Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Po telefonáte s niekym s DPB tak cena jednosmerneho lístka do Hainburgu - 1,50 Eur 🙂 Takže 1. pozitívum 🙂
Reply on: 21Tr #126052:
Celú sústavu zastávok by bolo potrebné prehodnotiť, ale to je v podstate tiež politicky nepriechodné, pretože občania si už na dané zastávky zvykli a ak by mali šľapať o 70 m ďalej, bola by to minimálne neúcta k starým ľudom.
Čo na tom, že prakticky po obchodných centrách sa nachodia omnoho viac... ?
Reply on: Valec #126060:
Je, do 18.4., ale som skeptický.
Reply on: kecho #126056:
Tiež by som skôr povedal, že to je posilnenie električkovej dopravy po zrušení L133. Alebo potom tretia fáza zavádzania preferencie na križovatke Molecova.

Re #126058 intony: Ale však je tam možnosť to pripomienkovať, či nie? (Nečítal som to, a teraz mi to nejde načítať.)
no a teraz k veci, ak ste náhodou nezavítali na stránku dpb, prišli ste o dnešný oznam:
"„DPB a.s. si dovoľuje oznámiť cestujúcej verejnosti, že z technických príčin nie na strane DPB a.s., vydávanie identifikačných čipových kariet v predajni cestovných lístkov v Dúbravke na ulici Sch. Trnavského je nestabilné z dôvodu častého prerušovania konektivity. Z uvedeného dôvodu si dovoľujeme požiadať cestujúcu verejnosť, aby k vybavovaniu nových identifikačných čipových kariet využívali ostatné predajne cestovných lístkov DPB a.s.. Za porozumenie ďakujeme.“(19.3.2009)"
Reply on: Valec #126044:
Ja som nevidel zakreslené ani cyklocesty, ale to bude zrejme tým, že cyklistika u nás nie je doprava. Čo mi však ale naozaj vadí a cez čo sa nemôžem preniesť je, že nikto nebol schopný do celého toho prázdneho a vybúraného priestoru zakresliť do jednej z okrasných uličiek aspoň úzku územnú rezervu pre električku. ☠
Reply on: 21Tr #126054:
A toto nás čaká, ak bude pokračovať antipreferencia MHD. ?

http://englishrussia.com/?p=1643
Reply on: 21Tr #126054:
a to nebolo nafotené z dúbravskej radiály? ?
Co sa tyka tych 10,5m SORov bude ich len 7 alebo kedy dojdu zvisne nemalo by ich byt nahodou 40.
Reply on: Valec #126053:
A toto je budúcnosť trate električky do Petržalky http://englishrussia.com/?p=451 ?
Vizualizácia zatrávnenej trate na Záhradníckej:
http://englishrussia.com/?p=2317 ?
Dnes som sa bol previezť linkou 9 celú trasu a napadlo ma či by bolo tak ťažké zrušiť zastávky Chlumeckého, Jurigovo nám. a Karlova Ves? Chlumeckého asi všetci poznáte. Jurigovo nám. je od Molecovej vzdialené 260m a od Segnerovej 330m a najlepšie je pre ľudí vystupujúcich na Jurigovom nám. ísť dole na Molecovej. Čo sa týka úseku Borská - KV, tak to som prešiel pešo z 1:10 a to som si ešte čítal knihu a šiel lenivou chôdzou. Skôr by som navrhol vybudovať nástupište+výstupište v obratisku električiek tak ako to je na ŽST Vinohrady
Reply on: luky133 #126029:
Ja som raz v 202 videl ako jeden pán pri brzdení trolejbusu neustál a omotal sa okolo tyče pri oproti druhým dverám. Vyzeralo to akoby sa napriahol k tomu tanečnému grifu čo robia striptérky okolo tyče ?
po veľkej noci nám začne šibať z tendra 😉
http://bratislava.sme.sk/c/4356172/podmienky-noveho-tendra-dpb-zverejnia-v-polovici-aprila.html

"Či sa bude nový tender týkať pôvodného počtu 240 autobusov, sa zatiaľ nevie"
"....pravdepodobne by však mohli byť vypísané dva alebo tri nové tendre. Ich počet bude ale závisieť aj od povereného generálneho riaditeľa podniku..."

""Budeme rokovať aj s dopravným podnikom v Banskej Bystrici. Pripúšťam ale, že urobíme aj prieskum v okolitých krajinách o možnosti krátkodobého prenájmu na preklenutie obdobia, pokiaľ prídu nové autobusy," dodal Zahradník." takže nakoniec fakt aj prídu tie vyradené z Prahy?
Reply on: Peon #126034:
ako nevedia prečítať? Nové čítačky majú, však kontrolujú SMS lístky cez ne, nie?
Reply on: Dopravák #126047:
Woe 100 rokov sa to volá "Výstraha" ale BEÚS si musí vymyslieť "Očakávaj Stoj!" :-))).
Reply on: Valec #126045:
no to by mala byť dodatková tabuľka...

Návesť (predsignál) "Očakávaj spoj" upozorňuje vodiča, že na nasledujúcom svetelnom signalizačnom zariadení cestnej križovatky musí očakávať svetelný signál "Stoj". Vodič na návesť "Očakávaj stoj" pokračuje v jazde ku cestnej križovatké s tým, že môže prispôsobiť rýchlosť vlaku tak, aby nemusel pred križovatkou zastavovať (plýnulosť dopravy)...

Platí to ak nad tým P je semafór povolujúci jazdu...

Návesť (predsignál) "Očakávaj jazdu" upozorňuje vodiča, že na nasledujúcom svetelnom signalizačnom zariadení cestnej križovatky môže očakávať svetelný signál "Jazda" . Vodič na návesť "Očakávaj jazdu" pokračuje v jazde ku cestnej križovatke...
Valec: Predsignál upozorňuje vodiča, že na nasledujúcom svetelnom signalizačnom zariadení cestnej križovatky bude signál stoj, alebo voľno, pritom pokračuje v jazde ku svetelnej križovatke s tým že môže prispôsobiť rýchlosť vlaku tak, aby nemusel pred križovatkou zastavovať v prípade že naskočí signal na voľno!

Zmenový list č. 5 D1/1 2004
Chcel by som poprosiť nejakého vodiča električky, resp. hocikoho kto má D1tku pre električku, či by mi mohol napísať presnú citáciu významu značky [P] (predsignál), ktorú DP používa. Môžete sem, alebo aj mailom, každopádne by som to však najneskôr v pondelok ráno potreboval (a preto si to nepýtam priamo na DP, lebo dovtedy by som sa odpovede určite nedočkal).
Vopred ? ? ?.
Reply on: intony #126043:
Pre IAD 12167+251 (s výhľadom o ďalších 637) parkovacích miest, pre chodcov chýbajú aj tie priechody, ktoré v súčasnosti existujú. ? Už chcem vidieť, ako to tie "okrasné" cestičky zvládnu. ?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.