1101 je stále bez tejto upravy, ale pri vyrobe 1102 uz zistili, ze v BA je na vacsine busov (karosach) ovladanie len osobitne prvych a spolocne ostatnych dveri, sa im to zdalo asi nerentabilne, ale to sa da cakat ? Inak toto sa tu uz riesilo ?
Juchuuu ,v premavke dalsie nove VP vozidlo .Ked uz nemoze DPB nakupit nove eliny ,tak aspon stare T3 by mal rychlejsie opravovat a generalkovat .T3 ty nebudu moct byt vecne. Zda sa mi,ze magoriat schvalil tych 300 melonov SK na elinovy tender a zatial stale je ticho . Urcite ho zase " kvalitne " pripravuju ako 1.tender na klbaky. ?
Skalica na Slovensku je z čias ČSD, aby sa zabránilo zámene so stanicou Skalice nad Svitavou, bo na železnici nesmú byť redundantné názvy - viď Hranice na Moravě/Hranice v Čechách, Benešov u Prahy/Benešov nad Ploučnicí/Horní Benešov, Ruchnov u Jablonce nad Nisou/Rychnov nad Kněžnou atď.
A vzhľadom na stále ešte nadštandardné vzťahy medzi ČR a SR by bolo vhodné to tak aj nechať.
Nastúp si do Tedomu, chyť sa držiaka, ktorý tam je. Wow môžem si po zľahkosťou pritiahnúť k sebe. Aaa Tedom zrazu prudko zabrzdí a z držiakom prejdeš celú dráhu kadiaľ sa môže pohybovať teda cca 3-4 metre s ním prejdeš a zabrzdí. Takže účinnosť je 0%... Tam tie držiaky ak majú tiež nejaký atest by ma zajímalo ako ho mohli dostať...
Asi potrebovali substrátu (ktorý to vôbec nezaujíma ? ) zdôrazniť, že zrušením trate do Stupavy sa stanica zmenila na zastávku (ona to aj tak už roky bola stanica len formálne, inak len odboka).
Inak ako vyzera ten kamerovy system vo vozidlach .Mohol by to dakto opisat ??? Ktore vozy tu este idu mat ??? Vieme uz o 6621,4842,4853 . Kolko je tych kamier v Ikacoch ???
Btw. V tedome uz prve carbance - tusim 1105 vzadu v "4ke"
inak niekto tu spomínal, že tie "ergonomické reklamné držiaky" majú homologizačnú známku - teda by mali byť tip-top...
už viackrát som však videl len tu závesnú časť - bez reklamy - ktorá zjavne zostala niekomu v ruke (zrejme pri brzdení a inom momente, keď na to spoliehal)...
To sa už kazí??? ? "Jemná technika" ako povedal náš šéf zásahu na zimnej službe keď šofér odstraňoval zvyšky madla v 3032 v druhých dverách čakanom ? ešte dobrá poznámka bola "A potom to tak vyzerá, keď takí ako on robia údržbu vozidiel" ?
Toto je tvoje? http://antoniaci.blog.sme.sk/c/28995/BA-elektrickove-zastavky-pri-kazdej-vrbe.html dobré celkom ? Už som to videl dávnejšie ale teraz by som sa k tomu vrátil. Tak po radiálach :
DÚBRAVKA - ja by som dal zastávky : Kračace - Harmincova - Bagarova - Alexyho - Drobného - Pri kríži = tu sme sa zhodli v dvoch zastávkach.
KARLOVA VES, RUŽINOV - súhlas
CENTRUM - je ok, len ja som o podobnom návrhu diskutoval a bol neprijatý daným človekom pre - zrušenie zastávky Žilinská
- mňa by zaujímalo kam by si posunul tú koľaj po ktorej odbočuje linka 1 a 7 na Nám. SNP keď by si tam dal nástupište? Ja mám predstav skôr takú, že ku Kamennému nám. a Nám SNP by sa pridala tretia zastávka (trojlístok) s názvom Jesenského s tým, že by bola umiestnená kúsok pred odbočením do ulice Jesenského.
RAČA - ok, až na to, že ja som rovnako ako ty nahrádzal dve zastávky Tbiliskou a dotyčný argumentoval prestupom TRAM / BUS na zastávke Pri vinohradoch
VINOHRADY - ja by som tam so zastávkami vôbec nehýbal, vzdialenosť medzi Mladou Gardou a Riazanskou je síce 330-400m ale je to vždy únosnejšie ako Polus - Zátišie. Skôr by som zástávku Zátišie pre električky nahradil zastávkou pre autobusy linky 50.
PETRŽALKA - no ty brďo budem vôbec rád ak nejaká trať bude - ale predsa ma napadá či by nebolo vhodné vybudovať na križovaní Jantárova cesta x Šintavská odbočku na Holíčsku. Pochybujem, že všetky električkové spoje budú vyťažené tak aby premávali celú trasu, tak ako to je teraz s linkou 95.
Karosa je tam preto ,lebo ak su viacere minibusy pokazene , tak linka 180 je jedina vhodna, kde mozu ist aj vacsie vozidla ,zatial co na 35,44,47 nemozu ist . ?
JamaVOku