A načo by si chcel použiť tých zvyšných 600 čísel, keď nie je podľa Teba žiaduce ich zaberať? Linky navrhované BID sú podľa môjho názoru prehľadné a nevidím dôvod tento návrh meniť...
Ano, mechanicky si zapamataju cisla. Ale bude v tom urcity system a niekedy to moze pomoct. Keby sme mali ine vyuzitie pre tych 600 cisel tak nic nepoviem, ale aj tak budu prazdne, tak preco ich nevyuzit?
Tebe sa zda byt logickejsie cislovat to podla okresov ako podla smerov? A nenapisal si kusok nad tym, ze oblastne cislovanie je vlastne zbytocne?
Ja sa pytam na co je dobre aby cestujuci z cisla linky vedel vycitat oblast, koncentricku vzdialnoest od BA a cislo obce... pretoze dam ruku do ohna ze 95% sa mechanicky nauci cisla, ktorymi budu cestovat a prilezitostni cestujuci budu radi ze im dojde ocislovany autobus....
v tomto suhlasim z duncom... zabrat 600 cisel 43 linkami je naozaj zvrhlost... a druha zvrhlost je ta, ze to nie je zhodne s okresmi + mikroregion d. luzna
Pre tcýh ľudí bohate stačí linka 211 v 30-minútovom intervale.
Re #125629 21Tr: Linky 211 a 32 majú cez víkend rovnaký interval, tak neviem o čom rozprávaš. Navyše trolejbus jazdí cez víkend v podstate zadarmo (len za plat vodiča), tak nevidím dôvod nahrádzať ho autobusom, ktorému treba platiť naftu/plyn. Linka 32 nemá kľúčovo prepájať DD a Karlovu Ves s Kramármi, ale skôr s Hlavnou stanicou a už druhá vec je, že najkratšia trasa vedie práve cez Kramáre...
A henten zmätok od BID? Normálne sa to dá uložiť do radu 200-299 aj s tým, že by sa zachovalo oblastné označovanie, takže by boli spokojní aj fanúšikovia oblastného označovania a rovnako aj označovania po poradí.
Ta obojsmerna stopa priamo k Vojenskej nemocnici mohla byt priprava na predlzenie smer nemocnica Rasochy. Kedysi mali Dubravcania aj Petrzalcania zabezpecene spojenie s Kramarmi s L37,ktora vozila poriadne baliky. No nebola este funkcna nemocnica Antolska a ani trolejbusove vedenie na Sancovej. Tiez by som bol za vikendovu prevadzku L22 aspon v 30min.intervale.
Nepripadá ti úchylné číslovať 43 liniek BID v šiestich stovkových radoch?! Praha do ktorej sa rozliezajú prímestské busy na všetky svetové strany to má nacpané v 300-499. Myslíš, že kto na Záhorí bude vedieť, že mu tam chodí 249 preto lebo jeho dedina je v nejakej oblasti 240? Tieto drbnuté číselká sú hračky pre takých čo robili nedávno návrh MHD pre BB ? Vidíš aj ty sám, že sa tie spoje z jednej oblasti dajú normálne uložiť do jednej dvadsiatky čísel s rezervou pre spoje zo susedného kraja, prípadne iných dopravcov.
To, že 32 spája nejaké časti je pravda a podľa teba je Dúbravka dačo ako Lieskovec?! Alebo Devínska Nová Ves? 21 tam jazdí lebo nemáme kde otáčať vozidlá?
22 síce nechodí cez Mlynskú dolinu, a ani na Hlavnú stanicu, ale určite by osožila cez víkendy aj ľuďom z Kramárov. Tí by s ňou mohli chodiť do TESCA na nákupy, alebo výlety na Sandberg, ktorý je od konečnej na Hriadkach čo by kameňom dohodil. A Dúbravčania a DNVešťania by ňou chodili na návštevy do nemocnice (nehovorím, že to je častá udalosť, ale pri dnešnom zdravotníctve ťa tak odpíšu, že tam si fakt dosť často), prípadne určite na Kramároch pracujú nielen zdravotníci bývajúci v Dúbravke a DNV ale aj nejaké firmy tam sú určite.
