Presne tak. ? Ja som sa k tejto téme už vyjadril aj v príspevku #123771 .
1; Inak by ma zaujímalo, kedy je v pláne vybudovať tú druhú trolejovú stopu. Nejak sa o tom v médiách už dávno nič nepísalo...
Zároveň nechápem, prečo bola v minulosti trolejbusová trať na Patrónke vybudovaná ako jednosmerná. A ako obojsmerná bola vybudovaná tá okolo rodinných domov na ulici "Po Železnej studienke / Pri Suchom mlyne".
2; Vtedy ešte nebola Patrónka významný prestupný uzol ALEBO bol na to nejaký opodstatnený dôvod ALEBO vtedajší kompetentní "nerozmýšlali trochu"?
Re #125633 21Tr: Hehe, zaujímavé tipy, vyzerá to, že pri Záhradníkovi je naozaj reálne, že po čase sa dostane napr. do zdravotníctva či rovno na ministerské kreslo napr. na to Ministerstvo financí. A možno raz z neho bude nový slovenský premiér alebo prezident. ?
A 22 nespája nič??? Aha, tebe tam stačia Dlhé diely... A koľko liniek robí spojenie Kramárov v Dúbravkou a DNV + k tomu ešte zarátaj prestupujúcich z Lamača. Či si myslíš, že nemocnica a poliklinika na Kramároch sú rezervované pre ľudí z DD alebo, že ich Záhradník kúpi? Ani by som sa nedivil, nakoľko opruzoval v STV, teraz DPB, zakrátko ho čakám v zdravotníctve, potom na železnice by zapadol celkom dobre a potom ešte by mohol radiť ministrovi financií.
Snáď mu to dopne, dik za pomoc ? ono aj keď dakto nemá auto, potrebuje ísť na pohotovosť, tak tá 22 padne vhod. Okrem toho, blbé je aj to, že na Patrónke absolútne nič nestojí čo by šlo na Kramáre. Ani 32 a 204, ktoré idú krížom cez križovatku. Škoda, že sú tie zastávky tak ďaleko od seba. Napr. ja čo bývam v Petržalke, tak nejak dojdem 83,84 alebo 93 na SAV, prípadne až na Sokolskú kde mám istotu, že mi za krátko dojde trolejbus na Kramáre. Takéto niečo však nemá Dúbravka, Lamač a ani Devínska Nová Ves.
Koľko ľudí potrebuje podľa teba ísť za lekárom cez víkend z Dlhých dielov? Tu máš svoj argument! Spojenie Kramárov celkovo s DNV, Dúbravka a Lamač stojí za prd a tí čo tam žijú to nehovoria z dlhej chvíle. Keď môže jazdiť 133 a kupovať nové busy pre DD, tak 1-2 vozidlá navyše na víkendovú 22 by nikoho nezabili. Nemusela by premávať 211 navyše a bolo by obojsmerné celotýždenné spojenie Kramáre - Patrónka a nie to čo robí 212. Potom keď bude vybudovaná druhá stopa, sa môžme baviť o tom prečo NIE 22 CELOTÝŽDENNE!
"Róbert Kadnár uviedol, že zachádzanie k železničnej stanici vo Wolfsthale zostáva, pretože to bola podmienka z rakúskej strany."
Ak dôjde k opätovému zosúladeniu CP 901-ky s S7, tak to zachádzanie, podľa mňa, nebude na škodu.
Re #125626 Majo: Cez víkend existuje aj niečo, čomu sa hovorí "návštevné hodiny" (návštevy hospitalizovaných príbuzných). Okrem toho, na trase 22-ky na Kramároch sú aj paneláky.
To by bolo zaujímavé riešenie, určite by ma ako Dúbravčana potešilo. Ale neskôr by ľudia veľmi pindali, keď by už zrazu museli na Patrónke smerom na Kramáre prestupovať na 212-ku (hoci tá by mala samozrejme lepší interval ako 22-ka). ?
Inak som rád, že už aj v Dúbravke (a v DNV) sa už pravidelne popri starých veľmi vrčiacich Tambusoch objavujú nové autobusy (tie Sory BN 10.5), aj keď žiaľ týmto došlo k zníženiu kapacity - okrem rannej špičky. Napriek tomu, že majú môj neobľúbený hrb, páčia sa mi viac ako Tedomy. ?
Keď som sa mojej maminy spýtal, ako sa jej na 20 a 22 páčia nové autobusy, tak povedala, že to práve s kamarátkou rozoberali, že načo tam dávali nové, keď bezdomovci cestujúci z / do Tesca ich "zasmradia". ?
Chcel by som sa vrátiť k téme liniek 20 a 22 a síce bolo narážané na slabé spojenie DNV - Dúbravka - Patrónka - Kramáre, ktoré síce ide vykonať linkou 212, ale s tým, že človek musí ísť na Vojenskú nemocnicu a tam čakať na spoj, ktorý pôjde cez Kramáre. Tak ma napadlo, že kým sa vybuduje trať Voj. nem. - Patrónka - Kramáre mohla by byť 20 cez víkendy oslabená na 30minút a na 22 zavedená víkendová prevádzka s intervalom 30minút, tak by 20+22 v spoločnom úseku Hradištná - TESCO Lamač premávali v intervale 15 cez víkendy ?
Málokoho by to prekvapilo, ale myslím, že dosť blbých ľudí sa nájde čo nebudú cvikať ani keby mali každý mesiac platiť 40 alebo 50EUR. Keby si medzi 13 a 18 podali úsek Holíčska - Bulíkova na 99 tak napriek malému počtu cestujúcich ručím za 5-8 chytených! Najmä tie Kopčianske a Ovsišťácke expempláre stoja za to... Myslím, že zo sociálky by ťažko tí Kopčianskí platili denne pokuty ich deckám... aspoň keby sa to vedelo správať...
Ze keby tam tie kontroly chodili za ucelom zarobit na nevedomosti ludi o neprestupnosti, dalo by sa to povazovat tak trochu zo strany DPB povazovat za svinstvo. Ak chcu ziskat pokuty od ludi co to roba vedome, tak je to moralne v poriadku a spravne.
Nemáš to jedno. Tržby sa dali robiť aj predtým a jeden 15minútový lístok to nezmení. Keď boli ľudia nedisciplinovaní, resp. hľadali dôvody prečo necvakať tak či bol 10 a 30 min lístok prestupný alebo len terajší 15minútový neprestupný nemá na to žiadny vplyv. Poznám ľudí čo mali vždy po ruke jeden lístok navyše keby náhodou, poznám takých čo šli na hrane alebo srali na to, že majú v ruke 10-min lístok a šli v pohode aj 18minút s tým, že keby bola kontrola, tak sa budú vyhovárať a potom tretia skupina, ktorá na to vyslovene z vysoka srrrr...
21Tr