No to by sa museli prepojiť DD zo sieťou aby tam mohli dať 15Tr vo vačšom počte.
Tambusy mali nechať len na Dlhých dieloch -majú na to motory, aspoň vraj že... -aj ked popravde už nejaké aj zahoreli...
133 nech v špičkách pre mňa jazdí...ale to by mali aj nám potom obnoviť býv. 123ku neskôr 193ku.
Ale aspoň to bude kvalitka, a nie už tambusy, aj keď je pravda že tie sory nie sú zrovna najsamlepšie busy ale určite lepšie ako Tambusy... Druhá vec je že dosť poradí ostane pre karosy a ik415 ale aspoň trnavské...
Ohľadom tej 83jky až na konečnú Vyšehradská -že načo....
Moja protiotázka znie načo teda chodí Električka č.5 až do Dúbravky alebo do Rače? Alebo načo linka č 9 chodí z Ružinova až do Karlovej Vsi? Prečo sa nemože otočiť v centre?
Zhrniem: -iné mestké časti može mať linky z jedného konca na druhý tak prečo by sme nemohli mať i my? A mi je jedno či to je električka autobus či trolejbus.
"... čo túto zmenu vyvolalo?" - Odpoveď: "Na linkách 20 a 22 dochádza v rannej špičke k posilneniu intervalu z doterajších 7-8 minút na 6 minút v súvislosti s vypravovaním aj menej kapacitných vozidiel SOR BN 10.5."
Zaujímavá zmena s 20 a 22, mňa viac-menej príjemne prekvapila, ale cestujúci z oblasti zastávok Opletalova - Novoveská asi radosť mať nebudú... Vie niekto:
a) Aké budú prázdninové CP? Dúfam, že aspoň v sedle také ako teraz, lebo 40-minútový interval na oboch linkách, prípadne nepremávanie 22-ky v sedle by asi nebolo zrovna najlepšie riešenie...
b) Túto zmenu si vyžiadali niektorí cestujúci? Teda čo túto zmenu vyvolalo?
c) Akosi neviem odhadnúť - touto zmenou sa niečo ušetrí ALEBO zostanú výkony na približne rovnakej úrovni ALEBO sa pridáva? Viem, že v rannej špičke sa pridáva na oboch linkách.
d) Nejak je ticho ohľadne zatrolejovania Patrónky aj v smere na Kramáre. Podľa mňa, MHD na Kramáre z Dúbravky / Lamača / DNV je cez víkend jedna veľká hanba
e) Ďalšía hanba je, že stále neboli sprevádzkované už dávno pripravené zastávky: "Prídanky" (keď už teda MHD aj v smere na Patrónku tadiaľ premáva).
A zastávka "Pri Habánskom mlyne" (t.j. exzastávka "ZOO") Ale viem, že za toto DPB nemôže.
Ale o 7 hod. ráno má o jeden viac a navyše existuje aj 28 ? Ja si ale myslím, že aj dnes aspoň zopár ľudí zo starej Devínskej poberie aj železnica. A ešte lepšie by to mohlo byť za existencie zastávky pri sídlisku...
Ale už máš na L32 v sedle tých 20 minút, čo si chcel. Dokonca by z nej mohli ľudia z DD stíhať pri ZOO prestup na L37 do TESCA, ale rezerva je tam len 1 minúta.
To už dúfam nikto na DD neotvorí ústa, inak ho zahluším asi od radosti ? Dokonca by si sa divil, že poznám človeka čo tam býva a nadával na to, keď tam začala premávať trolejbus ? furt sa mu nepáčilo.
Podľa nových CP sa budú 33 a 32/133 prekladať. Trolejbus 33 s intervalom 6 minút a medzery sú striedavo vypnené autobusmi 32 a 133. Nayvše 32 bude mať v sedle 20-minútový interval.
32: 04, 16, 28, 40, 52
33: 01, 07, 13, 19, 25, 31, 37, 43, 49, 55
133: 10, 22, 34, 46, 58
výsledný interval 3 minúty.
Ja som tedy v Portugalsku nikdy nebol, už vonkoncom nie autom, ale podľa všetkých dostupných informácií tam pravidlá cestnej premávky sú štandardné. Aká je tam teda úprava?
Ja by som dal 32 a 133 v intervaloch 15minút aby boli v spoločnom preklade do 7-8min, stačilo by to. Na druhej strane by som doprial na 32 interval 20minút v sedle, lebo zas Dlhé diely nie sú dedina. A tie 2-3 25Tr tiež schvaľujem.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
oppress