Odkedy sa pri vyjdení z tunela smerom na zastávku "Kapucínska" nemôžu minúť dve električky (že tá na Kapucínsku zostáva stáť, ak ide iná oproti)? Čo boli tie koľajnice zle naprojektované?
JE MOŽNÝ OKAMŽITÝ PRESTUP NA ZASTÁVKE "KARLOVA VES"?
Je technicky a oficiálne možné prestupovať priamo z električky na električku na zastávke "Karlova Ves" smer mesto? Občas využívam "prejazdovú" 17-ku 07:15 h odtiaľ a všímam si, že v závislosti od semafórov 1-ka s príchodom 07:14 h niekedy príde pred tou 17-kou a niekedy až po nej.
Dnes však tá 1-ka prišla tesne za 17-kou a keď otvoril vodič 1-ky dvere, tak ten na 17-ke práve zatvoril a odfrčal preč. Ako keby nemohol odísť o pár sekúnd neskôr zo zastávky... Jednu pani to tak naštvalo, že nahlas sa začala rozčulovať, že "zase" a že sa bude sťažovať. ?
Re #124898 AAA: 24-minútový interval je podľa mňa celkom dobre zapamätateľný (každé 2 hodiny rovnaké odhcody).
Najnovšia novinka pre Dlhé diely, ktorú som práve prečítal... Prepis: "Po prečítaní reakcií vašich čitateľov na stiahnutie linky 133 z prevádzky sme sa rozhodli zrealizovať dopravný prieskum, ktorý zhodnotí kvalitu dopravnej obslužnosti sídliska Dlhé diely", povedal generálny riaditeľ dopravného podniku.
Píše sa to v článku o znovuobnovení linky 133 v marcovom vydaní Karloveských novín... ? Žeby som už videl výsledok toho prieskumu, že Dlhé diely majú nedostatočnú dopravnú obslužnosť? ? ?
oprava: keďže šípky nebere...Ad. DD podľa mňa cieľový stav je takú kapacitu ako je na DD dosiahnuť na všetkých ostatných sídliskách.. už druhá vec je linkovanie...
Ale dobre, ale toto je diskusia do nikam. 133 je využívana takže nie je zbytočná, ale je súbehová to je niečo iné... Už týždeň sa tu omiela 133 a práve teraz v tejto dobe sa to nijako nezmení... ?
Mike