Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: MatejBA #125071:
plynove abusy, ktore su ekologickejsie *
Reply on: 21Tr #125057:
1.) Chod na 1 den na L133/33/32 o 6.00 7.00 8.00 13.00 14.00 15.00 a 16.00 a potom pindaj

2.) Ono je mozne ze jazdia aj autobusy ale kedze nas obsluhuje Trnavka tak mame plynovove abusy (a Sci-Fi o vybuchu na Prazskej sa zmeni Svi-Fi o vybuchu na Molecovej ? )
Reply on: Emo #125053:
Ono ked tedom stoji na cervenej po chvili sa /ho vodic prepne do "usporneho rezimu" [neutral] (nejsom expert no ? ) ale potom ked sa opat zaradi 1 tak to vozom najprv sklbne a az potom ide normalne
Prestup na Molecovej bude obmedzený na jeden prechod. Avšak stratí sa tým to čo doteraz bolo možné a to je to, že medzi trolejbusy strčiť linku 32 alebo 133 pre odľahčenie nakoľko 33 bude mať nástupište a aj výstupište na Molecovej a 32 a 133 ich bude mať na Ladislava Sáru. Medzi prechodom z električkovej zástavky a Molecovou sa plánuje už čoskoro primontovať display odpočítavajúci sekundy do odchodu trolejbusu (aby vedeli ľudia či sa im oplatí bežať cez cestu keď tam bude svietiť, že 3s napr. 😃 ). A celá križovatka Molecová sa vyrieši niekedy v roku 2010 alebo 2011 nakoľko sa tam bude pravdepodobne stavať mimoúrovňová križovatka na prepojenie so Starými Gruntami. Ale ešte predtým ako to už býva na tejto križovatke sa bude minimálne raz prestavovať kvôli "Akvárku".
Reply on: 21Tr #125066:
Tak to by som netvrdil. Ja osobne cestujem z Petržalky každé ráno, obed, večer, noc...a teda niekedy to je naozaj "sranda". Keďže cestujeme v podstatne starších vozoch ako je tomu napr. na DD.
Reply on: Ik #125062:
po novom sa da prestupovat aj na Segnerovej... ale viem, že to ideálne nie je
Reply on: Ik #125065:
Neriešim už...vidím, že na Dlhých dieloch to je najhoršie v celom meste asi.
Reply on: 21Tr #125064:
Myslím, že nemôžeš porovnávať Kapucínsku a DD. Tam si neviem predstaviť, aby sa prestup vyriešil iným spôsobom a tam nemusím prechádzať cez 3 svetelné križovatky resp. ani cez jednu cestu.
A prečo by si mal prestupovať na zastávke "Pri Vinohradoch", prestup môžeš bezproblémovo vykonať na zastávke Detvianska.
Na Šafku neprechádzaš cez rušnú cestu ako je tomu na Molecovej. K tomu ešte aj s tým rozdielom, že z tých 140 ľudí 50% ide pešibusom do centra mesta. A pokiaľ by sa im tento spôsob prestupu nepáčil, z Petržalky majú veľa možností ako ísť inakadiaľ.
Reply on: Ik #125062:
A prestup napr. na Kapucínskej na autobusy je ideálny myslíš? Alebo ráno na Šafku z 95 na električku, keď cez 140 ľudí vystúpi z narvanej 95, na ledva 2m široký chodník pred stenu budovy a potom sa predierať cez ostatných keď ešte aspoň skúšam dobehnúť električku? Tam to je podľa teba prechádzka rúžovým sadom? Alebo prestup z električky "Pri vinohradoch" na autobus kde musíš prebiehať cez Púchovskú. Robíte tu priveľkých martýrov z obyvateľov DD. Električka im tam chodí celý deň tak často, že si nemajú na čo sťažovať! Behom 12minút čo som tam postál došlo 6 spojov električiek, čo je interval 2minúty, tak na čo si tam sťažujú nechápem do kelu!
Vedel by mi niekto povedať dačo bližišie k novému updatu fotogalérie 4.3.2009? Pozná niekto dôvod prečo BA nezakúpila nízkopodlažný Citybus napriek tomu, že už v roku 1996 sa vyrábal? Uplynulo 13 rokov od jeho skúšky a BA nemá žiadny nízkopodlažný autobus klasických rozmerov - 12 a 18 metrov! Zatiaľ len 9.5,10.5, Solarisy a 3x Ik412... pripadá to ešte niekomu normálne?
Reply on: Ike #125059:
Tú električku by som ako vhodné riešenie nevidel ( ráno ). Viezol si sa niekedy, dajme tomu z Karlovky v rannej špičke smerom do mesta? Tie vozy sú dosť plné...a je výhodnejšie aj pre obyvateľov Dúbravky a Karlovky, keď im na Molecovej nenastúpi stádo vlčákov z DD. Takto môžu kultúrnejšie cestovať.
A hovoriť o tom, že prestup medzi elinou a 33-kou nie je ideálny...to zrejme vieš. A v smere z mesta už vôbec nie...
Reply on: kecho #125046:
Situácia na DD bola pred časom naozaj zlá, ľudia tam skutočne cestovali ako zvery.
Teraz sa situácia vyriešila a ľudia môžu cestavať kultúrne. Skús mi povedať ako by podľa teba mohli tú situáciu, ktorá bola cca pred rokom zlepšíť? Posilniť 33-ku nemôžeš ... v tejto situácii nemáme ako. Trolejbusy nazvyš nemáme.
32-ka sa posilnila, ale stále boli tie vozy preplnené. Tak sa tam pridala ďalšie linka. Samozrejme 32-ka mohla premávať v rannej a poobednej špici každých 6min, ale na čo?! Keď obyvatelia chceli 133-ku. Tak tie výkony nech sú radšej na 133-ke.

