Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: 21Tr #125527:
Nie je problem v podstate hocijaku linku, alebo ciel nahodit do BUSE.. samozrejme ak sa zmesti velkostou 😃 Mozno ma este niekto opravi / doplni.
Reply on: 810zssk #125526:
hovorim, skoda ze na palubaku nie je ta funkcia co v gBUSE
Reply on: 810zssk #125526:
V podstate je to všetko otázka toho, či má dané číslo a cieľ pridelený kód. Ak áno tak nie je problém to nahodiť.
Reply on: 21Tr #125525:
9xx sa neda zadat, okrem 901, ktora sa zadava ako 791. Cokolvek chces na displeji zobrazit musis najprv na PC nastavit v databaze (text, format) a ulozit pod nejakym kodom. Nasledne sa to nahra do vozu. Ak je v PP nahrata sluzba (co je vacsina pripadov) tak ti to linku a ciel hadze same, ale vodic si moze udaj manualne upravit ak vie kod daneho ciela / linky (vodici maju kodovniky). Cize ak by bol napriklad kod 777 pre Kuklovsku, tak vodic L95 moze zadat kod 777 a na displeje mu to nahodi Kuklovsku. Ak su niekde v mojom prispevku chyby (co nevylucujem) tak ma prosim opravte/doplnte, dik.
Reply on: 810zssk #125523:
Ale 9xx sa nahadzuje tiež určite cez iné čísla, nie? Cez tie kódy. Prepáčte mi ale o tých kódoch počujem po prvé asi a nechápem prečo sa to musí zadávať cez iné čísla ale v tomto veku kedy sú informačné technológie tak vpredu to nejde priamo, teda jednoducho - primitívne, chcem 901 tak zadám 901, alebo chcem 402 tak zadám 402. Ako sa nahadzujú tie slovné informácie? Myslím zastávky a konečná?

Ak môžeš tak mi popíš kde to nahadzujú do tých tabúľ, ako to funguje, cez čo to robia a na čo to napoja a ako šofér môže meniť obsah tabule počas jazdy či má nejaký predvolený počet informácií čo tam môže nahodiť, myslím tým, že trebars šofér linky 11 tam má k dispozícii len čísla 5,11 a konečné RAČA, NÁM.Ľ.ŠTÚRA a DÚBRAVKA alebo si tam môže nahádzať aj iné veci?
Reply on: Majo #125518:
Práve preto aby mohli šlpať celý deň, tak by na križovatke Jégeho x Záhradnícka mala byť preferencia, lenže nie je. Mesto si len namotáva okolo prstu ľudí odkázaných na MHD a pracuje akurát tak len pre autičkárov... My žijeme asi len z nádeji, že raz dačo bude ?
Ad #125522: A co je este dolezitejsie, rada 900 uz je obsadena.
Reply on: kecho #125521:
A co by si tym ziskal?
Reply on: 810zssk #125470:
choď sa sťažovať na SL, že ťa obrali o 297 €, lebo pred chvíľou v dpb si mal 300 😉

Re #125478 21Tr: ak si ako 95 % cestujúcich a nevieš, či ten bus je leasovaný alebo vlastný, máš nejaký iný pocit, keď nastúpiš do leasovaného vozu a iný keď do kúpeného?

Re #125494 810zssk: takže logicky neexistuje žiadny dôvod na vynechanie práve radu 400, pretože nočáky by s amohli pokojne nahadzovať aj ako 9xx, len je to proste tak, "lebo to tak je teraz"?

Re #125513 luky133: pozri si garantovanú NP výpravu 88 zo včera ?
Reply on: irizar #125471:
aha slovbus. zle som si pamatal... ?
http://www.kamim.sk/fotky/volvo.jpg
Reply on: 21Tr #125500:
Reply on: 21Tr #125508:
Načo by sa tam naháňali, keď vedia, že ďalší semafor ich aj tak zastaví? Choď sa tam previezť niekedy neskoro večer, vtedy to šlape...
Reply on: luky133 #125513:
kedze uz nemame 33/6, tak sa nemusime bat dakeho vysokopodlazneho vozidla na L33 za predpokladu ze budu zivotaschopne ostatne 25 TR . 6706 uz nemal aj dost dlho krytky na hmlovky , mozno ich uz konecne dostane.
Reply on: Valec #125515:
hej, SE a SI je v takom kúte Malých Karpát a to administratívne členenie je odveci, ale zas ako vravíš, skôr je tam orientácia na ten Hodonín... Z hľadiska dochádzky do BA hrá významnú úlohu aj Šaľa (po železnici)
Reply on: Ike #125512:
Ak som dobre pochopil plány do budúcnosti, tak BID až po Trnavu (nie celý TTSK). Z hľadiska dochádzkovej vzdialenosti (a potreby vôbec) si viem predstaviť rozsah BID až po hranicu tvorenú cestami I/51 Holíč - Senica - Trnava, R1 Trnava - Sereď, a II/507 Sereď - Galanta - Dunajská Streda - Gabčíkovo. To Záhorie je v tých koncoch dosť odtrhnuté od zvyšku Slovenska (skôr je tam orientácia na Hodonín) a pri ceste verejnou dopravou je možné rýchlejšie dostať sa do BA ako do TT, preto by som ho zahrnul. Smery na TT, GA a DS sú ešte zaujímavé z dôvodu dochádzania do zamestnania. Za touto hranicou by už IDS viazaný na jedno veľké mesto nemal žiaden zmysel.
Reply on: luky133 #125513:
Ak je to pravda s tou nápravou tak nie je jediná lebo už niekoľko 25Tr nejazidlo kvôli tej istej poruche...
Reply on: Petto #125501:
Niekde som čítal, že má pokazenú nápravu takže asi stojí dokým neprídu súčiastky... Aspoň si otestujeme čo budú vypravovať aby bola výprava 33 garantovane nízkopodlažná. ? ?
Reply on: Valec #125509:
Do TTSK beriem este Samorin a DS a mozno SE, ale do Skalice? ved to je tak daleko ako napr NR, zas rozsirit BID na cele Slovensko sa neda...
Reply on: Valec #125509:
To by bolo potreba nejak rozšíriť z radu 200-299 až do 300-399. Ale nemám potuchy koľko liniek tam premáva a či máš na mysli len tie linky čo zasahujú do BA kraja alebo celý Trnavský kraj?

Na pol storočia bude dostatočný úspech, keď sa podarí BID zaviesť v našom kraji nieto do nej ešte integrovať spoje iných krajov ?
Reply on: 21Tr #125508:
no lebo tam niekto velice mudry dal postavit x priecesti cez el. trat

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.