Že to ani takí Nemci nevedia. Ficko je síce populista ale toto nevymysel sám.
Škodovke zavedenie "šrotovného" v Nemecku pomohlo predať tuším o 7000 Fóbií viac, Dacie sú vypredané na 3 mesiace dopredu...
Áno, dopsutil som sa polovičného omylu. Nemám problém to priznať, nie som Ámos ? .
Neboli to prvé Buse v Bratisdalve ale boli to Buse. Ja som myslel, že tam najprv boli tie izraelské transparenty, až potom mi došlo, že tie boli v klobásach.
Súhlasím s Tebou. Inak tento krok mi pripadá ako totálny výsmech tým, ktorí si auto či už dovoliť nemôžu, alebo ho nemajú zámerne, keďže nechcú znečisťovať životné prostredie.
A prečo má slovenská vláda podporovať nákup aut, ktoré nie sú vyrobené v SR a možno ani v EÚ? Či sme tak bohatí, že nevieme čo s peniazmi? Nebolo by lepšie radšej znížiť dane z príjmu ako toto sociálne podniky, umelé držanie zamestnanosti v Cargu a pod.?
Mňa by zaujímalo, či tie mená skreslili zámerne ?, alebo sa jedná o klasického "novinárkseho škriatka" - v ponímaní bratislavských redaktorov periodík - že mená, názvy a iné konkrétne označenia tipujú a primýšľajú podľa uváženia... ?
Okrem zámeny prvého písmena (Hatala-Matala) sa im podarilo aj prekrstiť hovorcu z Petra na Romana Kaveckého...
Jedna perlicka.. "Okrem veľkokapacitných autobusov Iveco-Karosa a Mercedes-Benz testoval Dopravný podnik aj stroje SOR a Tedom. Historicky najväčšiu autobusovú súťaž obmedzil nakoniec podmienkou referencií, ktorú dvaja českí výrobcovia nespĺňajú." - Tedom obmedzil najma tym ze to stanovil ako tender na klbaky
Majo