Už dávnejšie si všímam, že moju električenku (čipovú kartu z DPB) revízorské čítačky nevedia prečítať. Pritom v predajniach to ide a aj v autobusoch Slovak Lines (mám tam aj kredit). Stretli ste sa s tým už niekto?
Ešte, že so sebou v tom plastovom obale nosím aj ten papierik s dobou platnosti CL. Btw, kedy už revízory dostanú tie nové čítačky?
Nemusel by ísť až na obratisko "Pri kríži" sa otočiť. Mohol ísť v jednom smere cez Trhovú ul. a späť by sa ľahko dostal na hlavnú cestu (dnes pred popoludňajšou špičkou som videl po Trhovej ul. prechádzať 3550 - asi išiel na 23-ku).
Prípadne otočiť sa mohol aj na obratisku "Žatevná" alebo "Štepná" alebo na parkovisku (bývalom obratisku exlinky č. 51) pri bývalej Tesle elektroakustike na konci Drobného ul.
Re #126007 Valec: Takže do Hainburgu bude premávať každé 2 hodiny (120 minút)? No, pokiaľ Slovak Lines / Postbus tadiaľ naďalej pôjde do Viedne každú hodinu a prípadne skúsi ísť aj dole s cenou, tak neviem...
Re #126025 810zssk: Ak tá 901-ka v prvý deň bude znova premávať zadarmo, tak ma vôbec neprekvapí, ak tam vtedy nasadia CapaCity (ak by to Ikea dovolila). ☺
Mne sa zas stalo a nie len mne, že v Tam Busoch ešte pred SO ako mali bola tak vychodená podlaha, že ak napršalo bolo tam kĺzisko a aj ja som sa tam pekne šmykol a preletel pár metrov... Výhoda kovových plechov na krajoch schodov? Spevnenie schodu preto aby sa "nevyhochodili" jeho hrany. ?
Súhlasím s autorom článku, tie schody z plechu s oválnymi výstupkami v TAM BUS-och, v BB Karosách a v T3P, pokiaľ sú mokré sú fakt nebezpečné. Vie mi povedať niekto ich výhodu (okrem toho že sa neopotrebujú) a prečo sa takto upravujú schody aj v T3P?
takže nákup 24 kĺbových autobusov (hore dole jedna nula) len s naftovým motorom s referenciami len od jedného dopravcu na minimálne 10 vyrobených kusov? ? ?
Dik za info. Kazdopadne sa mi paci ze to takto vymysleli - nebude az tak vadit ta duplicita s S7 v useku Wolf - Hainburg, lebo 901 a S7 budu vlastne v takmerpreklade a spolocne vytvoria slusny interval 30 minut
Je zname ci bude umoznena vnutrostatna doprava v Rakusku?
Ísť na koniec Dúbravky a tam je otočisko... ? A pravdepodobne šiel z nejakej zálohy a bol rovno vyslaný na 33 (hradiť ten spomínaný včerajší trolejbus 25Tr) a aby nemusel ísť až tam chcel si to skrátiť. Ak by to bol vysokopodlažný voz tak sa neoškre alebo aj kebyže to je len 12m.
http://imhd.sk/ba/index.php?img=45488&typ=gm smutne je ze bratislavska MHD si dava knockouty sama ? kolko ludi meskalo do prace/z prace a spoliehalo sa na nekoliznost elektrickej trakcie, ktora stroskotala na tom ze mudry vodic MHD sa rozhodol zobrat si to skratkou ?
No poznám vodičov čo parkujú na tráve aj keď je na parkovisku alebo chodníku voľné miesto... Ale niekto tu býva taký, že zavolá MP a ráno si nájdu papuču. Toho človeka obdivujem ja by som nemal nervy stále volávať MP. Ale na DD sú vodiči zvyknutý na to, že ak parkujú na celom chodníku dostanú papuču. Taktiež tu je také nešťastné miesto kde je značka zákaz zastavenia, ale len v úseku dĺžky jedného vozidla a tam vždy niekoho nachytajú a niekoľko krát tam vidím autá s papučou. Takže neviem či by si niekto dovolil zastaviť na DD v zástavke. Tu by ho asi rovno aj odtiahli. ? Ale som zvedavý čo znamená ten harmonogram, teda akú dĺžku má či rok alebo mesiac/e? ?
Tak ďaší krôčik k lepšiemu cestovaniu na Dlhých dieloch. ?
Na základe Vášho upozornenia na stav zastávok MHD Vám po prešetrení zasielame naše stanovisko:
- MHD Matejkova smer Kuklovská, opravu povrchu a výmenu porušených obrubníkov odstránime v zmysle harmonogramu.
- MHD pri podchode smer Molecova, odstránenie výtlkov zrealizujeme v mesiaci marec 2009.
- MHD Tománkova smer Kuklovská, opravu poruchy povrchu vozovky sme zaradili do plánu opráv v zmysle pridelených finančných prostriedkov.
Tak som zvedavý či ešte toto leto budem/e vystupovať na opravenej Matejkovej. ?
Peon
Ešte, že so sebou v tom plastovom obale nosím aj ten papierik s dobou platnosti CL. Btw, kedy už revízory dostanú tie nové čítačky?