Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: luky133 #125614:
No za to za posledného pol roka a najmä od zavedenia novej tarify som zaznamenal neúmerne revízorov na 95 v úseku Nám. hraničiarov - Šafko na 95 a tiež na úseku Aupark - Zochova v 93 a 94. Za celé 4 roky čo som cestoval na Vazovovu som revízora stretol nie viac ako 5x, na to dám krk. A teraz ale aspoň 15x od 1.1.2009. Asi si myslia, že budú robiť tržby z nevedomosti ľudí, v domienke že tí budú cestovať na staré lístky ? pravda je, že keby takto fachčili stále, nie len počas zavádzania novej tarify tak by DP zarábal mastné peniaze na pokutách.

P.S.: Včera alebo predvčerom robil revíziu chalan, ktorého poznám ešte zo škôlky ? a jednu dvojicu revízorov poznám dobre z videnia. Navyše dovolím si povedať, že 50% z nich má klasické oblečenie - šiltovka, bunda aj keď je vonku 40 stupňov. Nedávno jeden čo mal podať kľúč na blokovanie označovačov nastúpil tretími dverami a vôl jak sa dral cez celý autobus, už som si myslel, že nejaký dôchodca hľadajúci obľúbené miesto na sedenie, no po chvíli mi došlo "koliká bije" ? trapko, ale nachytal čiernych pasažierov, tí sú ale ešte väčšie trúby keď mali času na rozdávanie aby si pocvakali lístky ?
http://www.bratislavskenoviny.sk/113609/doprava/linku-901-predlzuju-az-do-hainburgu
"Spoločnosť začala s prípravou, napríklad v zosúladení nadväznosti spojov, spoločnej tarify a podobne." - Akej spolocnej tarify, preboha? Nebodaj to chcu zaintegrovat do VORu?
Reply on: 21Tr #125613:
Ja cestujem temer každý deň pravidelne MHD cez týždeň a za celý čas čo tam bývam som zažil 2x revizórov. ?
Reply on: luky133 #125602:
Ja som tam bol prvý krát po roku a rovno tam v 133 rozdávali pokuty ? dakedy počas prvých dvoch februárových týždňov to bolo.
Reply on: doktor54321 #125610:
Tak o Tedom mi nejde tak ako o to, že PREČO SOLARISY ROBIA ZÁLOŽÁKY PRE DD a JAZDIA NA 32 a 133?! Na 83 už tretí deň vidím krátku Karosu, dnes to je 2700 ? prečo to nedajú tým rozmaznancom na DD? Prečo musíme my v Petržalke trpieť tie krátke šunky a Solarisy, ktoré tu jazdili teraz vozia tých 20-30 ľudí na 32 a 133 namiesto toho aby aspoň zmiernili výpadok na 83, ktorá obsluhuje Dúbravku, centrum a Petržalku, narozdiel od nejakej poodnenej 133 a 32 pre jedno 25 000 sídlisko kde aj tak ešte slušná časť ľudí má autá? Keď by namiesto Solarisu bol na 32 a 133 nejaká krátka CNG Karosa tak by sa nič nestalo, narozdiel od toho, že na 83 je to o nervy ?
Reply on: doktor54321 #125610:
Na Molecke nie je problém len s blbo nastavenou signalizáciou, ale aj blbcami za volantom... Ešte keď som nepoužíval 133 ma tam skoro zrazilo auto ešte s dvoma ďalšími. Čakali sme na zelenú a keď naskočila tak už bežala aspoň tri sekundy a vošli sme na cestu v tom sa zrazu vyrutilo auto na plnú rýchlosť a samozrejme na červenú a chýbalo možno 5cm a zachytilo by nás. Ono sama Molecka nabáda na to, že utekaj... Dokonca aj vodiči 25Tr počkajú na tých, ktorý bežia krížom krážom cez červenú a taký človek, ktorý čaká na zelenú a potom začne bežať vidí akurát svetlá 25Tr ako naznačuje, že mení smer jazdy (teda blinkery vidí). ?