Zdar. V príspevku, je odpoveď na tvoj príspevok, ktorú ti píšem ešte raz po doriešení tvojej otázky. Došiel som na spôsob akým by sa dalo číslovanie prímestských liniek spraviť tak, aby sa dali do neho začleniť neskôr aj linky TSK, ktorí zasahujú do BSK. Rozpísané nižšie :
a) 200-219 : smer Záhorie (6 čísel voľných)
b) 220-239 : smer Pezinok, Trnava (11)
c) 240-259 : smer Senec, Galanta (10)
d) 260-279 : smer Šamorín, Dunajská Streda (12)
e) 280-289 : smer Rajka, Mosonmagyárovár (9)
f) 290-299 : smer Kittsee, Hainburg (9)
Do zátvoriek som vpísal koľko čísel ostáva pre očíslovanie liniek iných dopravcov, čo by mali záujem integrovať svoje spoje do BID.
Presne tak. ? Ja som sa k tejto téme už vyjadril aj v príspevku #123771 .
1; Inak by ma zaujímalo, kedy je v pláne vybudovať tú druhú trolejovú stopu. Nejak sa o tom v médiách už dávno nič nepísalo...
Zároveň nechápem, prečo bola v minulosti trolejbusová trať na Patrónke vybudovaná ako jednosmerná. A ako obojsmerná bola vybudovaná tá okolo rodinných domov na ulici "Po Železnej studienke / Pri Suchom mlyne".
2; Vtedy ešte nebola Patrónka významný prestupný uzol ALEBO bol na to nejaký opodstatnený dôvod ALEBO vtedajší kompetentní "nerozmýšlali trochu"?
Re #125633 21Tr: Hehe, zaujímavé tipy, vyzerá to, že pri Záhradníkovi je naozaj reálne, že po čase sa dostane napr. do zdravotníctva či rovno na ministerské kreslo napr. na to Ministerstvo financí. A možno raz z neho bude nový slovenský premiér alebo prezident. ?
A 22 nespája nič??? Aha, tebe tam stačia Dlhé diely... A koľko liniek robí spojenie Kramárov v Dúbravkou a DNV + k tomu ešte zarátaj prestupujúcich z Lamača. Či si myslíš, že nemocnica a poliklinika na Kramároch sú rezervované pre ľudí z DD alebo, že ich Záhradník kúpi? Ani by som sa nedivil, nakoľko opruzoval v STV, teraz DPB, zakrátko ho čakám v zdravotníctve, potom na železnice by zapadol celkom dobre a potom ešte by mohol radiť ministrovi financií.
Snáď mu to dopne, dik za pomoc ? ono aj keď dakto nemá auto, potrebuje ísť na pohotovosť, tak tá 22 padne vhod. Okrem toho, blbé je aj to, že na Patrónke absolútne nič nestojí čo by šlo na Kramáre. Ani 32 a 204, ktoré idú krížom cez križovatku. Škoda, že sú tie zastávky tak ďaleko od seba. Napr. ja čo bývam v Petržalke, tak nejak dojdem 83,84 alebo 93 na SAV, prípadne až na Sokolskú kde mám istotu, že mi za krátko dojde trolejbus na Kramáre. Takéto niečo však nemá Dúbravka, Lamač a ani Devínska Nová Ves.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Peon
1; Inak by ma zaujímalo, kedy je v pláne vybudovať tú druhú trolejovú stopu. Nejak sa o tom v médiách už dávno nič nepísalo...
Zároveň nechápem, prečo bola v minulosti trolejbusová trať na Patrónke vybudovaná ako jednosmerná. A ako obojsmerná bola vybudovaná tá okolo rodinných domov na ulici "Po Železnej studienke / Pri Suchom mlyne".
2; Vtedy ešte nebola Patrónka významný prestupný uzol ALEBO bol na to nejaký opodstatnený dôvod ALEBO vtedajší kompetentní "nerozmýšlali trochu"?
Re #125633 21Tr: Hehe, zaujímavé tipy, vyzerá to, že pri Záhradníkovi je naozaj reálne, že po čase sa dostane napr. do zdravotníctva či rovno na ministerské kreslo napr. na to Ministerstvo financí. A možno raz z neho bude nový slovenský premiér alebo prezident. ?