Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: oppress #123726:

No to by sa museli prepojiť DD zo sieťou aby tam mohli dať 15Tr vo vačšom počte.
Tambusy mali nechať len na Dlhých dieloch -majú na to motory, aspoň vraj že... -aj ked popravde už nejaké aj zahoreli...
133 nech v špičkách pre mňa jazdí...ale to by mali aj nám potom obnoviť býv. 123ku neskôr 193ku.
Reply on: Jakub1 #123776:
Ale aspoň to bude kvalitka, a nie už tambusy, aj keď je pravda že tie sory nie sú zrovna najsamlepšie busy ale určite lepšie ako Tambusy... Druhá vec je že dosť poradí ostane pre karosy a ik415 ale aspoň trnavské...
Reply on: Emo #123725:

Ohľadom tej 83jky až na konečnú Vyšehradská -že načo....
Moja protiotázka znie načo teda chodí Električka č.5 až do Dúbravky alebo do Rače? Alebo načo linka č 9 chodí z Ružinova až do Karlovej Vsi? Prečo sa nemože otočiť v centre?
Zhrniem: -iné mestké časti može mať linky z jedného konca na druhý tak prečo by sme nemohli mať i my? A mi je jedno či to je električka autobus či trolejbus.
Reply on: Peon #123771:
"... čo túto zmenu vyvolalo?" - Odpoveď: "Na linkách 20 a 22 dochádza v rannej špičke k posilneniu intervalu z doterajších 7-8 minút na 6 minút v súvislosti s vypravovaním aj menej kapacitných vozidiel SOR BN 10.5."
Reply on: Peon #123773:
Áno
Reply on: Peon #123773:
Z DPB...
Reply on: JamaVOku #123772:
To by bolo dobré, odkiaľ máš túto informáciu? Aj cez rannú a popoludňajšiu špičku bude interval rovnaký ako cez školský rok?
Reply on: Peon #123771:

a) Prázdninový interval bude rovnaký ako cez školský rok.
Zaujímavá zmena s 20 a 22, mňa viac-menej príjemne prekvapila, ale cestujúci z oblasti zastávok Opletalova - Novoveská asi radosť mať nebudú... Vie niekto:

a) Aké budú prázdninové CP? Dúfam, že aspoň v sedle také ako teraz, lebo 40-minútový interval na oboch linkách, prípadne nepremávanie 22-ky v sedle by asi nebolo zrovna najlepšie riešenie...

b) Túto zmenu si vyžiadali niektorí cestujúci? Teda čo túto zmenu vyvolalo?

c) Akosi neviem odhadnúť - touto zmenou sa niečo ušetrí ALEBO zostanú výkony na približne rovnakej úrovni ALEBO sa pridáva? Viem, že v rannej špičke sa pridáva na oboch linkách.

d) Nejak je ticho ohľadne zatrolejovania Patrónky aj v smere na Kramáre. Podľa mňa, MHD na Kramáre z Dúbravky / Lamača / DNV je cez víkend jedna veľká hanba ❗

e) Ďalšía hanba je, že stále neboli sprevádzkované už dávno pripravené zastávky: "Prídanky" (keď už teda MHD aj v smere na Patrónku tadiaľ premáva).

A zastávka "Pri Habánskom mlyne" (t.j. exzastávka "ZOO") ❗ Ale viem, že za toto DPB nemôže.
Sorry za OT:

Veľmi vydarená reklama pre belgickú dopravnú spoločnosť De Lijn: http://medialne.etrend.sk/blog/pastier/post/2158/novy-animak-pixaru-reklama ?
Reply on: oppress #123766:
Co furt pindas dunco aj na inych dojde 🙂
Reply on: Valec #123767:
Ale o 7 hod. ráno má o jeden viac a navyše existuje aj 28 ? Ja si ale myslím, že aj dnes aspoň zopár ľudí zo starej Devínskej poberie aj železnica. A ešte lepšie by to mohlo byť za existencie zastávky pri sídlisku...
Reply on: oppress #123766:
Ale už máš na L32 v sedle tých 20 minút, čo si chcel. Dokonca by z nej mohli ľudia z DD stíhať pri ZOO prestup na L37 do TESCA, ale rezerva je tam len 1 minúta.

Inak zaujímavé porovnanie je toto (2 počtom obyvateľov porovnateľné časti a ten rozdiel v počte spojov):
DD: http://www.imhd.sk/ba/index.php?w=3023ef2f302523ea&x=838860979203&l1=32&l2=33&l3=133
DNV: http://www.imhd.sk/ba/index.php?w=3023ef2f302523ea&x=419430504449&l1=20&l2=21&l3=22
Reply on: intony #123763:
To už dúfam nikto na DD neotvorí ústa, inak ho zahluším asi od radosti ? Dokonca by si sa divil, že poznám človeka čo tam býva a nadával na to, keď tam začala premávať trolejbus ? furt sa mu nepáčilo.
Reply on: irizar #123735:
Kto tu píše o siedmich monitoroch? Píše sa o siedmich kamerách.
Reply on: Ike #123757:
Lenže si sa vrátil do Bratislavy, kde to vyzerá zvyšných 364 dní v roku ako keby bolo 1.4. ?
Reply on: oppress #123761:
Podľa nových CP sa budú 33 a 32/133 prekladať. Trolejbus 33 s intervalom 6 minút a medzery sú striedavo vypnené autobusmi 32 a 133. Nayvše 32 bude mať v sedle 20-minútový interval.
32: 04, 16, 28, 40, 52
33: 01, 07, 13, 19, 25, 31, 37, 43, 49, 55
133: 10, 22, 34, 46, 58
výsledný interval 3 minúty.

Chválim aj 20 a 22. ?
Reply on: Ondro #123699:
Ja som tedy v Portugalsku nikdy nebol, už vonkoncom nie autom, ale podľa všetkých dostupných informácií tam pravidlá cestnej premávky sú štandardné. Aká je tam teda úprava?
Reply on: luky133 #123754:
Ja by som dal 32 a 133 v intervaloch 15minút aby boli v spoločnom preklade do 7-8min, stačilo by to. Na druhej strane by som doprial na 32 interval 20minút v sedle, lebo zas Dlhé diely nie sú dedina. A tie 2-3 25Tr tiež schvaľujem.
luky133: To máš asi pravdu! ? ?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.