Reply on: 21Tr #125592:
1. ja, narozdiel od teba, nemám žiadne debilné argumenty rovnajúce sa inteligencii 10r. pubertiaka, ktorý by chcel len to najlepšie pre seba a na ostatných s**e.
2. pred zavedením L133 mi cesta do centra trvala 30 min cez týždeň a 35-40min cezn víkend + prechádzanie cez rušnú Karloveskú dole na Molecovej (veľakrát sa tam stalo, že tam niekoho prevalcovali, keďže je tam blbo nastavená signalizácia a ľudia, aby stihli spoj, tak musia bežať na červenú).
2. Viem akoto vyzerá v iných častiach mesta. Linky 28 a 29 majú tiež časť trasy súbežnú s električkou, mali by teda končiť na Riviére, kde ľudia prestúpia na električku pod Nový Most ❗ ❓
3. Okrem 95 tam máte plnú r*ť iných liniek, ktoré ťa zvezú do mesta (ak chceš ísť na hl.st., tak si môžeš napr. na Nám. hraničiarov prestúpiť z 95 na 83 a vystúpiť na SAV).
4. So 133 si naozaj za 15 min pod Novým Mostom.
5. Ani mi na túto správu nemusíš odpovedať, vzhľadom na to, že si viem na základe tvojich predchádzajúcich správ predstaviť "duchaplný" obsah tvojej správy. ?
Reply on: luky133 #125602:

Ja som ich stretol pred 2-3 tyzdnami v 133jke rano medzi Molecova - Lafranconi (alebo Lafranconi-Novy most?)
Ináč minule tu niekto dával grafy z merania priemernej rýchlosti nejakej električky... Napadlo ma, že by som si aj ja odmeral pár jázd nakoľko mám "inteligentný" mobil a aj externé GPS. Nevie niekto ako sa volala tá aplikácia. Ale chcem sa spýtať či bola na Symbian? Ak nie tak nepoznáte alternatívu?
Reply on: d3k0 #125606:
Aha, jasne... cize teoreticky je mozne, ze by sa zaplatilo viac ako sa odjazdilo... to by potom davalo zmysel ich vypravovat aj mimo spiciek... Kontroluje niekto kolko tie vozy odjazdia ?
Reply on: Lubomir #125599:
Pri prenajme sa uvadza aj min. pocet najazdenych km, cize ak sa najazdi menej, plati sa ako za min. pocet.
Reply on: luky133 #125604:
Ahoj, to ide uz teraz 🙂 V Katalogu kliknes na "Rozsirene vyhladavanie", vpravo zaskrtnes "Typ vozidla" a ako text uvedies napr. "K2S" 🙂
Ináč ak bude dobrá ta spolupráca zo Zoznamom a osvedčí sa tak už mám aj nápad na zlepšenie. Napr. čo kebyže by sa dalo nastaviť v katalógu vozidiel alebo na popise vozidla napr. električky, že zobraziť len: A tam bude K2S, K2, K2G atď... Aj aby to bola podľa typov. 🙂
Reply on: 810zssk #125601:
Ok, ide mi o B941 / B961 z BB. Nebudeme sa slovickarit ci je ich vlastnikom mestsky podnik alebo BBDS. Na tom vobec nezalezi... Nejde o to, komu podnik plati ale kolko a ci naozaj zbytocne vyhadzuje peniaze... ?
Ináč všimol si niekto, že asi 5 rokov na Dlhé diely chodí veľmi málo revízorov a môžem povedať, že už jeden rok aj pol som ho tam nezažil... Zaujímavé ako ich obchádzajú. K tomu prečo sú aj na 133 NP vozy je jendoduchý argument. Lebo pán Z. chce aby mali DD nové vozy a tie sú logicky NP. Ak by kúpil DPB vysokopodlažné vozy (čo už neurobí) tak by tu premávali VP.
Reply on: Lubomir #125599:
Od BBDS nie je prenajate nic 😛
Reply on: Lubomir #125599:
informacii = penazi... kto vie preco som sa takto zmylil ?
