Linka 133 je dôkazom toho, že nech sa DPB snaží koľko chce tvrdiť ako je potreba rušiť súbehy liniek elektrickej trakcie s naftovou, že to aj tak zlyhá a nie pre požiadavky cestujúcich (ktoré sú roky dobre vieme aké - odvšadiaľ všade) ale pre ich samotnú povahu bez chrbtovej kosti. Od konca jari 2005 sme sa napočúvali všetcia ako treba rušiť súbehy a preplietanie liniek, najmä Petržalka a zrazu to akosi opadlo, celá tá eufória... Teraz si mám myslieť, že filozofia prestupov stojí za prd alebo stojí za prd ten kto o nej falošne káže?
ono s tym zvysenim kapacity zacinam pomaly pochybovat 1215 na L133 a 1201 (tusim) na L32 ? Kazdy nadaval ze Tedomy su na L32/133 tak nam daju miesto nich tie zle solarisy (ja som ticho ) ale je pravda ze tedomy nic moc, iba ma ruka boli jak zrychluju a brzdia (jak formula ? )
Z pohľadu terajšieho stavu vôbec nechápem zmysel prečo sa VYHADZOVALI peniaze na trolejbusovú trať na Dlhé diely!!! Linka 33 pôvodne premávajúca každé 4-5min teraz premáva každých 6min a nie vždy využitá, v sedle zas každýcch 10min čo je vyslovene bordel... Najprv sa dušovali v DP ako je trolejbus na Dlhých dieloch potrebný, potom jeho frekvenciu znižujú a dopĺňajú autobusovými linkami... No nemám slov, ale ak to je štandardný postup v iných Euŕopskych mestách ako DPB s obľubou na kdžú volovinu tvrdí, tak prosím ?
a to nemohli dať 70 aj vtedy? mimochodom, pri jednom z vjazdov (tuším prvom v smere od Lanfranconi) bola asi pred mesiacom tabuľa 70, za ostatnými prípojkami vtedy nebolo nič. a keďže, ak si dobre pamätám, každá križovatka ruší všetky značky, tak už od križovania s nájadzom na most SNP môžeš ísť zase 50...
"pokial si dobre pamatam tak tusim vlani, ked zvysovali rychlost na 80tku pri Carrefoure, tak vtedy zdovodnovali, ze na Einsteinovej uvazovali o zvyseni rychlosti, ale PRAVE kvoli vela pripojkam nemoze byt 80..."
Emo