Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Emo #123855:
93 vznikla za linku 43 a trasu na Jasovskú zdedila po ex-50 ktorá tam končila. Inak sranda trasa bola ex-40. Tá premávala presne ako dnešná 80 iba s tým, že od zastávky Závod Matador premávala ako dnes 99 a končila na Technopole ? Pri Technopole inak končilo veľa liniek tak, že premávali cez Smolenickú, potom sa cez Šintavskú a Jantárovu dostali k Technopolu. A pikoška bola aj to, že napr. po Jantárovej ceste medzi Farského a Jungmannovou/Nám. hraničiarov tiež nechodili žiadne autobusy, všetko čo šlo na Starý most tak prechádzalo povinne cez Bosákovu a tiež zastávka Strečnianska nemala žiadny spoj lebo medzi Lúčankou a Šintavskou nepremávalo nič, všetko šlo po Budatínskej...
Reply on: Petto #123930:
Technické sklo samo o sebe nefunguje, to to prežije, je tam len pár malých spoločností...A v zadu sú bytovky...Ale hovorín skôr o zadnej časti DNV...
Reply on: Valec #123921:
"Navyše je to bližšie, čo pri päťdesiatpercentnej zľave môže byť cenovo výhodné najmä pre dôchodcov."

Táto veta mi povedala všetko čo o dotyčnom pánovi potrebujem vedieť...
Reply on: JamaVOku #123928:
vsetko ma svoje pre aj proti , v sedle,podvecer - uz existuje spoj na Kramare. Tech.sklo neprezije v sedle 30 minut ??? Neviem ako to tam je - ale typujem ze su tam 8hodinovky sluzby ,cize rano do prace na 7:00 maju 12 minutovy interval na L20 a poobede z prace 15:30 - 15 min. interval
Reply on: AAA #123927:
Napadla ma aj ta 93,94 -ale to bolo podla mna zasluzene ju dat z 4 na 5 min v poobednej spicke - ked som videl tie prazdnejsie vozidla , zato 83,84 v spolocnom useku s nimi boli rozhodne plnsie . K tej 88 neviem - viem len ze doslo k zhorseniu rano z 6 na 8 minut
Reply on: Petto #123926:
No, napriklad taka Opletalova bude mat v sedle o polovicu menej spojov linky 20...takisto aj technicke sklo...
Reply on: Petto #123926:
A ešte pred tým 93, 94, 88.
Reply on: AAA #123924:
k vyraznemu znizeniu kapacity na L20,22 zase nedojde - podla IMHD SOR BN10,5 90 ludi , karosa 95 , okrem toho budu tam aj behat Tamy
Petrzka - tusim doslo k zhorseniu len na L95 v rannej spicke
Reply on: Petto #123919:
RŠ je všade okrem 203.
Reply on: Petto #123893:
Takže DNV od pondelka: Zníženie kapacity mimo RŠ nasadzovaním menej kapacitných vozidiel.
Petržalka: Zhoršovanie intervalov nosných liniek, lebo nie sú vozy a vodiči (zázračne na DD linky tí vodiči sú...)
Lamač: Sústavné znižovanie kapacity nasadením midibusov na linku 37.
A áno, čo sa tam spravilo nespochybňujem, no nepamätám si akékoľvek zhoršenie na DD na rozdiel od dotknutých MČ.
Práve bolo vo Fun Rádiu pozdravenie dákeho mladíka. Ho zdravila nejaka baba čo nastupuje na 5ku na Molecovej a vystupuje na Mladej Garde... ? Mala radšej zavolať do DPB by jej možno poskytli reklamný priestor. ? ? Nezdravila niekoho z tohto fóra? 😃
Reply on: Petto #123919:
Nepochopil si. Nikto nenavrhoval aby boli na tychto linkach po cely den len Tedomy. Tedomy mali byt len na garantovane NP poradi(ach) (ano celodennom, ale len na jednom, maximalne dvoch poradiach).
Reply on: freeze25 #123854:
"tak to vymenili komplet... "

Hej, vymenili to tak, že tie vozidlá presunuli do iných častí mesta. Fakt vynikajúce riešenie. ?

Re #123879 merice: To je (ak nie je označené, tak má byť) návestidlo predzvesti, teda nie je potrebné aby tam električka stála, resp. ak zastaví tak nemusí stáť na Jégeho.

Re #123911 pato922: Dotyčný blbec asi ešte nezaregistroval, že do Kittsee chodí každú hodinu vlak.
Reply on: luky133 #123917:
Inak tak ma napadlo, keď je tá linka turistická prečo končí pod Novým mostom. V centre je to jedno z mála miest, ktoré by som nechcel turistom ukázať. To radšej "upratať" Nám SNP a tam ukončiť L 901. Ale si myslím, že mestu chýba aj tá pravá turistická linka /aspoň v hl.sezóne/ typu hop on hop off. Išla by okolo tých pekných miest čo v Blave nepochybne máme, ale na to sme ešte asi nedozreli. Vláčiky sú ok, ale aj tie busy by prilákali ľudí a keby boli spojené s ochutnávkami a inými "atrakciami" bola by to pekná reprezentácia BA.
Reply on: 810zssk #123913:
vsak jasne ze celodenne , na tbus linkach nie su spickove sluzby moc - okrem tusim 206,212. Ten Tedom na tbus linke ma svoje pre (nemame ziaden NP voz
) aj proti (jazda pod drotmi ).
Reply on: luky133 #123917:
Alebo v najmodernejšej m.č. DD ?
Reply on: merice #123916:
Vieš to je tak linka z Rakúska má byť turistická hlavne takže preto končí pár krokov od historického centra... Linka z Rajky má byť len prepravná takže nSND jej aj vyhovuje... Veď budú môcť presúpiť na 133 a potom sú pod Novým mostom ?
Reply on: luky133 #123912:
Alebo cez Kittsee a toľko "ospevovaný" Wolfsthal až do Hainburgu. Možno by sa tá 901 potom viac naplnila a bola by miernou konkurenciou k Eurolines či čo to premáva do Viedne. Ale nemohli by tieto cezhraničné linky mať jednu a tú istú konečnu v centre? 901 pod Mostom, 801 pri nSND... Jeden terminál čiže jeden prestupný bod na linky mhd v BA.
Reply on: luky133 #123912:
To je asi jeden z tych exotov co su presvedceny ze odkedy je Schengen tak to uz je vlastne ako jeden stat ?
Reply on: freeze25 #123908:
To ze idu kandidovat je uplne jasne.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.