacnejšie než vtedy Citelisy. Kebyže tú teraz máme B961 tak zase čakáme na nové autobusy 10 rokov a ďalších 10 rokov sme bez NP. Síce teraz si tiež počkáme asi také 3 roky. ? ? ?
To je chyba bývalého vedenia DPB, ktorý ich objednával nakoľko obiednal len laminátové sedadlé. Určite sa dali objednať aj počalúnené a to z toho dôvodu lebo krátke ich majú. Hluk motora súvisí aj s vekom vozidla, ale Tam Busy su náhodou vysoko spolahlivé vozidlá ak majú dostatočnú údržbu. Teda boli, ale aj na svoj vek sa dá povedať o ako takej spolahlivosti.
A este chcem vyjadrit spokojnost ze v BA je tak malo TAMBUSov ako je, pretoze z radov klbovych vozov su podla mna najstrasnejsie ? Tie krasne drevene sedadla ? ? ? Minule to jeden postarsi pan na zaciatocnej zastavke v Slavicom udoli komentoval:" Ach zase ide henta k***a hranata s drevenymi lavica, to je ozaj otras" ? ? ? a za ich najvacsi nedostatok (teraz v smere pohodlia cestujucich) ten hluk motora a slabucku vystrahu zatvarania dveri
Inak vsimli ste si ze Karosy B961, B941 maju sice motor, ktory je relativne tichy ale v stoji sposobuje podla mna EXTREMNE VIBRACIE ktore su velmi neprijemne cestujucim hlavne v druhej casti vozidla za klbom? pri jazde to nieje tak patrne, ked niekedy v nom budete stat tak minutu na krizovatke tak asi postrehnete , klepe s celym interierom ? ? ? ? Inak su to podla mna vynikajuce busy, ktorymi sa mali zamorit ulice BA, len bohuzel asi bolo "vhodnejsie" zamorit ich plynakmi po GO. Sice som pocul uz aj nazor ze su nespolahlive a poruchove ale tak ktovie, bolo treba testovat. A diky aj za tych par bystrickych kusov ?
LOBSTER