Ceny Karosy s beznou vybavou, trasparentami a s DPH:
Euro 2 (do 2001)
932E - 4,9 mil Sk
941E - 7,5 mil Sk
Euro 3 (od 10.2001)
Citybus - 9,7 mil Sk
952 - 6 mil Sk
961 - 8,5 mil Sk
Linkovy Novoplan od 4 mil Sk
Euro 2 (do 2001)
932E - 4,9 mil Sk
941E - 7,5 mil Sk
Euro 3 (od 10.2001)
Citybus - 9,7 mil Sk
952 - 6 mil Sk
961 - 8,5 mil Sk
Linkovy Novoplan od 4 mil Sk
Pepino
Ak si stojis za svojim nazorom, tak kludne povedz do oci, ze Bratislava je hrozna. Ja som sa tu narodil a tak mam na to iny nazor.A myslim ze keby si bol z nejakej moravskej vesnice, tak povies ze najkrajsie miesto na svete je prave ta vesnica.
To ze Bratislava je najvacsia dedeina (ako s oblubou hovorime my bratislavcania)na Slovensku je fakt. Ale mysliet si, ze Praha je pupkom sveta je tiez komicke (a musim povedat ze velmi vela prazakov sa tak tvari) Precestoval som spustu krajin a tak viem porovnat aj uroven MHD. A po mojej poslednej navsteve Berlina a zastavenia sa cestou domov v Prahe musim skonstatovat, ze to je tiez dost ubohe. S dopravou v BA to porovnavat nebudem, lebo som nauceny, ze sa mam porovnavat so silnejsimi a lepsimi, inak budem stagnovat.
A este k nakupu novych vozidiel a udrzbe. Prerozdelenie penazi od statu je v SR ine ako v CR (nezabudaj ze uz nie sme jeden stat)a bohuzial sa Bratislave dostava od statu minimum penazi.
A este k Berlinu: kupuju autobusy od roznych vyrobcov (aj napr. polske Solarisy) ale Karosy tam nikde nebehaju. Dlhorocne bravali elektricky CKD, ale nakupili omnoho drahsie, nizkopodlazne od Adtranz. Cize vsetko je otazkou penazi. Asi tak, ako sa hovori: Za peníze v Praze dům.