A čo sa týka toho, že sú tam nasadené Tedomy. Netreba zabúdať, že Tedomy majú motory do kopcovitého terénu. Oni boli kupované pre DD. Tak prečo by mali teraz jazdiť na nejakej 20-ne po rovine.
Reply on: 21Tr #125058:
Neviezol som sa v nej.
Reply on: Ik #125056:
Dráty tam má taký autobus na negumených kolesách krížený s vlakom, ktorý si hovorí električka ?
Reply on: Emo #125054:
Ale tak mi nehovor, že sa necháš vodiť za nos! Pri pohľade na Solaris ti je zrejmé, že 145 ľudí tam nedostaneš, maximálne 125, takisto ako tá 10.5 sa zmôže možno na 75 až 82 cestujúcich. Veď teda ak si sa v nej viezol tak môžeš poskytnúť odhad.
Reply on: Ik #125038:
Nebránim sa tomu, že trepem voloviny, ale... Neviem nakoľko pozorne si čítal alebo odkedy čítaš BA-noviny. 3-4 roky predtým než sa spustila prevádzka t-busu na DD, sa furt DPB nechával počuť, ako po zavedení trolejbusovej dopravy ostane na DD premávať len ekologický trolejbus a čo z toho je? V špičke je 50% spojov trolejbusy, 50% autobusy a v sedle to je 66% vs. 33%... trolejbusov sa malo podľa plánu nakúpiť toľko aby vystačili pokryť DD špičkovým intervalom 4min, ale nestalo sa tak a to, že teraz ešte k 32 ktorá posilnila z 20min na 12min v špičke sa pridala aj 133 je dôsledok toho, ako DP robí všetko polovičato a nič, ale ABSOLÚTNE NIČ NEDORIEŠI DO KONCA! A teraz má na výber ešte, ak chce ozaj robiť dopravu na DD podľa trendov, tak buď prepojí trať na DD s existujúcou sieťou trolejbusov alebo zakúpi potrebný počet trolejbusov s pomocným pohonom... Ako to tak vyzerá ani jedno sa nerysuje...
Reply on: Ike #125049:
Skús si to prečítať ešte raz a pozorne. Ja tú linku nikde neobhajujem. Ja len hovorím, že v dnešnej dobe je nemožné aby na 133-ke jazdil trolejbus, pretože tam chýbajú dráty! A financie nazvyš, tak skoro na ich stavbu zrejme nebudú.
Reply on: AAA #125023:
Tak priamo potvrdené to nemám, ale nie raz sa to spomínalo tu na fóre a aj keď idem pod Nový Most, tak niekedy je to tam dosť narvané.
Reply on: 21Tr #125026:
Mne sa to tiež nezdá, ale to neznamená, že to tak nie je.
Reply on: MatejBA #125030:
"ale je pravda ze tedomy nic moc, iba ma ruka boli jak zrychluju a brzdia (jak formula )"

Či to nie je skôr vec vodiča ako busu. ?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.