Ale zase berte to ako plus. V čase vyhlasovania tendra nebola finančná kríza (ak bola len začínala a výrobcovia sa ešte nezorientovali čo to obnesie) takže je dosť možné, že sa prihlási omnoho viac výrocov napr. Sor, MAN, Scania, Solaris, Irisbus, Mercedes a iné. ?
To je alfa omega celého toho.. nehádzať ani vodičov ani cestujúcich do jedneho vreca, lebo v oboch prípadoch blbcov je menšina, aj keď o to viditeľnejšia ?
Ad. táto križovatka, nič sa tam nemenilo, asopň ja som si nič nevšimol. Ráno do 9.00 je dlhšie púšťaný smer do mesta, po 9.00 dlhšie ľavé odbočenie z Gagarinovej na Tomášikovu. Tam zvyknú prechádzať bežne aj na dvakrát, tak to aj bolo.
Samozrejme Dagmar Gurová si hneď takýto problém všimne, ale napr. to, ako tam trčia ráno v zápchach MHD a SAD, o tom konkrétne nič nenapísala. Takisto si napr. nevšimla, že po otvorení novej Záhradníckej električky z Ružinova prichádzali na Trnavské mýto na s meškaním. Ale tu si hneď všimla, lebo vodiči sa sťažujú.
"ze raz za pet rokov si musia zaplatit za kartu na MHD (pretoze ta je fakticky po zivotnosti)."
Jak po životnosti? Čo je na nej po životnosti? Ak má životnosť 100 000 použití a použijem ju trebárs 5x denne, tak bude po životnosti o 55 rokov nie 5...
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
6222