A este otazka na zamyslenie... Preco jazdia autobusy zapozicane z BBDS aj mimo spicku, cez vikend, ci v nocnej doprave ? Ved pokial viem podnik nielenze plati za prenajom, ale cenu, ktoru zaplati, sa bude odvijat i od prejdenych km ? Takze ide o to naliat do BBDS co najviac informacii ? V pripade, ze sa mylim ma prosim opravte.
Reply on: 21Tr #125576:
Poviem to tak. Linka 32 v rozumnych intervaloch vypravovana NP vozidlami ma absolutny zmysel, pretoze prechadza popri Kramaroch (vyuzivane min. DNV, Lamacom, KV, DD, Dubravkou a aj inymi mestskymi castami) a je to jedina NP linka, co cez kramare chodi. Niesom za plnu NP prevadzku na tej linke, to je momentalne zbytocny luxus. ale min. 50% NP spojov je rozumne riesenie. Rovnako by mala byt riesena linka c. 99. To, ze su 25Tr NP a nejazdia tam 15Tr, to je zase len pochopitelne. 25Tr maju pomocny agregat a keby tam mali kazdy den trepat vacsie mnozstvo 15Tr, to by sa priprava na linku c. 33 rano riadne skomplikovala. Co mi vadi su NP vozidla na linke 133 - pretoze ich vyprava tam nie je opodstatnena. Ako spickova linka je to urcene prevazne pre dospelych a deti, aby sa dostali do prace a skoly a spat a tam je NP bus zbytocny. 133 kludne mohli robit Tam Busy. Vseobecne NP vozidla je potrebne nasadzovat hlavne tam, kde je zvyseny pohyb cestujucich so znizenou pohyblivostou. To znamena linky, ktore chodia do zdravotnych stredisk primarne, dalej tiez mozno spoje, ktore vedu okolo vacsich obchodov, kde si chodia dochodcovia nakupit. Osobne by som preferoval napr. riesenie, ked uz trebars linka 133 bude NP, aby v case ked nejazdi, vozidla prechadzali na "dochodcovsky vyhladavane spoje". Mozno by to spolu s "dochodcovskym specialom", ak ta elektricenka este existuje, mohlo byt lakadlom pre nich, aby cestovali v sedle. Ako sa totiz kedysi vyjadril Ing. K., problemom prepravy v Bratislave je aj narazova doprava, kedy su v spicke potrebne velke mnozstva vozidiel a v mimo nich zase poziadavky na prepravu dost prudko klesaju.

K tvojmu stazovaniu - ak by ti na linku 68, 93 ci 95 prisiel kratky Tedom, nadaval by si urcite tiez, lebo by bol rovnako narvany k prasknutiu ako ta Karosa. Za sucasnych okolnosti ma Petrzalka NP linku 88, 96 a ciastocne 87. Samozrejme som plne za to, aby sa spravili NP spoje na L99 z toho co uz podnik ma, navrhujem osobne min. vozy IK412 hodit do Petrzalky, a trebars z tej 133 tam hodit prejazdy v sedle, alebo rovno vozy z L133 nech su vypravovane na L99. Ale NP klbaky zatial nie su a ani v blizkej dobe nebudu, takze linky 68, 93 ci 95 by som nechal tak. Mozno preferovane na ne vypravoval len IK 435, ktore predsalen maju podlahu nizsie ako Karosa B741 ci Tam Bus.
Inak, brani nieco preradeniu Ikarusov 412 do petrzalky ? Su NP, na naftu, 1030 jazdi z Mokrohajskej do Petrzalky... + by sa z toho dalo vypravit aspon 1 garantovane NP poradie na L99. 1 kolona ma uz dost NP vozidiel a vacsinu 415 uz i tak dala 4. prevadzke... teraz po dodani Tedomov v podstate nic nebrani tomu, aby zvysok solo IK 415 preradili do Petrzalky, spolu so 412kami - prvej by este stale ostali solo plynaky... takze si nemyslim, ze by hrozilo, ze nebudu mat dost solo vozov.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.