Pre linky s oblastným označovaním platí len prvá cifra . Druhá môže ,nemusí sediet . Ak by mala platit aj druhá cifra stále , tak to pojdem zajtra asi L93 z Karlovky do Petrzky ? ? . O tom sme sa už bavili na diskusnom dávno že je to blbosť.
Takýchto zástavok je viacej. Z oblasti DD je najhoršia Matejková smer Kuklovská kde sa rozpadá celá nástupná hrana a vystupuješ do blata a už som aj zažil nejaké oškretie Tedomu takže to bude asi viac... DPB by mal urobiť nejaký statický prieskum zástavok a podľa toho vyradiť nápravu. Napr. ale ani taká Matejková smer mesto nie je na tom o nič lepšie... Tá má zase praskliny, ale aspoň drží ako tak povrch zástavky...
Choď inak dakedy 50 na smer Šafko alebo 68 na smer Petržka cez Dulák. Keď do nej vojde vozidlo, tak je riadne naklonené a s postupom mesiacov je to len horšie a horšie. A so zastávkou sa nič nerobí ? neviem či chcú čakať kým sa tam vážne nepoškodí dáky klbák.
Ale sedí to s tým, že je to posila linky 65. 68 je Petržalská linka a má tam prvú 6 (Ružinov) a druhú 8 (Petržalka). A 65 má prvú 6 (Ružinov) a druhú 5 (Rača).
Z magistrátu mi odpísal vedúci alebo kto to bol (lebo uvedené mal na stránke také a odpisoval ako keby patril pod niečo iné ) a ten to postúpil ďalej a napísal mi, že aj DPB je povinné odpisovať na takéto sťažnosti, že je to v ich kompetencií. No z DPB mi nič nedošlo takže zatiaľ je zástavka taká aká je... Minule keď tam išiel Tedom prekne niečo oškrelo (pravdepodobne chytil podvozok o cestu)... Stav nevyriešený... Možno cez tieto dni s tým niečo spravia.
V Bratislave si nezvykal na veľkú otvorenosť... Jediný e-mail, kde musia vždy odpovedať je ten na zákonné informácie. Ale tam sa to prerokúvava s právnikom... Ja som sa napr. doteraz od GIBu nedozvedel, či mi poskytne faktúru. Teda dátum splatnosti môjej požiadavky dávno uplynul takže sa môžem obrátiť na nich v tom, že nekonajú...
55 by asi nesla spojit s 65 - keby si dal 55 cislo 165 - nesedelo by potom oblastne oznacovanie ,t.j co by mala linka 165 z oblastou 6x co je tusim Ruzinov atd.
Ja som za menej električkových liniek a za mierne predĺženie medzizastávkových vzdialeností vo vybraných prípadoch. Ale za dôležitejšie ako rušenie zastávok považujem preferenciu, nové vozy, informačné systémy na zastávkach...
No, ale aspon v kratkosti, ze dakujeme za pripomienku (automaticke nastavenie odpovedi), nemame cas odpovedat detailne. No ale fajn, ze na to nemyslim sam, takze sa im este pripomeniem o tyzden.
Keď sa na to pozreš z pohľadu aké trendy DPB zavádza. V autobusoch a trolejbusoch je ten prestupný systém premietnutý aj do linkovania, v električkách nie. Navyše nefunguje ani preferencia a zastávky sú nahustené neuveriteľne. To ti ostatne povedal aj "luky133".
Dakde sú však stále rezervy ako napr. dve linky na úsek Rača - Východné, ktoré by šlo spojiť do jednej linky a tiež 55 do 65. V normálnych mestách sa skrátené spoje označujú piktogramom v CP a ľudia aj reflektujú na snahu DP v oblasti zavádzania digitálnych transparentov tým, že si ich čítajú a teda odpovedajú na snahu DP.
ja som im tam tiez pisal do dpb ohladom L133, ze ci by ju nemohli predlzit az na ASMN - tusim zmenymhd@dpb.sk alebo daco take to bolo . Keby mali odpovedat kazdemu ,tak sa asi zblaznia - Podla mna to funguje len ako schranka pre pripomienky a nie ako dopisovanie medzi nami a nimi.
Re #124873 luky133: istý čas pred pár dňami to tak vyzeralo,že budeme mať aj linku po Devínskej ceste ,btw. prajem ti zajtra rano Solaris na L133 o 6:59 nech sa menej tlacite . ? ? ?
No som zvedavý čo odpíšu. Každopádne súbeh by bol nižší ako pri súčasnej trase, lebo linka by sa trošku predĺžila, ale súbeh s električkami nie. Dik ešte raz za predošlé odpovede.
Ide o to, nájsť "rozumnú" mieru ? Z dvoch možností súbehu si vyberiem tú s kratšim (najskôr absolutným, potom percentuálnym) súbehom. Ale nie je to dogma.
Odpoveď zatiaľ neprišla. Tak snáď sa dočkám. Ja len preto, že na podobné odpinknutia som zvyknutý z Oravy, kde som sa drobné nedostatky snažil riešiť a nič sa nestalo (ako napr. že prípojný autobus odchádzal 5 minút pred príchodom rýchliku z BA a pod..). Tak či nie je nejaký silnejší mechanizmus v BA zabehnutý ako len čakanie na odpoveď emailom.
Ešte by som mal jednu laickú otázku. Ak to teda tak naozaj môže byť, že nie je potrebný žiaden voz navyše a zlepšilo by to obslužnosť územia, jediný náklad navyše sú "len" kilometre na okruhu DD-Prístavná-Svätoplukova-Nivy-DD, aký postup použiť aby sa týmto návrhom niekto aj seriózne zaoberal? Ak teda má rácio. Vďaka.
Niekedy sa to asi celkom uplatniť nedá. Potom by sme mohli električky posilniť tak, aby sa zmestili všetci na zastávke Lafranconi a aby linka 39 premávala len po Lafranconi, tam sa otočila a išla napäť do údolia.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
21Tr
Dakde sú však stále rezervy ako napr. dve linky na úsek Rača - Východné, ktoré by šlo spojiť do jednej linky a tiež 55 do 65. V normálnych mestách sa skrátené spoje označujú piktogramom v CP a ľudia aj reflektujú na snahu DP v oblasti zavádzania digitálnych transparentov tým, že si ich čítajú a teda odpovedajú na snahu DP.