Vazeni, neviem ci ste si vsimli vozidlo T3P ev. c. 7792 za dazda. Ja som nim v minulotyzdnovych dazdivych dnoch cestoval a nestacil som sa cudovat. Pri prednych dverach je svetelna signalizacia a osvetlenie schodov. A v svetlach sa nachadzala voda, ktora si pri rozbehu a brzdeni veselo zblnkala, len kusok od elektrickych obvodov. Pravdepodobne neslo o olej, podla hustoty danej tekutiny (aj ked to nemozem vylucit), ale nie je to jedine miesto, kde nieco zblnkalo, kvapkalo atd. Stacilo sa pozriet na predny panel vodica, ktory bol cely pokvapkany vodou, ktora pretekala cez vetranie kabiny pod priestorom "transparentu". Zaujimalo by ma, ako je mozne, ze novomodernizovane vozidla su takto netesne a ako je mozne, ze si to doteraz nikto nevsimol. Ved zhniju skor nez tie nemodernizovane... nehovoriac o moznosti skratu... ?
Lubomir
Slov Bus robil na podvozku Volvo dialkace SB 235 Patria:
http://www.mestskadoprava.net/galeria/picture.php?/20157/category/978
Novoplan vyrobil prvy NP bus uz v 2005 na podvozku Volvo :
http://www.mestskadoprava.net/galeria/picture.php?/7663/category/864
Tento krizenec bol odkupeny firmou Tourbus Brno a jazdi u nich. Do seriovej vyroby sa ale nedostal, zo strany slovenskych odberatelov bol zaujem len o PMC12.